Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

בליינד דייט
מאת: מערכת אתר דייט
בליינד דייט

 חברים שלכם סידרו לכם דייט עם מישהו שמעולם לא פגשתם, והחלטתם ללכת על זה, כי הגעתם למסקנה שאין לכם מה להפסיד, אך החששות והלחץ מציפים אתכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את זה בשלום, ואפילו ליהנות.

שמרו על ראש פתוח

זכרו שזוהי פגישה עיוורת, ומעולם לא פגשתם את האדם שאתם הולכים להכיר הערב. אל תנסו ליצור תמונה שלו/שלה בראשכם ואל תפתחו ציפיות גבוהות. בואו מראש במטרה ליהנות ותנו לצד השני את הצ'אנס שמגיע לו. אתם תדעו במהרה אם הוא/היא מוצאים חן בעיניכם או לא.

השאירו זאת קצר אבל מתוק

אל תקבעו להיפגש בקולנוע, במסעדה או בכל מקום אחר שמבטיח כי הדייט יארך יותר משעה. צאו איתם לבית קפה, או אפילו במהלך הפסקת הצהריים שלכם, כך שבמידה שהוא/היא לא לטעמכם תוכלו לקצר מבלי להרגיש אי נעימות. אם הצד השני כן ימצא חן בעיניכם, תמיד תוכלו לקבוע דייט נוסף וארוך יותר.

היו עצמכם

אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים כאשר הם יוצאים לבליינד דייט (ואף לדייטים רגילים) היא להעמיד פנים שהם מישהו שהם לא.

כאשר אתם פוגשים מישהו בפעם הראשונה אל תעמידו פנים, פשוט היו אתם עצמכם. האישיות שלכם תזרח רק אם תתנו לה. אמנם רושם ראשוני הוא דבר חשוב, אבל אל תחושו את הצורך להתנהג בצורה שונה רק כדי שתמצאו חן בעיניי הצד השני. אל תשכחו שהצד השני רוצה לדעת מי אתם להכיר אתכם, לא איזו שהיא פרסונה שאתם מנסים להציג.

שמרו על עצמכם

אמנם בליינד דייט יכול להיות מרגש מעצם היותו בליינד דייט, אך עליכם עדיין להיות זהירים. בררו כמה שיותר פרטים אודות האדם שאתם הולכים לפגוש.  אם מדובר בבליינד דייט שלא אורגן על ידי חבריכם הקרובים, וכנראה שמדובר בזר מוחלט, עליכם להקפיד עוד יותר על זהירות. וודאו שיש מישהו שיודע היכן אתם נפגשים, מהו שמו המלא של אותו אדם, וכמה זמן, פחות או יותר, הולך להימשך הדייט. 

לומר שלום

פרידה בסיום של בליינד דייט יכולה להיות מאוד מביכה, אבל היא לא חייבת להיות. עליכם לעשות מה שמרגיש לכם נכון, ומה שמתאים באותו הרגע. אם היה ביניכם קליק, אז נשיקת לילה טוב וקביעת דייט שני היא בהחלט אופציה טובה. אם לא היה חיבור, היו כנים ואמרו זאת, אך בעדינות. 

 

תמונת המאמר צולמה ע"י Big Al, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

ספיד דייטינג

מה אומרת לך שפת הגוף שלו?

מיתוסים אודות דייטים והאמת עליהם

דייטים מהגיהנום