Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מה אומרת לך שפת הגוף שלו?
מאת: מערכת אתר דייט
מה אומרת לך שפת הגוף שלו?

לא פעם, שפת גוף יכולה לומר הרבה יותר מאשר מילים...הנה כמה דוגמאות ו"תרגומן" שיעזרו לך להבין אם הוא בעניין שלך או לא.

1. הוא יושב עם רגליו משולבות, כאשר הן פונות אליך.

תנוחה זו היא סימן טוב! זהו סימן שהוא נמשך אליך...אז הישעני בשביל נשיקה!

2. הוא לא מסתכל בעיניך כאשר אתם מדברים

כולנו מכירים את האמרה שהעיניים הן הראי לנפש. כאשר הוא לא מסתכל בעיניך זה מרמז כי יש לו משהו להסתיר. אם הוא ממשיך להסיט את מבטו, הוא לא ממוקד בך...

3. הוא לא מפסיק לגעת בשיער או בפנים כאשר הוא מדבר

כנראה שהוא מנסה למשוך את תשומת הלב ממה שאתם מדברים עליו. למה? כי הוא כנראה משקר... הנגיעות האין סופיות הללו מעידות על אי הנוחות שהוא מצוי בה, והפחד שאת תחשדי בו. אמרי לו לספר לך את האמת.

4. הוא כוסס ציפורניים

אמנם מגעיל, אבל אל תוותרי עליו עדיין. הבחור הזה הוא פקעת עצבים, וייתכן שהסיבה לכך היא שאת ממש מוצאת חן בעיניו ורוצה לעשות את הרושם הטוב ביותר עליך. הבה נקווה שהוא ייפטר מההרגל המגונה הזה כאשר הוא ירגיש יותר רגוע ונינוח...נסי לעזור לו בכך.

5. הוא משלב את ידיו כאשר אתם יושבים זה לצד זו

שפת גוף כזו פשוט "צורחת" שהוא לא מעוניין. למרבה הצער, אין פה חיבור. בנוסף, הוא כבוי רגשית לחלוטין. הוא לא רוצה להיפתח אליך או לחלוק איתך שום דבר. עדיף לך בלעדיו – בחור אטום רגשית זו מעמסה ואתגר לא פשוטים.

6. הוא נוגע בך בלי הפסק כאשר אתם מדברים

חדשות נהדרות: לא רק שהוא מעוניין במה שאת אומרת, הוא חזק בעניין שלך! בנוסף, הוא לא מפחד להפגין חיבה בצורה גופנית, מה שכנראה מעיד על אדם שיודע לתקשר היטב.

7. הוא יושב עם רגליו פתוחות לחלוטין

זו יכולה להיות אחת משתי אופציות. אחת, הוא ספר פתוח. אין לו שום דבר להסתיר, ושום סיבה לעשות זאת. הוא בהחלט נותן לך את האור הירוק לשתף את רגשותייך עימו ולחלוק איתך בחזרה. האופציה השנייה היא שהוא רוצה לקדם את מערכת היחסים שלכם לשלב הפיסי, והוא מקווה שתשתפי פעולה.

כאשר את מנסה להבין ולקרוא שפת גוף של גבר, וודאי כי את עושה זאת בזהירות. חפשי אחר דפוסים ולא מקרים בודדים. בנוסף, היי ערה לשפת הגוף שלך עצמך  ולמדי להשתמש בה כדי להעביר את המסר שאת מעוניינת, מבלי אפילו לדבר...

בהצלחה ותיהני!!! 

 

תמונת המאמר צולמה ע"י Glenn Loos-Austin,מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

מה גורם לגברים להתאהב?

איך תוכלו לדעת מהו ההבדל בין אהבה, "הידלקות" ותשוקה?

הפעמים הראשונות

אהבה ממבט ראשון