Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

רומנים במקום העבודה
מאת: מערכת אתר דייט
רומנים במקום העבודה

אנשים רבים מוצאים עצמם, בעולם העסוק בו אנו חיים, פונים אל מקום העבודה שלהם כדי למצוא אהבה, אבל אהבה ועבודה לא תמיד חיים ביחד בשלום...דייטים ומערכות יחסים בסביבת עבודה הם בעיתיים. מחד, הדינאמיקה במשרד יכולה להוביל למערכת יחסים שמבוססת על מטרות קריירה, עניין וחברים משותפים, אך מאידך, היא יכולה ליצור בעיות וקונפליקטים, והסיכון שכרוך בה הוא גדול מהרגיל ולפעמים לא שווה את זה.

בימינו, כאשר אנשים עובדים שעות כה רבות ומבלים את רוב זמנם במשרד, זה טבעי שהוא יהפוך למקום בו מכירים ומתאהבים. עבודה משותפת עם אדם אליו יש לך רגשות יכול ליצור בסיס איתן וחזק למערכת היחסים, זוהי הזדמנות להכיר אותו לעומק וליצור חברות לפני שנוצרת אינטימיות. בנוסף, באופן טבעי יהיה ביניכם הרבה במשותף: הבנה ועניין בתחום העיסוק של כל אחד מכם, בדיחות פרטיות שמבוססות על מקום העבודה וכיוצ"ב.

עם זאת, מערכת יחסים כזו עלולה לעורר רכילות, קנאה וחוסר פרגון ובכלל ליצור אי נעימות במשרד. קשר כזה גם מאפשר מעט מאוד זמן משלכם ולעצמכם ולכן עלולה להלחיץ ולפגוע במערכת היחסים. אסור לשכוח שבעיות נוספות עלולות להתעורר אם מדובר במישהו שהוא בדרג גבוה משלכם או אפילו הבוס שלכם, זה עלול ליצור ניגוד אינטרסים וקונפליקטים קשים עוד יותר. בנוסף, פרידה ממישהו שאף עובד איתכם יכולה להיות מכאיבה ופוגעת עד מאוד עקב העובדה שתיאלצו להמשיך ולהתראות בעל כורחם, מה שיקשה על תהליך ההחלמה וההתקדמות שלכם.

מערכות יחסים כאלה עלולות אף להוות בעיה עבור המעסיקים שלכם; מעסיקים עלולים לחשוש מחוסר הרמוניה ואי נעימות במשרד שנגרמים כתוצאה ממערכות יחסים שהשתבשו, אפשרות למורל נמוך בקרב העובדים האחרים שייתכן שאינם מסכימים עם הדבר, סיכונים הכרוכים בירידה בפרודוקטיביות ואפילו תביעות אפשריות של הטרדות מיניות.

רומנים במקום העבודה זקוקים לסיבה טובה. אם זה עבור אהבה – אמיתית, כנה וטהורה, זה שווה את כל המאמץ והבעיות שיבואו עם זה. אם זה מבוסס רק על תשוקה– אתם נכנסים לתוך אזור הסכנה. עליכם להבין היטב את מדיניות החברה (אם יש כזאת) ואת הפוליטיקה המשרדית לפני שאתם נכנסים לדבר כזה. חשבו היטב, שקלו את כל היתרונות והחסרונות, והכי חשוב – וודאו שיש פוטנציאל אמיתי לקשר הזה לפני שאתם לוקחים את הסיכון.

תמונת המאמר צולמה ע"י See-ming Lee, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

איך תוכלו לדעת מהו ההבדל בין אהבה, "הידלקות" ותשוקה?

המקומות הכי לא צפויים למצוא בהם אהבה

מהו המפתח למערכת יחסים מוצלחת