Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ארבע נשים שכדאי להתרחק מהן
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
ארבע נשים שכדאי להתרחק מהן

בדומה לארבעת הבחורים שעסקנו בהם שבוע שעבר, אלה שצריך להתרחק מהם, יש גם כמה בחורות שרצוי להיזהר מהן; הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לזהות אותן, ועצות כיצד להרחיק אותן.

הפולנייה

איך תזהה אותה: הפולנייה היא טיפוס שאפשר לקלוט ולזהות בשניות; אף פעם לא נעים לה, ממך ובכלל מהעולם, אבל זה לא ימנע ממנה להתלונן ולקטר על כל דבר. אכפת לה מה יאמרו השכנים (כן, אפילו השכנים מהשולחן ליד במסעדה), והיא זוכרת ורושמת לך כל דבר "לא נכון" שתעשה, למרות שלמראית עין היא אומרת שהיא סלחה לך. 

איך להיפטר ממנה: תגיד לה שהיא יכולה ללכת לשבת לבד בחושך ולבכות (היא במילא תעשה זאת, אבל היא כל כך תיעלב ממך, שהיא לא תרצה לראות אותך יותר).

הגולד דיגרית

איך תזהה אותה: גם את רודפת הבצע, בדומה לקודמת לה, לא קשה לזהות. הדבר הראשון שהיא תשאל אותך, עוד לפני הדייט הראשון, זה עם איזה רכב אתה מגיע לאסוף אותה. בהמשך, היא תבחר את המסעדה היקרה ביותר , זו שהיא קראה עליה באיזה שהוא מגזין כלכלי, שכל עשירי הארץ אוכלים בה. קרה המקרה ואתה מספיק עשיר בעיניה? אתה תמצא את עצמך, בהמשך, מנדב לה את הרכב וכרטיס האשראי לסיבוב קניות ראוותני.

איך להיפטר ממנה: תגיד לה שפיטרו אותך לפני יומיים ושאתה במינוס בבנק. היא תברח ממך כל כך מהר שלא תספיק להגיד "מרשרשים"...

הדוגמנית

איך תזהה אותה: כבר ברור איך אפשר לזהות אותה, לא? אכן, מדובר ביפה אמיתית, שכולם מסובבים אחריה את הראש ברחוב. הדוגמנית היא זו שגם כשאתה יושב איתה, כולם יתחילו איתה, אפילו שאתה שם. היא עסוקה באופן אובססיבי במראה שלה, ונלחצת מכל חצ'קון קטן או שערה שלא במקומה, והיא כנראה תציק גם לך בכל הקשור למראה שלך. בנוסף, היא יודעת שהיא יכולה להשיג יותר טוב ממך, ותאמין לנו – אתה תרגיש את זה...

איך להיפטר ממנה: תגיד לה שאתה חושב שהיא השמינה...

הממורמרת

איך תזהה אותה: למראית עין, מדובר בבחורה נחמדה לכל הדעות, אבל מהר מאוד המרירות תראה את פרצופה במלוא כיעורה...מדובר בבחורה שכל כך התאכזבה בחייה מבחורים, שאין כבר שום דבר שישנה את דעתה. היא תצא איתך, אבל תבהיר לך שהיא יודעת שאתה הולך לאכזב אותה, כל דבר קטן שתעשה ייכנס תחת הכותרת "אוי, נו, גבר, למה ציפיתי?", היא תספר לך בלי הפסקה על כל הבחורים שעשו לה עוול, והיא אף פעם לא תחייך כשהיא איתך.

איך להיפטר ממנה: תגיד לה שאתה בדיוק כמו שאר הגברים...

 

תמונת המאמר צולמה ע"י tibchris, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

דברים שאסור להתבדח עליהם עם נשים 

הדברים שאסור לומר לבחורה

ילדים מדברים על אהבה