Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

קביעת גבולות
מאת: מערכת אתר דייט
קביעת גבולות

בוודאי מצאתן את עצמכן עומדות, לא פעם, בסיטואציה בה התקשיתן לומר לא, חששתן לומר את מה שעל ליבכן, או הסכמתן לקבל התנהגות שאינה לגיטימית בעיניכן. זה הזמן לעצור את זה ולהציב גבולות מסוימים. לפניכן ארבעה גבולות שעליכן למתוח:

אל תאמרו "כן", כשאתן מתכוונות ל"לא".

אנחנו לא מתכוונים לסקס (למרות שגם במקרה הזה חשוב מאוד לא לומר כן, אם אינכן רוצות בכך), אלא לכל אותם דברים שעד כה לא היה לכן נעים לסרב להם, או שחששתן לסרב בשל התוצאות וכיוצ"ב. בנוסף, זה הזמן להתחיל להגיד כן ולומר מהם הדברים שאתן זקוקות ורוצות בהם. לדוגמא: "אני אומרת כן; הצרכים שלי הם חשובים ועליי לדאוג כי הם ימולאו". ברגע שאתן מציבות גבולות, אתן צריכות גם להפסיק לומר "אולי", או "שיהיה". כל אלה הם פשוט דרך נוספת לומר כן, ולהתחמק מלמתוח את הקו.

אתן אומרות את מה שאתן מרגישות, ויהי מה

לחיות בפחד מכך שהצד השני לא מוכן לשמוע את מה שיש לכן להגיד, מונע מכן לגדול ולהתפתח. עליכן ללמוד איך לא "לערוך" את מחשבותיכן ורגשותיכן. אם משהו מפריע לכן במערכת היחסים, אתן לא מאושרות מההתנהלות שלה וכד', עליכן לקום ולומר זאת. החשש כי בן הזוג עלול לקום וללכת כתוצאה ממה שתאמרו, משאיר אתכן במקום בו אתן לא מאושרות, מתוסכלות וכועסות. אם בן הזוג שלכן יבחר לקום וללכת, במקום לנסות לשפר ולעבוד על הדברים – עדיף לכן בלעדיו. לעומת זאת, אם הוא אוהב אתכן הוא יהיה מוכן להקשיב. אל תשכחו שבמערכות יחסים הסוד הוא בתקשורת.

אתן מפסיקות לתת לגברים לשגע אתכן!

כאשר באמת נמאס לך מהודעות טקסט באחת לפנות בוקר שכתוב בהן "אני צריך/רוצה אותך", נמאס לך להתלונן שהגברים שאת יוצאת איתם מפסיקים להתקשר, או שאת מותשת מההתמודדות עם גברים שלא עומדים בהתחייבויות שלהם, זהו הזמן לקבוע גבולות. אם ברצונך שיתייחסו אליך בכבוד, עליך פשוט לקום ולומר כי התנהגות כזו אינה מתאימה לך ואינה מספיק טובה עבורך. גברים שלא מכבדים אותך ומתייחסים בהתאם לכך, אינם ראויים לך!

אתן לא מפסיקות את כל מה שאתן עושות בשבילו. 

כמה פעמים לא עשית תכניות וחיכית לראות אם הוא מציע משהו? עד מתי חיכית? כמה פעמים ביטלת תכניות עם חברות, רק כי הוא נזכר להתקשר בשבע בערב?  לקבוע גבולות בכל הנוגע לזמינות שלך הוא הכרחי. אם את מפסיקה הכל כדי לענות לצרכיו, את משחקת באש, ואת זו שעלולה להיכוות... התחילי לומר "לא" – אל תבטלי תכניות כדי להיות איתו, אל תחכי לו עד שעות הערב המאוחרות שיתקשר, ואם הוא מתאכזב אמרי לו שהוא אינו יכול לצפות שתהיי זמינה עבורו כל הזמן ובהתראה של רגע.

תמונת המאמר צולמה ע"י jjoiseyshowaa, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

שמונה נושאים שכדאי לזוגות לדבר עליהם 

"הורמון האהבה" שיכול לעזור בתקשורת בין בני הזוג

שישה חוקים שיעזרו לכן בעולם הדייטים של המאה ה- 21