Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

כשהמזל דופק בדלת, אל תטרקו לו את הדלת בפנים
מאת: נחום תמיר
כשהמזל דופק בדלת, אל תטרקו לו את הדלת בפנים

במילה "מזל" יש משהו מיוחד. לא אחת אני שואל אנשים, מה הייתם מעדיפים לקבל בחיים מזל או שכל? וככל שהדבר נשמע תמוה רוב האנשים טוענים כי היו מעדיפים לקבל יותר מזל בחיים מאשר שכל.
המילה מזל היא ראשי תיבות של המילים: מקום, זמן, להיות או לשון.

כלומר המזל מכוון אותנו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון או מצד שני גם לומר את המילה הנכונה במקום הנכון או בזמן הנכון, ובטוח שכולנו מכירים את ההשלכות בעקבות מפגש מקרי שכזה.

ר' עקיבא אמר כי "הכל צפוי והרשות נתונה". כלומר לכל אדם יש את היכולת לבחור לעצמו את דרך החיים שלו, כי הכל צפוי ואפשרי. אולם לא כל אדם מממש את המטרה אליה הוא שואף וזה נעשה מסיבות רבות כמו חוסר תעוזה ופחד, חלומות גבוהים מדי שקשה ליישם, חוסר יכולת אינטלקטואלית, פערים גדולים בהתאמות הזוגיות ועוד.

פגשתי אדם שעבד כ-10 שנים במכירות, אך כל שנה החליף את מקום עבודתו. שאלתי אותו "האם אתה לא חושב לבחון דרך אחרת? הרי אתה לא מגיע לשום הישג ולא מצליח להתקדם?"

ואכן אותו אדם עבר הסבה לעובד מחסן ותפעול וראו איזה פלא, הוא מצליח לשמור על קביעות למעלה משנתיים ומרוצה מאוד.

מספרים על אדם עני שבכה למרגלות הכותל המערבי ובכה לאלוהים שישלח לו זכייה בטוטו. הוא היה כל כך אדוק וחדור מוטיבציה שאלוהים מאוד רצה לעזור לו והעביר לו מסר דרך מלאך, שלפחות ישלח טופס אחד על מנת שיצליח ליישם לו את הזכיה.

כמובן שסיפור זה בא ללמד אותנו מוסר השכל המדגיש באופן ברור כי כאשר נפתח לנו בחיים חלון הזדמנויות, עלינו לנצל אותו עד תום.

אנשים שלא עובדים ומחכים שמישהו יסדר להם או יארגן להם, חבר, ידיד או מכר. ברובם נשארים ללא עבודה, ולא רק זאת, הם גם חוסמים את עצמם להצעות עבודה או לחיפוש מאסיבי כי הם מחכים לדוד, לחבר, לידיד שיעזור להם למצוא את העבודה המיוחלת.

הדבר לא שונה בזוגיות. לא פעם אני פוגש נשים נאות ואף יפות מאוד שלא מצליחות למצוא בן זוג. וזו מהסיבה שהן מאוד ביישניות וחוששות לצאת לפגישות, ומצד שני אני פוגש בנות פחות נאות מהן, אך הן בעלות בטחון עצמי גבוה.

אני רוצה להדגיש כי בזוגיות קיימת התאמה, ורוב אלו שמחפשים או מחפשות את ה"משהו המיוחד", מגיעים/ות לגיל 35+ ואז הם מוכנים/ות להגיע לפשרה בבחירת בן/בת הזוג.

למה לא חשבתם על הפשרה קודם? אני שואל. חשוב ללמוד להקשיב לכל דבר ולכל הצעה, כי אין לכם מושג איך ממשהו קטן, הצעת עבודה, שותפות, קידום, או קשר זוגי אפשר לבנות חיים שלמים ויש לכך דוגמאות רבות.

כאשר מישהו פונה אליך בהצעה מסוימת נניח לתפקיד ניהולי זה כבר אומר שהוא מצא לנכון שאת/ה מתאים/ה לתפקיד הזה, מצב זה נקרא הזדמנות במזל. כאשר רוצים לקדם אותך או לשנות לך תפקיד או להכיר לך או לך בן/בת זוג יש בזה מהלך שהגורל מגיע ודופק על הדלת.

תנסו לחשוב כמה החלטות ביצעתם, ומצבים בהם יכולתם לקבל החלטה אחרת, כמו קניית בית, בחירת בן/בת זוג, התחלת תחום לימודים, פתיחת עסק, שותפות או מעבר ממקום עבודה למקום אחר.
הכל יאמרו: "זה קרה במקרה", אולם אותיות מקרה הם ה' רקם.
כלומר יש יד מכוונת אז תנו ליד הזו את היד שלכם ושיהיה לכם בהצלחה.

נחום תמיר - נומרולוג

 

 

למאמרים נוספים:

מגורים - מבחן בזוגיות

זוגיות בעידן ההיטק

איך אצית מחדש את האהבה