Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

זוגיות בזמן המונדיאל - איך מתמודדים עם זה?
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
זוגיות בזמן המונדיאל - איך מתמודדים עם זה?

פעם בארבע שנים מגיע המונדיאל, ו"לוקח" את בן הזוג שלך לחודש ימים, כמו מילואים, לא? לא בדיוק...אמנם תהיינה את הפעמים בהן הוא ילך לראות את המשחק אצל חברים, אבל לא פעם, הוא יישב בסלון ויצעק על הטלוויזיה. במקום להתעצבן על כך שאין עם מי לדבר, לריב איתו שיפסיק לטנף את הסלון ושיתייחס אליך קצת, הנה כמה עצות ודרכים כיצד להתמודד עם זה בשלום וברוגע יחסי.

 

1. תאמו לוחות זמנים. כנראה שבן זוגך לא ירגיש את הצורך לצפות בכל משחק ומשחק, אולי רק אם מדובר באמת במישהו שהוא באמת מכור "כבד" לכדורגל...לכן, זה הזמן של שניכם לפתוח את היומן ולתאם זמן בילוי משותף, ערב בו אין משחק שהוא "פשוט חייב לראות". בילוי זה יכול לנוע מיציאה לארוחת ערב במסעדה ועד ערב נינוח בבית מול הטלוויזיה. מה שחשוב הוא שתבלו קצת זמן איכות ביחד. זכרי שעדיף שתנסו להתגמש ולבוא אחת לקראת השני, מאשר לנהל מריבות וויכוחים חסרי טעם סביב הנושא.

2. זמן איכות עם החברות. המונדיאל הוא בהחלט הזדמנות מצוינת להשלים פערים וחסרים עם חברותייך. נצלי את הזמן הזה כדי להיפגש עם אחיותייך לצרה; לכו לסרט, הצגה, צאו לשתות משהו, לאכול סושי וכד'. מה לגבי ערבי בנות בביתך, בימים בהם אהובך רואה את המשחק מחוץ לבית? אוכל טוב, יין, ובעיקר שיחת בנות טובה על עניינים שברומו של עולם: גברים, בגדים ונעליים...

3. אם את לא יכולה לנצח אותם – תצטרפי אליהם! כן, כן, לפעמים אין ברירה וזה מה שצריך לעשות. רוב הסיכויים שבן זוגך ישמח לראותך מתעניינת בנעשה על המסך, וישמח לחברה. עדיין, כאשר הוא וכל החבר'ה שלו מתאספים בסלון שלכם, כנראה שעדיף שלא תצטרפי. מי יודע? אולי עוד תופתעי ותגלי שהמשחק הזה מעניין יותר ממה שחשבת, ואז מצאת לך תחום עניין משותף נוסף עם יקירך. מצד שני, גם אם עדיין לא תביני מה מרתק את הגבר שלך למסך, תמיד תוכלי ליהנות מהצפייה באחד עשר בחורים שריריים וחסונים אשר מתרוצצים במכנסיים קצרים על הדשא...

4. מטלות, מטלות. החודש הקרוב הרי מבטיח לך ערבים פנויים בשפע, אז למה שלא תנצלי אותם לעשות את כל אותם הדברים שדחית עד כה? הדברים שבדרך כלל אין לך זמן אליהם; להחליף את הארון לארון קיץ, למיין מסמכים שונים שהצטברו וכיוצ"ב.

5. אני, עצמי ואנוכי. כבר הזכרנו זמן איכות עם החברות, אבל מה עם קצת זמן איכות משלך? זוהי בדיוק התקופה בשבילך לקרוא את כל הספרים שלא יצא לך לקרוא, ללכת להתאמן במכון כושר ברצינות, להתחיל קורס בנושא שמעניין אותך וכד'.

אל תשכחי; בסופו של דבר מדובר רק בחודש, שחולף מהר, ושהתרחקות לתקופה מסוימת יכולה גם להיות חיובית...אין כמו קצת געגועים כדי ליצור עניין והתרגשות מחודשים במערכת היחסים שלכם, שיעזרו לכם לשמר את הזוגיות.

תמונת המאמר צולמה ע"יwarrenski, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

חמישה דברים מעצבנים שגברים עושים בפייסבוק

עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר

חמישה סודות לשמור מבן הזוג שלך

8 סימני אזהרה שהוא הולך לזרוק אותך