Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

8 סימני אזהרה שהוא הולך לזרוק אותך
מאת: מערכת אתר דייט
8 סימני אזהרה שהוא הולך לזרוק אותך

לא פעם, כאשר מערכת יחסים נגמרת, אנו מוצאות את עצמנו תוהות איפה היא התקלקלה. האם היו סימני אזהרה? רוב הסיכויים שכן, אבל אנו היינו כה שקועות במערכת היחסים או בדברים אחרים כך שלא ראינו את זה מגיע... אז 'לפעם הבאה', אתרonlinedatingmagazine .מציג שמונה סימני אזהרה שהוא לא מעוניין יותר:

1.      הוא לא התקשר אלייך מספר ימים. זה אינו בהכרח סימן שמערכת היחסים נגמרה, אבל אם את רגילה שהוא מתקשר מדי יום אז ברור שמשהו לא בסדר.

2.      הוא מעורר מריבות. האם הוא רב איתך על דברים מטופשים וקטנים? האם הוא נוטה להתעצבן יותר מהרגיל? ייתכן שהוא לא רוצה במערכת היחסים הזו יותר, אבל לא רוצה להיות זה שיסיים אותה. אם זה המצב במערכת היחסים הנוכחית שלך, עליך לשאול אותו, בצורה ישירה וברורה, אם הוא רוצה להיפרד, ולא לתת לזה להימשך.

3.      הוא שומר על סודיות. הוא לא מספר לך יותר איפה הוא היה,  עם מי הוא דיבר בטלפון, הוא נעלם לשעות וכיוצ"ב. מצב כזה הוא בהחלט חשוד וייתכן שהוא נפגש עם מישהי אחרת.

4.      הוא כבר לא אומר "אנחנו" אלא "אני". את רגילה לשבת ולתכנן דברים לעתיד עבור שניכם: "ניסע לפה, נלך לשם". עכשיו זה הפך להיות "אני נוסע, אני הולך". נדמה שאת כבר לא כלולה יותר בתוכניות שלו.

5.      הוא מעדיף לבלות זמן עם חברים שלו מאשר איתך. את מרגישה שאת נלחמת מול חברים שלו על הזמן שלו ותשומת הלב שלו. לפני כן, את היית הדבר החשוב ביותר בחייו, כעת חבריו חשובים יותר ממך.

6.      אתם לא מדברים יותר. פעם הייתם יושבים ומדברים שעות על כל דבר, ממזג האוויר ועד מערכת היחסים שלו עם הוריו. כעת, הוא עונה על שאלותייך בתשובות קצרות ולקוניות כמו "כן" ו"לא".

7.      חברים מתחילים לשאול מה לא בסדר. החברים שלך מתחילים לשאול מה קורה ביניכם ושמים לב כי אתם הולכים ומתרחקים.
 

8.     הוא יותר ביקורתי כלפייך. "זו שמלה נוראית" הוא אומר, בזמן שזו שמלה שהוא עזר לך לבחור בחנות לפני שבועיים והתלהב מאיך שהיא מחמיאה לך. 

עליך לזכור, כי אלה אמנם תמרורי אזהרה, אך אין זה אומר בהכרח שאתם הולכים להיפרד. ייתכן כי אתם עוברים תקופה קשה, או שהוא חווה משבר ו"מוציא" את זה עליך. מצב כזה דורש ממך לשמור על איפוק ורציונאליות, אל תקומי ותשברי את הכלים: "הוא הולך להיפרד ממני? אז אני אעשה זאת קודם". עליך לפתוח איתו שיחה רצינית וכנה לגבי מצבה של מערכת היחסים שלכם, ייתכן ששיחה זו אף תציל אותה.

התמונה צולמה ע"י mark sebastian, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

כשהמזל דופק בדלת, אל תטרקו לו את הדלת בפנים

עדיף לדעת מלתהות

 איך נשנה את בן הזוג?