Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

להגיד "אני אוהב/ת אותך"
מאת: מערכת אתר דייט
להגיד "אני אוהב/ת אותך"

 שלוש המילים הכי מנוצלות לרעה בשפה העברית הן "אני אוהב/ת אותך". כאשר אתם מחליטים לומר זאת בכנות וברצינות, קודם כל עליכם להסתכל פנימה, לתוך הנשמה, ולתכנן זאת היטב, כדי ש"תפגעו בדיוק במטרה".

 

התכוונו לכך

חשבו על כך, האם אתם באמת מתכוונים לכך? או שמא אתם אומרים זאת כי זה מצופה מכם? או שאולי אתם רוצים משהו מהאדם שעומד מולכם וזאת דרכם לנסות להשיג זאת? עד כמה שזה קשה להבחין אם מדובר באהבה, "הידלקות" או תשוקה, עליכם לחשוב על כך לעומק כדי לדעת שאתם אכן מתכוונים למילים הללו.

מה הצד השני יאמר?

אתם לא רוצים לחשוב יותר מדי על הסיטואציה, אבל אתם גם לא רוצים להיראות מטופשים. אם הצד השני מקרין סימנים שהוא לא בטוח לגביכם, מה באמת תרוויחו מלומר לו את המילים האלה? זוהי סיטואציה שעלולה לגרום לכם לחוש את עוקצה של הדחייה ביתר שאת. לצפות ולחשוב מה תהיה התגובה שתקבלו תכין אתכם לבלתי צפוי. חשבו על כל האופציות האפשריות. חוץ מזה, לא פעם, כשאנשים שומעים "אני אוהב/ת אותך", הם משתתקים, או מגמגמים, או מתבדחים. תגובות אלה נובעות ממבוכה ראשונית. הצד השני צריך זמן לעבד ולעכל את מה שנאמר לו כדי שיוכל להגיב בכנות. תנו להם זמן ומרחב.

תזמון

אל תזרקו את זה סתם כך במהלך שיחה. אל תאמרו זאת כשמישהו מכם ממהר, ובטח שלא תוך כדי נהיגה, עמידה בפקק, או כל סיטואציה אחרת שיש לה פוטנציאל לגרום לשניכם להיות עצבניים או לסכן אתכם. מאחר שלהגיד למישהו "אני אוהב/ת אותך" זה אחד הדברים הרומנטיים ביותר שקיימים, תזמון הוא הכל כשזה מגיע לכך.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

תכננו זאת, לפחות הקדישו לזה קצת מחשבה. התפאורה צריכה להיות רומנטית. לכו למקום שנושא בחובו זיכרונות מיוחדים עבור שניכם – המסעדה בה נפגשתם לדייט ראשון, חוף הים בו התנשקתם לראשונה וכד'. רק אתם יודעים מהם הדברים שמיוחדים עבור שניכם.

הסבירו את עצמכם

לומר "אני אוהב/ת אותך" זה דבר נהדר, אבל אם הצד השני עדיין לא בטוח לגבי הזוגיות שלכם; ייתכן שהוא פשוט צריך חיזוק לאגו. כאשר אתם אומרים את שלוש המילים הללו, חוסר הביטחון הזה עלול להשמיע את קולו בראשו של הצד השני ולדרוש שיאמרו לו עוד. לכן, אל תסתפקו ב"אני אוהב/ת אותך", הוסיפו ואמרו את כל הדברים הטובים שאתם חושבים על בן/בת הזוג. זה רק יחזק את מערכת היחסים שלכם ויתרום לביטחון של הצד השני. 

תמונת המאמר צולמה ע"יTorley ,מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: