Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר
מאת: מערכת אתר דייט
עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר

 הגבר הממוצע ממציא משהו בערך שש פעמים ביום. אתר msn מציג את עשרת השקרים הנפוצים ביותר שגברים מספרים לאהובותיהם, ומה באמת עומד מאחוריהם. 

 
שקר מס' 10: "אני תקוע בפקק".
 
"הם חושבים שזה הרבה יותר  פשוט להגיד את זה מאשר להסביר מהי הסיבה האמיתית שהם מאחרים". אומר ג'ון אמודאו, מחבר הספר "הלב האותנטי". "זכרי, גברים אינם טובים בתקשורת כמו נשים." הדבר המצחיק הוא, שגבר יאמר את המשפט הזה גם כשהסיבה האמיתית היא לגיטימית לחלוטין. עדיין, אסור לכן להתעלם מזה – זה עדיין שקר.
 
שקר מס' 9: "זה לא היה כזה יקר"
 
"גברים אוהבים צעצועים, והם לא אוהבים להרגיש שאתן לא מאשרות את זה, גם אם אתם לא חולקים חשבון בנק משותף" אומר אמודאו " ייתכן שהוא משקר לגבי זה כדי לנסות להוכיח שהוא אחראי עם כסף", אומרת ברטון גולדסמית, מחבר הספר "אימון רגשי לאינטימיות". "הוא לא רוצה שאת תחשבי, שאם בסופו של דבר אתם תחלקו חשבון בנק, הוא  יבזבז את הכסף על דברים כמו מסך טלוויזיה lcd".
 
שקר מס' 8: "אני בדרך"
 
גברים בדרך כלל אומרים את זה כשאתן רוצות שהם יצטרפו לאיזה שהוא אירוע שהם לא רוצים להגיע אליו, כמו לדוגמא, מאורע משפחתי כלשהו. קחי בחשבון שהוא לא ממש יכול לסרב לבוא מבלי שאת תכעסי עליו, לכן ההגעה המאוחרת שלו היא דרכו להשיג קצת שליטה.
 
שקר מס' 7: "לא שתיתי יותר מדי"
 
שקר זה יכול להצביע על בעיה רצינית, ואנחנו לא רק מדברים על מערכת היחסים שלהם. "אם הוא אומר את זה תכופות, ייתכן שיש לו בעיה עם אלכוהול", אומר גולדסמית. את צריכה לדבר איתו על כך שאת מודאגת, אבל וודאי שהוא פיכח כשאת עושה את זה.
 
שקר מס' 6: " מצטער, לא ראיתי את השיחה שלך"
 
שקר מס' 5: " הסוללה שלי מתה" ו...
 
שקר מס' 4: " לא הייתה לי קליטה"
 
שלושת השקרים האלה אומרים את אותו הדבר: סיננתי אותך. למה? " לא פעם גברים אומרים לך את הדברים האלה, מאחר שהם פוחדים להגיד לך להרפות קצת, כי הם זקוקים לקצת זמן לעצמך", אומר אמודאו. ייתכן שכדאי שתתרחקי קצת ותתני לו להתגעגע אליך קצת. בנוסף, לא יזיק לך קצת זמן איכות לעצמך, כדי שתוכלי לשמור על עצמאות בתוך מערכת היחסים.
 
 
שקר מס' 3: " לא, הישבן שלך לא נראה גדול במה שאת לובשת"
 
אם את שואלת אותו את השאלה הזו את מראש מעמידה אותו במצב בעייתי. "לכל גבר יש חבר שאמר לו 'אחי, עניתי לא נכון פעם אחת על השאלה הזו, וחברה שלי לא הסכימה לשכב איתי במשך חודש' " אומר גולדסמית. השקר הזה הוא התגובה הבטוחה שהוא מכיר, כך שאין סיכוי שהוא יסטה מזה מכך. אם את רוצה דעה כנה, את צריכה לשאול את אחת החברות שלך. 
 
שקר מס' 2: "זו הולכת להיות הבירה האחרונה שלי"
 
המומחים שלנו אומרים ששקר זה, שנאמר בטלפון, מרמז כי הוא רוצה לסיים את השיחה איתך כמה שיותר מהר ולהמשיך לבלות עם חברים שלו. הבעיה היא שאפילו אם הוא אומר את זה שלוש פעמים בלילה, הוא באמת מאמין לזה. 
  
שקר מס' 1: "הכל בסדר, שום דבר לא קרה"
 
52 אחוזים מהגברים אמרו את המשפט הזה לבנות הזוג שלהם מתי שהוא. לפי המומחים, שקר זה נועד למנוע דרמה ולהגן על האגו הגברי. גברים יודעים שהם לא טובים כמו נשים בלבטא את מה שעובר עליהם או איך הם מרגישים, לכן זה יותר פשוט להימנע מכך. פעם הבאה שהוא משתמש בשקר הזה, תני לו כמה ימים ואז תשאלי אותו שוב אם הוא עדיין מבואס...ולמה. ייתכן שעד אז הוא כבר יפענח מה עובר עליו.
 
תמונת המאמר צולמה ע"י craigCloutier, מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: