Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך אומרים למישהו שאתם מעוניינים בו, מבלי ממש לדבר איתו?
מאת: מערכת אתר דייט
איך אומרים למישהו שאתם מעוניינים בו, מבלי ממש לדבר איתו?

 אתם מבחינים במישהו בקצה השני של החדר וחושבים לעצמכם: וואו, אני רוצה להכיר אותו/אותה. איך תוכלו להעביר לו/לה את המסר מבלי לגשת אליהם וליצור שיחה? - על ידי פלרטוט.

יש כמה דרכים לפלרטט. שפת גוף למשל, יכולה להיות דרך מצויינת עבורכם להראות למישהו שאתם מעוניינים בו. עוד סיבה להכיר את רזיה, היא במקרים בהם מישהו אחר רוצה לפלרטט איתכם מקצה החדר - האם לא תרצו לדעת לזהות את מחוותיו כלפיכם? ואולי אפילו לפלרטט בחזרה? זיכרו, פלרטוט אינו מזיק, ואימון מביא למצוינות.

הנה כמה טיפים על 'איך לפלרטט' מהאתר About:

 איך לפלרטט עם עיניכם

טקטיקת חיזור מעולה היא ליצור קשר עין עם מישהו ולשמור עליו לחמש שניות לערך - כמה פשוט, ככה אפקטיבי. לפי הספר "המדריך השלם של שפת הגוף" שנכתב ע"י אלן וברברה פיס, האדם אשר יזם את הפלירטוט צריך להסתכל, בממוצע, שלוש פעמים על מושא פלרטוטו לפני שזה ישים לב ויגיב.
 

איך לפלרטט באמצעות מחוות גוף

מחוות הגוף משתנות בין המינים; נשים יברישו את שיערן בידיהן, יחשפו את צווארן, ינענעו את ירכיהן, יישרו את בגדיהן – הכל במטרה למשוך תשומת לב אליהן. גברים, בדומה לנשים, יישרו את בגדיהם או יסדרו את שיערם, אבל כדאי להם להוסיף מחוות אחרות, גבריות יותר, כמו לתחוב את אגודליהם לתוך מכנסיהם (בעמידה),להזדקף ולהכניס את הבטן, או לקחת נשימות עמוקות כדי להדגיש את נפח החזה.
לא חשוב לאיזה מין אתם שייכים, נסו להשתמש בשפת גוף המבליטה את התכונות החיצוניות הטובות שלכם.
 
 איך לפלרטט עם חיוך

חיוך אמיתי, כן וזוהר מאדם זר, הוא דבר מאוד נעים ולרב מקבל תגובות חיוביות מהצד המקבל. אולם, יש כאלה שלא מגיבים לחיוך כטקטיקת חיזור. לכן, השתמשו בחיוך בשילוב עם שפת גוף מפלרטטת, בהתאם לעצות שרשומות במאמר זה. כל זאת על מנשמושא חיזורכם יבין כי כוונתכם לפלרטט.

 איך לפלרטט באמצעות הצבעה

אין הכוונה להצבעה באמצעות אצבעכם, אלא באמצעות גופכם. כלומר,הטו את גופכם לכיוון האדם שאתם מעוניינים בו. וודאו כי רגליכם מכוונות אליו והכתפיים מוטות לעברו – אפילו אם אינכם מדברים איתם.

 איך לפלרטט באמצעות מגע

חפשו הזדמנויות לגעת במושא חיזורכם, אם "בטעות" ואם בדרך אחרת. לחיצת ידיים היא טקטיקת חיזור מצוינת, מכיוון שלא רק שזה מאפשר מגע של הידיים, אלא זו גם דרך קלה לשלב בין פלרטוט והיכרות. אתם גם יכולים לנסות למקם את ידיכם על זרועותיהם, בזהירות ובנינוחות, כדי "להזיזם" בעדינות

כדי שתוכלו לעבור בדרככם לנוחיות, או געו בקלילות בזרועם בזמן שאתם חולקים צחוק משותף.

 התמונה צולמה ע"י Dmitry Skurnyagin, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

הנשיקה הראשונה-  עשה ואל תעשה

כללים לדייט ראשון

החלטות של דייטים

"עשה ואל תעשה" כשאתה מזמין מישהי לדייט