Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ארבעה גברים שלא כדאי שתצאי איתם
מאת: מערכת אתר דייט
ארבעה גברים שלא כדאי שתצאי איתם

יש טיפוסים שפשוט לא רצוי להתקרב אליהם...הנה כמה טיפים שיעזרו לך לזהות אותם.

הילד של אימא

רוב הסיכויים שהטיפוס הזה עדיין גר עם ההורים, אפילו אם הוא כבר חצה את השלושים. אם הוא לא גר איתם, אז הוא עדיין גר מספיק קרוב כדי שהוא יוכל לקפוץ לאכול שם ארוחת ערב מדי יום. בנוסף, כנראה שאימא עזרה לו לבחור את הריהוט ועדיין קונה לו בגדים. 

מדוע כדאי שתתרחקי: הוא תמיד ישווה אותך לאימא שלו, ואת לעולם לא תצליחי להגיע אפילו לקרסוליים שלה מבחינתו. זה לא שהוא לא יאהב אותך או לא יעריץ אותך, אבל בכל וויכוח או ריב הוא יברח אליה. בנוסף,  אם יצוצו חילוקי דעות ביניכם, הוא תמיד יבחר את הצד שלה.

איך להיפטר ממנו: תגידי לו שאת לא מתה על הבישולים של אימא שלו....

השרירן

לבחור הזה יהיו מפוזרות תמונות שלו בכל פינה אפשרית, בנוסף למכון הכושר הפרטי שיש לו בבית (אפילו שיש לו מנוי לכל החיים במכון הכושר הקרוב לביתו). המקרר שלו יהיה מלא בביצים, הארונות בפחיות שימורים של טונה, ושלוש פעמים ביום הוא יקפיד לשתות שייק חלבונים. 

מדוע כדאי שתתרחקי: את לעולם לא תראי אותו כי הוא תמיד במכון הכושר, הוא מבלה יותר זמן באמבטיה ממך, ילאה אותך בעדכונים אודות מסת השריר שלו, ואל תתפלאי אם יום אחד תתפסי אותו מקפיץ את שרירי החזה והזרוע ומתפעל מעצמו...

איך להיפטר ממנו: תעמידי לו אולטימאטום: את או מכון הכושר.

רודף הנשים

הבחור הזה יתייחס אליך כמו נסיכה והוא כנראה גם מאהב מצוין. הוא מתלבש היטב ומרשים את הסביבה (במיוחד את הנשים). כמובן שתהיה לו בעיה לזכור איך קוראים לך, בגלל כל הנשים שהוא יוצא איתן במקביל...רגע, לא חשבת שאת היחידה, נכון?!

מדוע כדאי שתתרחקי: התירוצים שלו ל"הברזות" שלו הופכים ליותר ויותר פתטיים עם הזמן. את תהיי בתחרות מתמדת עם הטלפון שלו, מאחר שיש לו כל כך הרבה שיחות טלפון להחזיר וסמסים לשלוח. חוץ מזה, את באמת צריכה סיבה למה לא לצאת עם בחור שיוצא עם עוד חמש נשים במקביל??!!

איך להיפטר ממנו: תגידי לו שהיית פעם גבר

המכור לעבודה

זה בחור שיגיע רחוק, אבל השאלה היא אם הוא ייקח אותך איתו... הוא יאסוף אותך במכונית פאר, ייקח אותך למסעדות יוקרה, יתייחס אליך היטב, אבל העבודה שלו תמיד תבוא קודם! 

מדוע כדאי שתתרחקי: את צריכה לקבוע פגישה דרך המזכירה שלו כדי לראות אותו. הוא ייקח אותך למסיבות, אבל ינטוש אותך כדי לדבר על עסקים, ואפילו בסופי שבוע הוא לא יעזוב לרגע את הבלקברי והלפטופ שלו.

איך להיפטר ממנו: תגידי לו שאת לוקחת שנה חופש ונוסעת להודו, ותשאלי אותו אם הוא רוצה להצטרף...

תמונת המאמר צולמה ע"י DeusXFlorida, מאתר פליקר

תמונת השרירן צולמה ע"י David and Emma

למאמרים נוספים:

הזוגות הכי אהובים בטלוויזיה 

עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר

חמישה דברים מעצבנים שגברים עושים בפייסבוק