Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון
מאת: מערכת אתר דייט
דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון

 ייתכן שזה נשמע טריוויאלי, אבל יש דברים מסוימים שאסור לשכוח כאשר יוצאים מהבית לדייט ראשון, ולעיתים, בגלל ההתרגשות, זה קורה...הנה כמה דברים בסיסיים ופחות בסיסיים שכדאי שיהיו אתכם.

1.ארנק, תיק יד (לבחורות שבינינו) וכמובן כסף וכרטיס אשראי. ייתכן שזה באמת תפקידו של הבחור לשלם, אבל אסור לאישה להציג גישה כאילו זה מובן מאליו. לכן, רצוי תמיד שיהיה בידיכן גם אמצעי תשלום כלשהו.
2. קונדומים. הן בשביל הגבר והן בשביל האישה. אנו חיים בעידן מודרני, לכן מחשבה מודרנית הכרחית, לא משנה מהי נקודת ההשקפה שלכם לגבי סקס בדייט הראשון, אי אפשר לדעת אף פעם מה יקרה.
3. טלפון סלולרי. עבור נשים זה אמצעי בטיחות הכרחי, כמו כן זהו כלי עזר ליצור קשר עם הבחור שאיתו קבעת, במידה שהתוכניות משתבשות או המונית שלך מאחרת וכד'.
4. פתק עם הוראות וכתובת של המקום בו בחרתם להיפגש, יחד עם מספר מכשיר הטלפון הנייד של הצד השני, אם יש להם אחד. כך לא תמצאו את עצמכם במצב המביך של אי ידיעה לאן אתם הולכים.
5. חוש הומור. אוקיי, זה אמנם לא משהו מוחשי שאפשר להשיג בכל מקום, אבל זה אחד הדברים הנחוצים ביותר להצלחתו של דייט. אחד הגורמים שאחראים לכישלונותיהם של דייטים הוא חוסר היכולת לצחוק וליהנות. לצאת לדייט כאשר אתם במצב רוח רע, והשארתם את חוש ההומור שלכם בבית,  מוביל אך ורק לדייט כושל ובזבוז זמן לשני הצדדים. בנוסף, לידיעת הבחורים, זהו אחד הדברים החשובים לנשים אצל גברים.
6.פרח. דרך יפה עבור הגבר להראות שהוא חשב על הבחורה, והשקיע קצת מאמץ להרשים אותה..
7. אם תנאי מז"א דורשים זאת – מטריה. אין דבר יותר גרוע מאשר לבזבז שעות בהכנות והתארגנות לקראת הדייט, רק כדי שמבול יהרוס הכל. זה במיוחד נכון לקרת סוף הערב, כך שהיו מוכנים ואל תרשו לעצמכם להרגיש קור או רטיבות. אי נוחות פשוט תהרוס את הערב עבור שניכם.
8. קחו עמכם אמון והיגיון בריא במידה שווה. אתם צריכים לתת אמון באנשים, לפחות בהתחלה, אחרת אתם מבזבזים את זמנכם. זכרו כי אנשים הם חפים מפשע עד שהוכח אחרת, אז השאירו בבית את הגישה שאומרת כי כולם רעים כמו האקסים שלכם וכד'. באותה נשימה, גם היגיון בריא הוא הכרחי, אל תהיו תמימים! סמכו על ההיגיון שלכם שיצביע על סכנה או סימנים המעידים כי אתם לא מתאימים.
 
לסיום, וודאו שלא שכחתם את אישיותכם בבית...נכון שדייטים ראשונים יכולים להיות חוויה מלחיצה, אך אין זו סיבה לשכוח מי אתם, ולהעמיד פנים כי אתם מישהו אחר. בסופו של דבר, דייט הוא פשוט זמן איכות עבור שניכם כדי שתיהנו, תירגעו, ותלמדו להכיר זה את זו.
 
 
תמונת המאמר צולמה ע"י cessemi, מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: