Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

התאמה בין מזלות
מאת: צילה שיר אל - באדיבות אתר Stars
התאמה בין מזלות
שלום לכולם....

לבקשת קוראים רבים שביקשו ממני להסביר מהם אפיוני המזלות וכיצד  נקבעת ההתאמה ביניהם, להלן ההסבר. התאמת המזלות הינה כללית ונעשית אך ורק על פי המזל בו נולד האדם, ואולם במידה ורוצים לבדוק התאמה אישית זוגית מומלץ להכין מפה אישית.

ההתאמות הר"מ מובאות לפניכם לידיעה וכל אחד ואחת מוזמנים לחפש כאן את עצמו והקרובים לו בחיים.
 
התאמת מזלות
ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש.
באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה.

כל מזל משוייך לאחת מהקבוצות הנ"ל:

המזלות לפי היסודות:
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההגיון של הטבע האנושי. מזלות האויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפרייה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.
 
מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על מנת לא להתייבש, ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.
 
ואולם...רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז...
 
מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינמיות של מזלות האש. 
 
מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש, בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.
 
מזלות האדמה והאויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית, ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.
 
מזלות האויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בנסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה, ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.
 
מאחלת לכם לעשות את הבחירות הנכונות

באדיבות אתר Stars

לשיחה אישית עם צילה שיר אל, אסטרולוגית ויועצת זוגית מוסמכת, ניתן ליצור קשר עם קו המומחים בטלפון: 018-449-0179-88767 שלוחה 28 בעלות 9.90 לדקה