Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

אתמול היה כל כך טוב, מה קרה בבוקר...
מאת: מערכת אתר דייט
אתמול היה כל כך טוב, מה קרה בבוקר...

נראה שנוצרה לה תופעה חדשה בעולם הדייטים; הדייט הראשון הולך טוב, אפילו מצויין, יש מעין תחושה אופטימית שהנה, סוף סוף, קורה הדבר המופלא שכולנו מייחלים לו...אבל אז מגיע היום שאחרי, ואין המשך לאותו דייט נהדר. איפה שזה התחיל, זה גם הסתיים... "איך זה קורה?" זו השאלה שלא מרפה... הרי הכל עבר כל כך נחמד, הכל היה כל כך מוצלח. היתה כימיה, תחומי עניין משותפים, השיחה קלחה ואפילו הנשיקה היתה קסומה ומלאת תשוקה והבטחה לבאות...אין לכך שום תשובה אחת ברורה וחד משמעית, אך הנה כמה תיאוריות שאולי יעזרו קצת להבין מה עומד מאחורי התופעה הזו.


1. לרוב האנשים ישנה תמונה מאד מורכבת (ואולי מסובכת) בראשם לגבי בן הזוג האידיאלי עבורם. הציפיות הללו יוצרות אצלנו לחץ עצום להתאמה. עלינו לזכור לתת לאנשים אחרים הזדמנות -  לא לבחון ולהחליט בדייט אחד. לכולנו שכבות וחומות, וכפי שאתה לא הבאת לידי ביטוי את כל כולך בדייט (לטוב ולרע), ייתכן שכך גם הצד השני.
 יש לזכור שקצת יין (או אלכוהול מסוג אחר) מוריד את ציפיותינו או התנגדויותינו ולעיתים, רק בסוף הפגישה, או למחרת, אנחנו בוחנים את התמונה כפי שהיא ,ולא כפי שהיא הצטיירה בתאורת הלילה, תחת ההשפעה הנעימה של האלכוהול.
 
 
 
 
2. רובנו מסתובבים עם מטען רגשי. המטען הזה יכול לגרום לנו לחשש מקשרים חדשים, או שהוא הסיבה לבעיות לא סגורות שאנו נושאים עימנו מקשרי העבר שלנו. לא כולנו מודעים למטען הזה, הוא אינו תמיד ברור לעין, מה שמביא לסיטואציות בהן מישהו שחושב שהוא פנוי רגשית לקשר, מוצא עצמו בורח ממחויבות.  אין להאשים אנשים בצביעות ו/או חוסר פתיחות, כי לא תמיד אנחנו מודעים לבחירות שהמטען הזה גורם לנו לעשות.
 
3. ייתכן שהתלהבת מדי במהלך הדייט ונתת לעצמך להיסחף עם הרגע. תהליך הדייטים הוא הליכה על חבל דק וכל כך קשה למצוא את שיווי המשקל הנכון. בנוסף,  קשה לדעת כמה להיפתח, מה לתת ומה להשאיר שלך. 
 
אז מה אפשר לעשות?
הדבר הכי טוב הוא לחשוב על מה שקרה בדייט, לנתח אותו בקרירות, ולתייק במגירת הניסיון האישי שיש ללמוד ממנו.
 
בדייט הבא יש ליישם את מה שנלמד, יש לקחת את הדברים לאט יותר, יש לוודא שקראת את הסימנים נכון, ולסמוך על האינסטינקטים שלך . אם הם מאותתים לך -  הקשב להם ואל תתעלם. כפי שאומרים: אם יש ספק - אין ספק!