Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

כמה דרכים להפוך את הידידות שלכם למערכת יחסים
מאת: מערכת אתר דייט
כמה דרכים להפוך את הידידות שלכם למערכת יחסים

 לא פעם, הדרך הטובה ביותר למצוא אהבה ורומנטיקה היא לבנות מערכת יחסים על בסיסה של ידידות קיימת. לדוגמא, חשבו על אהבתם של מוניקה וצ'נדלר מהסדרה חברים: כולנו התרגשנו ושמחנו כשהידידות שלהם צמחה לאהבה. אמנם זו הייתה רק תכנית טלוויזיה, אבל הקסם בדבר הייתה העובדה כי זה יכול לקרות לכולנו. לכן, ייתכן שאהבת אמת מסתתרת לה בדמות החבר הטוב שלכן, אלא שאף פעם לא הסתכלתן עליו בצורה הזו...אם אתן מוצאות את עצמכן חושבות עליהם יותר ויותר, מדמיינות איך זה יהיה לבנות איתם זוגיות, אז הנה כמה דרכים איך לנסות לעשות את הסוויץ' הזה, כפי שמופיע באתר howsmygame

(המאמר כתוב כולו בלשון נקבה, אבל מיועד גם לגברים שבינינו, אשר מהרהרים באופציה להפוך ידידה לבת זוג...)


 

התלבשו כדי להרשים -  בדרך כלל, בקרבת חברים, אנו מרשות לעצמנו להרגיש מאוד נוח ולכן לא אכפת לנו איך אנו נראות או אם אנחנו לבושות בפיג'מה הישנה והקרועה שלנו. אבל, כדי לכוון ידידות לעבר מערכת יחסים רומנטית אנו צריכות לגרום לצד השני להסתכל עלינו כמושכות, כסקסיות. לכן, הקפידו על לבושכן, לבשו את הבגדים שמחמיאים לכן, אלה שגורמים לכן להרגיש זוהרות ויפות.

התחילו ברמיזות בערוצים לא ישירים -  אם אתן נבוכות מדי מכדי לפלרטט באופן ישיר, ואתן נוטות לשוחח עם ידידכם במסנג'ר, בפייסבוק ודומיהם, עשו זאת שם. ייתכן שבתחילה הוא יתייחס לכך כבדיחה, אבל בסופו של דבר ייתכן שגם הם יתחילו לשחק עם הרעיון, שיכול להיות ביניכם יותר מאשר ידידות, בראשם.

עברו לפלרטוט ישיר – אם כבר עשיתן זאת בצ'אט, אז הדרך משם לפלרטוט פנים אל פנים הרבה יותר קל. זו דרך נהדרת לגרום להם באמת להתחיל לחשוב עליכם ביחד כזוג, בצורה רומנטית.

הראו עניין באנשים אחרים – דרך נהדרת לגרום לצד השני להסתכל עליכם לא רק כאחד/אחת מהחבר'ה, אלא כמושא התעניינות רומנטי, בכך שהם יבחינו כי אנשים אחרים רואים אתכן ככאלה. בנוסף, הדבר עלול לעורר קנאה, ואין כמו קנאה כדי לגרום לצד השני להתחיל לתהות מדוע הם חשים כך, והאם ייתכן שיש להם רגשות רומנטיים כלפיכן.

היעלמו – שום דבר לא יגרום להם להבחין בכן יותר אם פתאום לא תהיו בסביבה כל הזמן כפי שהם התרגלו. כאשר הם יתחילו לשים לב להיעדרותכן, ייתכן שהם יתחילו לתהות אם יש בקשר שלכם משהו שהוא יותר מאפלטוני.

הפכו להכרחיות בחייהם – בניגוד לנאמר לעיל הפכו להיות משמעותיות ונוכחות בכל חלק חשוב מחייהם, עד כדי כך שהם יתהו מה הם יעשו בלעדיכן, אם פתאום תיעלמו. שוב, יכול להיות שזה יגרום להם להתחיל לחשוב אם לשניכם כדאי לנסות להפוך להיות יותרמידידים.
 

שאלו - לפעמים, הדרך הישירה היא הטובה ביותר. אזרו אומץ, נשמו עמוק ופשוט שאלו. כך תוכלו לדעת היכן אותם עומדים, לטוב או לרע.


ואל תשכחו: ייתכן שהם רואים בכן ידידות ותו לא, אז אל תתאכזבו אם הידידות שלכם לא מתפתחת לכיוונים אחרים. זכרו כי הם עדיין אוהבים ומעריכים אתכן כחברות, וזה מיוחד ומדהים בפני עצמו
...
 

התמונה צולמה ע"י doublej11, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

אז למה לא מתחילים איתי

איך אומרים למישהו שאתם מעוניינים בו, בלי ממש לדבר איתו?

האם זו אהבה או התאהבות?