Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

איך תדעו אם היה ביניכם קליק בדייט הראשון?
מאת: מערכת אתר דייט
איך תדעו אם היה ביניכם קליק בדייט הראשון?

מי לא עבר את זה לפחות פעם אחת בחייו: דייט ראשון שנראה כאילו לקוח מתוך האגדות או הסרטים, ביטחון מלא שהיה פה קליק מטורף, אבל לאחר מכן הצד השני לא מתקשר, לא עונה לטלפונים ופשוט נעלם ללא עקבות.  איך תוכלו לדעת שבאמת היה לכם קליק, שגם הצד השני מרגיש כמוכם? הנה כמה סימנים שיכולים לעזור:

הגוף מדבר...

כאשר שני אנשים באמת יוצרים קשר, הגופות שלהם מתיישרים זה מול זו (רגל מול רגל, פנים אל פנים), והם אפילו מחקים את תנועות הגוף של השני וטון הדיבור. בכלל, שפת הגוף לא משקרת, והיא האמצעי הטוב ביותר לדעת מה הצד השני באמת חושב וחש לגביכם. לכן, בחנו היטב מה אומרת לכם שפת הגוף.

סימנים שהדייט הולך טוב: בדקו אם הצד השני משמש כמעין מראה בשבילכם. כלומר, אם הוא מחקה את תנועותיכם מבלי אפילו לשים לב. אם הוא מהנהן בראשו ומתקרב אליכם כאשר אתם מדברים – כל אלה מעידים כי הדייט הזה בהחלט מתקדם היטב!

סימני אזהרה שיש לשים לב אליהם: אם הוא/היא משלבים את ידיהם ושומרים על מרחק בזמן שאתם מדברים, הדבר מעיד על עוינות וחוסר עניין.

פלרטוט או זיוף

כאשר דייט הולך טוב, צפוי שיהיו הרבה פלרטוטים, ישירים ועקיפים, משני הצדדים.

סימנים שהדייט הולך טוב: אם הדייט שלכם נענה לפלרטוטים שלכם ומשיב באותו מטבע. שימו לב שישנן דרכים  נוספות לפלרטט חוץ מאשר באמצעות דיבור, לכן אם הוא/היא משתמשים במחוות גוף של התגנדרות (כמו הברשת השיער, החלקת הבגדים, שילוב הרגליים אצל נשים, ומתיחת החזה אצל גברים) – כל זה מצביעים על כך שהוא/היא בעניין.

 סימני אזהרה שיש לשים לב אליהם: אם הצד השני נענה לפלרטוטים שלכם, אבל בצורה בוטה, ואין שום דבר שמעיד על עניין או חיבה מעבר להם, ייתכן שהוא/היא מעוניינים בכם רק בצורה מינית.

 

הזמן לומר לילה טוב...

התנהגות בסיום הדייט, בזמן הפרידה, היא בהחלט בעלת חשיבות גדולה בכל הקשור להבנתנו אם היה קליק או לא.

סימנים שהדייט הולך טוב: כאשר הצד השני מדבר במפורש על רצונו בדייט שני (כמו "מה את/ה עושים ביום שלישי הקרוב?") ולא רק זורק משפט בלתי מחייב כמו "אני אתקשר אליך". אם הגעתם כבר לסוף הדייט והצד השני מתקשה לקום וללכת ואתם מוצאים עצמכם נגררים לעוד שיחה  - סימן בהחלט מצוין המרמז על המשך.

סימני אזהרה שיש לשים לב אליהם: סימן האזהרה הברור והגרוע מכולם הוא, כמובן, כאשר אחד הצדדים מתכופף בשביל נשיקת לילה טוב,והצד השני מושיט את ידו ללחיצה. סימן יותר מעורפל הוא כאשר הדייט נגמר בנשיקה חפוזה על הלחי או חיבוק, מאחר שאלה יכולים להתפרש אף כביישנות ונימוס. 

 תמונת המאמר צולמה ע”י Courtney Carmody, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

דברים שחשוב לקחת לדייט ראשון

ספיד דייטינג

מיתוסים אודות דייטים והאמת עליהם