Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ברונטיות נגד בלונדיניות
מאת: מערכת אתר דייט
ברונטיות נגד בלונדיניות

במשך שנים רבות לא הפסקנו לשמוע שבלונדיניות נהנות יותר, ושגברים מעדיפים בלונדיניות, אבל מחקר חדש מציע כי דווקא ההיפך הוא הנכון.

המחקר, שנערך ע"י גרנייה, מוצא כי, במציאות, דווקא הברונטיות מקבלות את הטוב ביותר בחיים. התגלה כי נשים כהות שיער מרוויחות יותר כסף, מצליחות יותר במקום העבודה ואפילו בחדר המיטות, לעומת חברותיהן הג'ינג'יות או הבלונדיניות.

גרנייה ערכו סקר בקרב 6000 אנשים, נשים וגברים, וגילו ש75 אחוזים חושבים שברונטיות יותר חכמות מבלונדיניות, 71 אחוזים יבחרו באישה כהת שיער כבת זוג לטווח ארוך, 81 אחוזים תופסים ברונטיות כיותר אמיתיות, ו- 66 אחוזים אומרים שהן פחות נוטות למצבי רוח.

כאשר זה מגיע למערכות יחסים ואהבה, מסתבר שהברונטיות הן המוצלחות ביותר בכל הנוגע לאהבה וזוגיות. רבע מהברונטיות שענו על הסקר דירגו עצמן כמעל הממוצע בכל הנוגע לביצועיהן בחדר המיטות, בניגוד לבלונדיניות או הג'ינג'יות שהודו כי מצבים אינטימיים מביכים אותן.

דברים אלה הביאו את הפסיכולוג אנחולה מוטנדה להגיע למסקנה כי שיער חום הולך יד ביד עם ביטחון עצמי ומודעות עצמית, מה שגורם לאנשים לתת אמון בברונטיות ולחוש נוחות בקרבתן. לכן, נשים רבות שצבעו את שיערן לחום או שחור דיווחו כי התגובות אליהן השתנו לטובה.

סקר זה תומך בסקר דומה שנערך באנגליה, ע"י מעצב השיער אנדרו קולינג. לפי הממצאים שעלו מסקר זה, גברים חושבים שיותר טוב להינשא לברונטית מאשר לבלונדינית.

" תמיד נאמר שבלונדיניות הן יותר כיפיות וגברים בהחלט נהנים לצאת איתן ואפילו להפוך אותן לחברות שלהן" אומר קולינג " אבל, כשזה מגיע לנישואים, נראה שגברים מעדיפים ברונטיות, מאחר שהן יוצרות רושם שהן יותר אחראיות ושניתן לסמוך עליהן."

מתוך שלושת אלפים גברים שענו לסקר, קרוב לחצי מהם אמרו שנשים כהות שיער הן הדואגות והאוהבות ביותר מכל הנשים. גברים אף הביעו את הדעה שנשים ברונטיות הן עקרות בית טובות יותר – 51 אחוזים אמרו שהן הטובות ביותר בארגון וניקיון הבית, ו- 48 אחוזים אמרו שהן המבשלות הטובות ביותר.

אנדרו קולינג מוסיף ואומר: "זה רק מראה כמה רושם ראשוני חשוב לגברים, אבל זה בהחלט לא אומר שזה הזמן לרוץ למספרה ולערוך שינוי דרמטי במראה. בסופו של דבר, גברים נישאים לאדם ולא לשיער...החשוב ביותר הוא להיות בטוחה ושמחה במי שאת ואיך שאת נראית, ולהפיק את המיטב ממה שיש לך. הכל תלוי בתחושה האישית שיש לך כדי שתחושי מושכת בעיניי עצמך ובעיניי אחרים".
אכן, מה שקובע בסופו של דבר, הוא לא אם את ברונטית, בלונדינית או ג'ינג'ית, אלא התחושה האישית שלך, ההערכה העצמית ואיך שאת תופסת את עצמך. כל עוד את תדעי מה את שווה, תהיי בטוחה בעצמך ותמצאי את עצמך נחשקת, כך גם תראה אותך הסביבה.

התמונה צולמה ע"י masochismtango, מאתר פליקר 

 למאמרים נוספים:

האם זו אהבת אמת או פנטזיה?

אז למה לא מתחילים איתי 

איך אומרים למישהו שאתם מעוניינים בו, בלי ממש לדבר איתו?