Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

החוקים הבלתי כתובים של היכרויות ברשת
מאת: מערכת אתר דייט
החוקים הבלתי כתובים של היכרויות ברשת

 להכיר בני/בנות זוג פוטנציאליים ברשת זה לא פשוט. אתר datehow מביא לכם כמה מהחוקים הבלתי כתובים של היכרויות ברשת, שיהפכו את המסע הזה לקל וחלק יותר. 

שמרו על ציפיות נמוכות

רבים ממחפשי הזוגיות באינטרנט מגיעים עם ציפיות לא ריאליות. לכן, כאשר הם אינם מוצאים את השידוך המושלם אחרי שני דייטים, הם לרוב מוותרים ומפסיקים לנסות את מזלם באינטרנט. צריך לזכור כי בן/ת הזוג המושלם/ת אינם הולכים ליפול מהשמיים. הדבר דורש חיפוש מעמיק, סינון זהיר, התמדה והרבה מאוד דייטים כדי להגביר את סיכוייכם. שמרו על הציפיות שלכם נמוכות; אל תכינו עצמכם לכישלון בכך שתתרגשו יותר מדי כאשר אתם רואים פרופיל מעניין או פוגשים אדם שנראה לכם מתאים. 

אל תגיבו מהר מדי

רצוי שתמתינו בין 24 ל-48 שעות לפני שאתם מגיבים להודעה שנשלחה לכם. ראשית, אם תגיבו מהר מדי אתם עלולים להיראות נואשים. שנית,רצוי שתקחו לעצמכם מעט זמן כדי לנסח תשובה הולמת.
עדיין, אין ספק שזה מרגש שמישהו שם לב לפרופיל שלכם ומנסה ליצור קשר, אבל אל תתנו להתרגשות להשתלט עליכם. הירגעו, נשמו עמוק, וזכרו את הסעיף הראשון. 

שמרו על קלילות

כאשר אתם עונים לאדם שפנה אליכם, שמרו על טון קליל וידידותי. זו בהחלט אינה הבמה ולא המקום לשטוח את כל סיפור חייכם או לספר על פגיעות ממערכות יחסים קודמות ומצבכם הרגשי הנוכחי. אל תהיו שטחיים כמובן, אבל היו זהירים בכתיבתכם, וכמובן, אל תמסרו מידע אישי מזהה עליכם. 

אל תגררו דברים

אחרי שהחלפתם מספר הודעות, זה הזמן לקבוע דייט או להמשיך הלאה. אם החלפתם יותר מחמש הודעות ועדיין לא קבעתם להיפגש, זה הזמן לומר שלום. אל תרשו לעצמכם להישאב להתכתבות מקוונת שנגררת לאורך שבועות או אפילו חודשים. החלפת הודעות אינה תחליף להיכרות פנים אל פנים עם האדם.

 

אמרו את האמת

אחד הפיתויים הגדולים בהיכרויות ברשת הוא "לקשט" את האמת ; אם זה להוריד כמה שנים מגילכם האמיתי, להגזים בהישגיכם המקצועיים, להוריד מהמשקל או להוסיף סנטימטרים לגובה וכד'. זכרו כי האמת תצא לאור ברגע שתפגשו את האדם עימו התכתבתם. זה חסר טעם לשקר וזה גם פוגע באמינות שלכם ישר מההתחלה. כפי שמארק טוויין פעם אמר: "כשאתם בספק, אמרו את האמת".

התמונה צולמה ע"י Extra Ketchup, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

 היכרויות באינטרנט, משנה זהירות

אתמול היה כל כל טוב, מה קרה בבוקר

שיווק עצמי באינטרנט  

החלטות של דייטים