Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

יוצאת לדייט ומתלבטת מה ללבוש - הנה כמה עצות שיכולות לעזור
מאת: אוסי גלבוע
יוצאת לדייט ומתלבטת מה ללבוש - הנה כמה עצות שיכולות לעזור

אם את בתקופה שאת יוצאת לדייטים, את צריכה לשאול את עצמך מה את רוצה לשדר. את רוצה לשדר סקסיות? את רוצה לשדר קורקטיות? אחרי שתחליטי, יהיה לך הרבה יותר קל לדעת אילו בגדים לבחור מתוך הארון שלך, או אולי לצאת לקניות בחנויות המתאימות למה שאת רוצה לשדר.

התאמת בגדים תלוייה בהמון פרמטרים ויש נשים שעבורן קנית בגדים היא הדבר הכי מהנה בעולם. אותן נשים מרגישות שהן מפרגנות לעצמן, לפעמים הן סוחבות איתן פרטנרית לקניות, את בן הזוג  ולפעמים הן הולכות לבד. הן מרגישות ביטחון בטעם שלהן, יודעות לאילו חנויות מתאים להן להכנס ולאלו לא. פשוט ככה.לעומתן, יש נשים שעבורן קניות זו ממש קללה. הן לא בטוחות שהן יודעות להתאים לעצמן את הבגדים הנכונים, הן לא יודעות איזו סקאלת צבעים המתאימה לגוון העור שלהן, אילו בדים מתאימים להן ואילו חנויות משדרות את מה שהן רוצות לשדר.

זה לא קשור למראה הכללי. אני מכירה המון בחורות עם גוף מושלם שלא מרגישות בנוח עם הגוף שלהן ולא נהנות לקנות בגדים. זה משהו פסיכולוגי שמגיע מבפנים. החדשות הטובות הן - שיש מה לעשות בעניין!

אם למשל השלת מעצמך קילוגרמים רבים בדיאטה, את עדיין חושבת במושגים של הגוף הקודם שלך. מן הסתם לוקח לראש שלנו הרבה זמן להתרגל לסיטואציה החדשה. אני ממליצה מאד בשלב הזה לפנות באופן חד פעמי אפילו, לסטייליסטית אישית. אותה סטייליסטית מגיעה אלייך הביתה, מכירה אותך באופן אישי ומבינה את הצרכים שלך. קודם כל היא תוציא יחד איתך את כל הבגדים מהארון. אחר כך תבררו את מה שמתאים לגוף החדש ומה שלא.

מה שמתאים יונח בצד ולאחר שתעברו על כל הארון אפשר יהיה לדעת אילו פריטים חסרים לך להשלמת הקולקציה שלך לעונה הזו. אחרי שזה מאחוריכן תצאו לקניות יחד, תקנו (לפי התקציב שלך כמובן) את אותם פריטים וינתנו לך הכלים הנכונים ללבישות הבאות. הסטיליסטית תכוון אותך הן לבחירת הגזרות המתאימות לך, הבדים המתאימים לך והצבעים הכי נכונים לך.

הכל נעשה, כמובן, תוך לקיחת גילך בחשבון; אין טעם ללכת לחנויות בהן היית קונה לפני עשר שנים ויותר- כנראה ששם תחכה לך עוגמת נפש. תחסכי זמן ואכזבה ופשוט תצאי לאותן חנויות ממוקדת מטרה. חוויות הקניות תהיה מהנה יותר עבורך אם תצרפי אלייך בת זוג או בן זוג מהזן המפרגן. אם את מרגישה שפרטנר בקניות יפריע לך- לכי לבד.

את יודעת הכי טוב מה טוב בשבילך, עם או בלי פרטנר, עם או בלי סטייליסטית.

תהני ובהצלחה בדייט!


 

 

 

 

אוסי גלבוע
מעצבת אופנה וכותבת בלוג אופנה
נגבה 38 ר"ג
www.osigilboa.com

למאמרים נוספים:
קצת על האשה בפאנג שואי

בקיץ הזה תלבשי לבן

כיצד לשמר את הזוגיות?