Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

אסרטיביות למען האהבה
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
אסרטיביות למען האהבה

למרות העובדה כי אנחנו חיים במאה ה-21, ולהתחיל עם בחור נתפס כלגיטימי לחלוטין, נשים רבות עדיין מאמינות כי על הבחור לפעול, והן חוששות ונמנעות מלעשות את הצעד. לפניכם שני סיפורים, אשר מוכיחים שלפעמים כדאי לנשים לקום ולעשות מעשה, להיות היוזמת, זו שניגשת, מרימה את הטלפון הראשון, או אפילו יותר מזה...

שרון ודני - דני מצא חן בעיני שרון ברגע הראשון שהם נפגשו. הם הכירו דרך חברה משותפת, התיידדו והתקרבו מהר מאוד. אך, עם כל השיחות הארוכות, היציאות והמפגשים המהנים, דני לא ניסה ליזום או לעשות דבר שהעיד על רצונו ביותר מידידות. לאחר מספר שבועות של התקרבות,דני, שכנראה הבין ששרון מעוניינת, אמר לה כי היא אמנם מקסימה ונהדרת, אך הוא מאוהב בחברה המשותפת שלהם. לכל הדעות, היה נראה שזהו סיפור אבוד מראש. כמובן שכל חברותיה של שרון המליצו לה להתרחק ובדחיפות, מאחר שהיא אינה יכולה להישאר ידידה שלו, עקב הרגשות שכבר פיתחה אליו. שרון, שקול ההיגיון אכן אמר לה להתרחק, עדיין הרגישה בליבה שהיא לא יכולה פשוט לקום וללכת מבלי לעשות מעשה, משהו אמר לה שהיא ודני צריכים להיות ביחד. לכן, היא לקחה כמה נשימות עמוקות והחליטה לעשות מעשה אמיץ: היא שיתפה את דני ברגשותיה, נישקה אותו, ובזאת החליטה לסיים את יחסיה איתו. סיפורנו היה יכול להסתיים כאן; עוד סיפור עצוב של אהבה נכזבת, אך ישירותה של שרון והאסרטיביות שלה דווקא גרמו לדני לחשוב שנית, ולהבין כי גם לו יש רגשות כלפי שרון. יומיים לאחר האקט האמיץ של גיבורתנו, הוא הופיע על סף ביתה, עם זר פרחים וביקש ממנה לצאת עימו...כיום, דני ושרון גרים ביחד ועתידים להינשא בעוד חצי שנה. 

למראית עין, סיפור זה נשמע כמו סיפור אגדה, אך ללא החלטתה של שרון לפעול ולהעיז, כנראה שדבר לא היה קורה בין השניים. לפעמים, גם מה שנראה כחסר סיכוי אינו כזה, ואם תחושות הבטן אומרות לנו משהו, כדאי להקשיב להן ולקחת סיכון. אל תשכחו, כדי להרוויח צריך להסתכן.

.

דנה ועופר – סיפורה של דנה מתחיל בערב קיץ אחד, בו היא וחברה החליטו לצאת לאחד מהברים המשקיפים אל הים בתל אביב. הן התיישבו על הבר, בסמוך לשני בחורים, שאחד מהם הסתכל על דנה ללא הפסק, אך לא עשה דבר. חצי שעה לאחר הגעתן הגיע ידיד של חברתה של דנה, שהסתבר כי הוא מכיר את צמד הבחורים שבסמוך אליהן מהלימודים, והכיר בין כל הנוכחים. דנה ועופר פתחו בשיחה, והתגלה שעופר מתחיל סטאז' בעריכת דין במשרד שדנה עובדת בו כבר כעורכת דין. השיחה זרמה, שניהם צחקו ומצאו עוד ועוד על מה לדבר, אך שהערב הסתיים, ושתי הבנות קמו ללכת, עופר לא ביקש את מספר הטלפון של דנה, מה שכמובן אכזב אותה והפתיע אותה...דנה, שעופר ממש מצא חן בעיניה, החליטה לעשות מעשה; היא ביקשה מחברתה לחפש את עופר בכרטיס הפייסבוק של הידיד שהכיר ביניהם, ואז שלחה לו הודעה באינבוקס. השניים התחילו להתכתב, החליפו מספרי טלפון, וקבעו לצאת. בדייט הראשון שלהם שאלה דנה את עופר מדוע לא ביקש את מספר הטלפון שלה, והוא ענה שהוא היה נבוך והיה נראה לו שהיא לא מעוניינת...היום, שנה לאחר מכן, הם מתכננים לעבור לגור ביחד.

שוב, אם דנה לא הייתה מחליטה ליזום ולפעול, דבר לא היה קורה. סיפור זה מוכיח לנו, שלעיתים העובדה כי בחור לא פועל אינה בהכרח אומרת שהוא לא מעוניין, אלא שהוא בעצמו מתבייש או לא בטוח ברצון הצד השני. לכן, כדאי לאזור אומץ ולהיות זו שעושה, כי ייתכן שבגלל שאת מאמינה שאין זה "תפקידך" לפעול את מפספסת אהבה...

 תמונת המאמר צולמה ע"י aussiegall 

 

למאמרים נוספים:

איך להציע נישואים?

איך תגרמי לו להציע לך נישואים?