Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך להציע נישואים?
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
איך להציע נישואים?

הצעת נישואים זה משהו ששניכם תזכרו לעד, לכן צריך לתכננו בקפידה. בנוסף, הצעת נישואים לא צריכה להיות בנאלית או שגרתית, ואתם בהחלט יכולים להתאים אותה לטיפוסים שאתם; רומנטיקנים, מכורים לאדרנלין וכד'.

למכורים לאדרנלין – אם אתם מאלה שמכורים לדפיקות הלב המואצות, לאדרנלין הגועש, וחולקים זאת עם בת זוגתכם– לכו על האקסטרים. קפיצת בנג'י, צניחה חופשית משותפת וכיוצ"ב. דמיינו את הסיטואציה הבאה: אתם קופצים בנג'י, כאשר תוך כדי אתם צועקים: "התינשאי לי?" אל תשכחו שהצעת הנישואים בפני עצמה כנראה תיצור רמות אדרנלין מוגברות, אז בשילוב עם דבר כזה?? וואו...

להייטקיסטים –  עובדים במחשבים? מכורים להם? יודעים מה זה ג'אווה סקריפט? מתמצאים בפוטושופ ופלאש? אז למה שלא תבנו אתר שעיקרו הצעת נישואים? מה עם משהו יותר פשוט, אבל עדיין מקסים, כמו ליצור שומר מסך שאומר "תתחתני איתי?"

לקלאסיים/המסורתיים – לפעמים, אין כמו הדרך המוכרת והמסורתית להציע נישואים, ואם זו הדרך בה החלטתם לפעול אז בחרו ביום השנה שלכם, הזמינו מקומות במסעדה מפוארת, או לחילופין הכינו ארוחה רומנטית לאור נרות בבית, כרעו על ברככם, שלפו את הטבעת ושאלו את השאלה הגורלית. אם בא לכם לפלפל קצת את העניינים, אתם תמיד יכולים להחביא את הטבעת בתוך הקינוח, רק היזהרו עם זה, הא?

לרומנטיקנים – אם אתם רומנטיקנים ללא תקנה, כאלה שעושים מחוות רומנטיות בכל הזדמנות, אתם בטח תרצו להפתיע את אהובתכם בהצעה שנראית כאילו היא לקוחה מתוך סרט רומנטי.  כל מה שעליכם לעשות זה למלא את הבית בנרות, לקרר שמפנייה איכותית, ליצור לב מעלי וורדים על סדיני משי, שתמתחו על המיטה, ולחכות ליקירתכם עם טבעת יהלום מרהיבה.

לאקסהיביציוניסטים –  אולי ביטוי קצת קיצוני, אך כוונתנו היא לכל אלה שנהנים מהחשיפה ותשומת הלב. לכן, אם יש בכם אפילו שמץ של אקסהיביציוניזם, וזוגתם דומה לכם, מה דעתכם על פרסום הצעת הנישואים שלכם על שלט חוצות? או לחילופין, שלט שייגרר בידי מטוס?

להרפתקנים – אם שניכם אוהבים הרפתקאות ואתגרים פיזיים ושכליים, חולים על סרטי אינדיאנה ג'ונס וכד', אז מה דעתכם לשלוח את חברתכם למשחק "חפש את המטמון", כאשר המטמון הממתין לה הוא, כמובן, טבעת אירוסין? 

ולבסוף, אמנם נהוג שהגבר הוא זה שמציע נישואים, וכל הרעיונות שהצגנו לפניכם נכתבו בלשון זכר, אבל למה שגם אתן הנשים לא תהיו אלה שמציעות? אחרי הכל, אנחנו במאה העשרים ואחת, לא?

שיהיה במזל!!! 

תמונת המאמר צולמה ע"י urinepublic, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

איך תגרמי לו להציע נישואים?

אסרטיביות למען האהבה