Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הדברים שנשים הכי רוצות לשמוע?
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
הדברים שנשים הכי רוצות לשמוע?

תקשורת בין נשים לגברים היא תמיד בעייתית. גברים שואלים עצמם, לא פעם, מה נשים רוצות לשמוע, מה יהיו האמרות והמחמאות שישמחו אותן. לפניכם כמה מהדברים שגברים חושבים שנשים רוצות לשמוע ודעתן של הנשים בעניין...

 

1.      את יפה. אמרו לבחורה שהיא יפה, אבל לא כהערה כללית. החמיאו לה על משהו מסוים; אם זו התסרוקת החדשה שלה, הנמשים החמודים שלה או רגליה הארוכות. החמיאו לה על יופייה בכך שתתנו דגש מיוחד על משהו ספציפי.

דעתה של האישה: כן, אנחנו בהחלט אוהבות שגברים אומרים לנו שאנו יפות, אבל אנחנו שונאות את זה שגבר אומר זאת בלי סוף, כחלק מרוטינה מסוימת. יש לנו אינטואיציה שקולטת מתי זה מזויף ומתי זה אמיתי.

2.      את צודקת. במקרה של ויכוח, פשוט אמרו לבחורה שהיא צודקת ובכך יסתיים הויכוח.

דעתה של האישה: אין ספק שלהגיד לנו שאנו צודקות זה בהחלט למעלה ברשימה, אבל שוב; אל תאמרו שאנו צודקות אם אתם לא חושבים כך. אנחנו לא נוגשות עבדים, אתם יודעים...אתם לא צריכים לוותר כל פעם, אנחנו מעריכות גם רוח לחימה מדי פעם.

3.      את ממש חכמה. נשים אוהבות לשמוע שהן חכמות ושאתם מתרשמים מהאינטליגנציה שלהן.

דעתה של האישה: אנחנו שונאות שגברים חושבים שלומר לאישה שהיא ממש חכמה זו מחמאה. אנו נעריך זאת הרבה יותר אם גבר יחמיא לנו כשהוא באמת מתרשם ממשהו שעשינו, כמו קידום שקיבלנו בעבודה, או ציון גבוה במבחן.

4.      האם ירדת במשקל? נשים תמיד מוטרדות מהמשקל שלהן, אז הן בהחלט יעריכו מחמאה בעניין.

דעתה של האישה: זה מה שנקרא אזור סכנה. זה בהחלט נכון שכולנו דואגות למראה שלנו, אבל לשאול אותנו אם איבדנו ממשקלנו יכול לחזור אליכם כמו בומרנג...אנחנו עלולות להתחיל לחשוב שאתם חושבים שאנחנו שמנות ושאנחנו צריכות לרזות. בנוסף, בסופו של דבר, אנחנו נעדיף כנות, כל עוד אתם עושים זאת בטאקט.

5.      את הכי טובה שהייתה לי. נשים, כמו גברים, אוהבות לקבל חיזוקים לאגו בתחום הזה ולדעת שאתם מעריכים את המיניות שלה, אז החמיאו.

דעתה של האישה: אין ספק שכיף לשמוע דבר כזה, אבל שוב, אל תאמרו זאת אם זה לא נכון! אמרו לנו שנהניתם, שאנחנו סקסיות ומדליקות, אבל אל תגזימו.

6.      את הרבה יותר יפה ממנה. אישה צריכה להרגיש שהיא הכי מושכת בעיניו של הגבר שלה, לכן לא מספיק להחמיא לה על יופייה, אלא אתם צריכים גם להבהיר לה שהיא יותר יפה מכל בחורה אחרת.

דעתה של האישה: ראשית, האמרה הזו תמיד מגיעה בעקבות זה שהסתכלתם ונשאלתם, לכן בואו נבהיר משהו: אין לנו שום בעיה עם זה שאתם מסתכלים, כל עוד אתם לא נוגעים...אבל, זכרו שאם גלית גוטמן זו הבחורה שהסתכלתם עליה, אנחנו כנראה לא נאמין לכם, אז קחו זאת בחשבון...

7.      אני אוהב אותך. נשים אוהבות לשמוע את זה, אז פשוט אמרו זאת.

דעתה של האישה: נכון, אנחנו אוהבות לשמוע את זה, אבל רק כשזה הדדי. אם בסך הכל היינו בשני דייטים ואתה כבר אומר "אני אוהב אותך" אנחנו נחשוב שאתה רק מנסה להכניס אותנו למיטה. אם אתה באמת מתכוון לכך, אז זה קצת מפחיד...אמרו זאת רק כשאתם באמת מתכוונים לכך.

 

בנים,אל תשכחו; אנחנו יצורים מסובכים ולא תמיד כללים בסיסיים עובדים איתנו. הסוד הוא פשוט להיות כנים ואמיתיים, כל עוד אתם שומרים על עדינות, כבוד והרבה טאקט.

 

התמונה צולמה ע"י dreamymo , מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

מה חשוב לנשים אצל גברים

 פנויים ופנויות 30+

איך נצא מזה בשלום (וגם נצא נשכרים...)

איך לטפח את הא.א.ג שלו?