Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

האם להיות זו שמתקשרת?
מאת: מערכת אתר דייט
האם להיות זו שמתקשרת?

 היה לכם דייט ראשון חלומי, מושלם, אין דברים כאלה...יום אחרי זה את מסתובבת לך עם הראש בעננים, משחזרת רגעים מאתמול בערב ומחכה בקוצר רוח לטלפון שלו. אבל, אולי כדאי לך להיות זו שמרימה את הטלפון למחרת ולא הוא? אתר datingtrek דן בהתלבטות הזו בדיוק.

זו השאלה שמעסיקה אותנו לא פעם במהלך חיינו כרווקות. שאנחנו משתפות חברים ומשפחה ונדמה שלכל אחד יש דעה משלו, מה שמבלבל אותנו עוד יותר. מדוע דברים אינם יכולים להיות פשוטים? איך זה שיש תחושה שצריך מדריך למשתמש כדי לצאת לדייטים בימינו? כולנו משתוקקים למערכת יחסים רומנטית אמיתית, אבל כשאנחנו מחשבים את צעדינו בזהירות ישר מההתחלה, נדמה שדברים הופכים להיות יותר מדי מתוכננים ומחושבים.

הסברה הרווחת היא כי בחורה שמתקשרת יום אחרי דייט ראשון מצטיירת כנואשת או פתטית, אבל אם נראה לך שיצרתם קשר מיידי ונהדר, אז לכי על זה! אל תתחשבי במוסכמות הבנאליות, שהחברה אוחזת בהן; אם את מעוניינת במישהו – פעלי בהתאם.

כאשר את מתקשרת אליו את למעשה משחזרת כמה כיף עשיתם בלילה הקודם. בנוסף, זוהי דרך נהדרת לראות איך הוא מגיב ואם הוא מרגיש כמוך. אפשר לדעת, פחות או יותר, מהשיחה שאתם מנהלים, אם הוא בעניין שלך או לא. יש גברים שמעדיפים שיתקשרו אליהם, מאשר להיות אלה שעושים את כל העבודה. בנוסף, זה מראה כי את לא מעוניינת לשחק את המשחקים שרוב הרווקים והרווקות משחקים.

אל תהיי מאוכזבת או עצובה אם נראה כאילו הוא "מנפנף" אותך בטלפון, ייתכן כי זה מצביע על אחד משני דברים: או שתחושותיו אינן תואמות את שלך, או שהוא בעצם באמצע משהו. נשים נוטות להגיב בדרמטיות מוגזמת ולהתחיל לנתח את הסיטואציה מהר מדי. לא פעם, כאשר גבר אומר לנו שהוא ייאלץ להתקשר אלינו חזרה כי הוא בקו השני, או שהוא עסוק, אנו נוטות לפרש זאת, מיידית,  כאילו הוא לא מעוניין בנו.

אם זה קורה כאשר את מתקשרת, את תצטרכי לתת לו הזדמנות נוספת. אם הוא לא חוזר אליך, אפילו כמה ימים לאחר מכן, את יכולה להניח שהוא אינו מעוניין. השתדלי לא להתקשר לבחור בשעות העבודה – כנראה שהוא יהיה עסוק מדי מכדי לדבר איתך, או שהתחושה לא תהיה נוחה מאחר שאת יודעת כי הוא מוקף בעוד אנשים.

בסופו של דבר, אין נכון או לא נכון לגבי התנהגות לאחר הדייט הראשון. לכי עם האינסטינקטים ותחושת הבטן שלך, ואל תדאגי מה אחרים יאמרו. אם הבחור באמת רוצה בך ושווה את רצונך בו, הוא לא ישחק משחקים ולא יהיה לו אכפת שאת זו שהתקשרת ראשונה למחרת - זה אפילו יחמיא לו.
 

הכל הסתדר? התקשרת וקבעתם עוד דייט?  מה דעתך לגוון קצת ולא ללכת לסרט או מסעדה? הנה 5 הצעות לדייטים קצת שונים

התמונה צולמה ע"י smudie, מאתר פליקר  

למאמרים נוספים:

סתם דייט או מערכת יחסים פוטנציאלית

עשה ואל תעשה" כשאתה מזמין מישהי לדייט" 

מה חשוב לנשים אצל גברים

עדיף לדעת מלתהות