Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שלושה דברים שאסור להתבדח עליהם עם נשים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
שלושה דברים שאסור להתבדח עליהם עם נשים

אנחנו כבר יודעות על מה אסור לצחוק עם גברים, עכשיו הגיע תורם של אלה לדעת איפה עובר הקו האדום אצל נשים...

1. משקל. כולכם כבר יודעים מהי התשובה המומלצת אם אנחנו שואלות אתכם אם השמנו, נכון? ברוח זו, עליכם לזכור כי כנראה לא קיימת אישה שתשתף אתכם פעולה, אם תעזו להתבדח על חשבון המשקל שלה. לא משנה כמה היא רזה וחטובה. רוב הסיכויים שברגע שתעיזו לזרוק משהו בכיוון, לא משנה כמה בצחוק זה יהיה, התגובה שלנו תנוע מהלם, כעס ועד בכי תמרורים. קחו בחשבון כי התוצאות של ההתבדחות הזו יפגעו בעיקר בכם; ייקח לכם זמן רב לגרום לנו להפסיק לכעוס עליכם, לחזור לדבר איתכם ולשכנע אותנו לא להתחיל בדיאטה קיצונית.

2. נהיגה. גברים תמיד יטענו שנשים לא יודעות לנהוג ושאין להן חוש כיוון, אבל, לא חסרות נשים שנוהגות יותר טוב מגברים, ומה הפלא? אנחנו, לרוב, הרבה יותר סובלניות ורגועות על הכביש מגברים. בנוסף,  אתם חייבים להבין כי כאשר אתם צוחקים על הנושא, אתם מערערים את הביטחון שיש לנו מאחורי ההגה וכתוצאה מכך פוגעים ביכולות הנהיגה שלנו. לכן, עדיף שתשמרו את הבדיחות שלכם לעצמכם. 

בכל הנוגע לחוש הכיוון; נכון, לפעמים אנחנו מאבדות את הצפון, מילולית, אבל לפחות אנחנו לא מתביישות לעצור ולשאול להכוונה. גברים, לעומת זאת, יעדיפו לנסוע עד שהדלק יסתיים, בלי לדעת לאן, ואפילו בכיוון ההפוך רק כי האגו שלהם לא מאפשר להם לבקש עזרה...

3. הרגלי קניות. כן, אנחנו אוהבות לקנות בגדים, תיקים ונעליים, המון נעליים!!! אבל זו לא סיבה או נושא לבדיחה. אתם חייבים להבין: לרוב, כשאנחנו קונות בגדים אנחנו עושות זאת כדי להיראות טוב בעיניכם (כמובן שזו לא הסיבה היחידה: אנחנו רוצות להיראות טוב גם בעיני עצמנו), אז אולי כדאי שבמקום להקניט אותנו על כך – תחמיאו לנו! בנוסף, אם אנחנו לא יורדות עליכם על הכסף שאתם מוציאים על גאדג'טים, אתם יכולים להתאפק שלא לצחוק על הכסף שאנחנו מבזבזות על בגדים.

תמונת המאמר צולמה ע"י Liber, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

מיתוסים אודות דייטים והאמת עליהם

זוגיות בזמן המונדיאל - איך מתמודדים עם זה? 

עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר