Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

לפתוח את הבית לאהבה
מאת: מאת: גאיה אריאל, באדיבות אתר Stars
לפתוח את הבית לאהבה
המרחב המקיף אותנו, ובמיוחד הבית שלנו, הוא מראה מצוינת למי שאנחנו, ברבדים נראים ובלתי נראים.
במאמר זה אתן מספר כלים שכל אדם יכול ליישם אותם בביתו, על מנת לתמוך בניקוי מערכות יחסים קודמות, וזימון זוגיות חדשה ומתאימה למי שהוא כרגע.
 
נכון, אלה טיפים כלליים, אך יש גם מהם תוצאות נחמדות מאד...
 
לפני זימון משהו חדש לחיים, יש לנקות את הישן.
 
מערכות יחסים קודמות נמצאות בשדה האנרגיה שלנו, אלא אם כן ניקינו אותן באופן מודע.

בבית, מה שניתן לעשות כדי לתמוך בניקוי זה , הוא להוציא חפצים, תמונות ודברים המזכירים לנו את האנשים שכרגע אינם חלק מחיינו. במיוחד אם אלה מערכות יחסים בעייתיות, או שהזיכרונות מהן מעציבות אותנו. מתנות שקיבלנו מבני זוג קודמים, צילומים שלהם וכדומה, משאירים אותם בשדה האנרגיה שלנו ופועלים על תת המודע שלנו כל הזמן. לאחר שניקינו כמה שאפשר את ה"שאריות" הפיזיות, מומלץ לטהר את הבית.

אתן כאן טקס טיהור פשוט ונעים, שכל אחד יכול לעשות בעצמו:

שלב ראשון: ניקוי פיזי - שטיפת הבית בהרבה מים, בהתכוונות להוציא את כל האנרגיות הלא רלוונטיות מהחיים. לאחר מכן, מדליקים נרות בכל הבית, (לא בטירוף... נר או שניים בכל חדר), ועוברים עם פעמונים או קערות טיבטיות ומשמיעים צלילים בכל הפינות, אפשר גם מחיאות כפיים, למי שאין כלי אחר מתאים. הצלילים של הפעמונים מנקים ומשחררים אנרגיה תקועה של מריבות, מחשבות וכדומה.

לאחר הצלילים, עוברים עם מרווה – שורפים מרווה יבשה בקערת חרס או בתוך קונכייה, ועוברים בכל פינות הבית עם העשן. המרווה מטהרת ומזככת את האנרגיה בבית. מומלץ לפתוח חלונות ... ניתן גם לעבור עם קטורת למי שאין סבלנות למרווה – אך זה לא אותו האפקט...

חשוב: בזמן כל תהליך הטיהור, כדאי להיות ממורכזים בכל מה שרוצים להוציא מהחיים.

לאחר הטיהור, מומלץ לשבת עם דף ועט, ולרשום את כל האיכויות שאנו רוצים להכניס לחיים שלנו עכשיו. אם מתמקדים בזוגיות, מפרטים מה ומי אנו מזמנים לעצמנו.

 
 

לאחר שניקינו את האנרגיה הבלתי נראית, אנו פונים למרחב שלנו ובודקים: מה אנו מצהירים ליקום ?

אילו תמונות תלויות בבית שלנו? נשים בודדות ועצובות? ים סוער? האם הקירות חשופים ?

בחדר השינה שלנו – האם יש מעבר משני צידי המיטה, האם אנו מזמינים את האנרגיה של בן הזוג הפוטנציאלי שלנו?

בפנג שואי יש דגש חזק על הנראה לעין. מומלץ לתלות תמונות של זוגיות או של הרמוניה: טבע יפה, סמלים של אהבה: שתי ציפורים, שני ברווזים... על המיטה שתי כריות, שני שטיחונים בשני צידיה, וכדומה...

בחדר השינה חשוב שיהיה סמל זוגיות שממש מדבר אליכם, ושתהיה אוירה רומנטית, לא לבלגן אותו, לא להפוך אותו לחדר ילדים או מחסן.

מה שנראה לעין הוא מה שאתם מזמנים...

אם המיטה צמודה לקיר, מיטת התינוק נמצאת בחדר, וגם השטיח של הכלבה... אין ממש מקום לבן זוג רומנטי וחתיך אצלכם בחיים... תבדקו את זה...

גם "לונגי" שמצוירים עליו חייזרים, התלוי מעל למיטה, לא ממש מזמן בן זוג אנושי מהמימד הזה... כנ"ל לגבי מלאכים, פיות ושאר טרולים ויצורי טבע קסומים... (מה אתם רוצים בכאן ועכשיו? דייט רומנטי עם מלאך...?)

למהדרין:
לקנות מצעים חדשים, אפילו מיטה או מזרון חדשים...(אמרתי, למהדרין...)

הכיוון המשויך לזוגיות הוא דרום-מערב. ניתן להניח בפינה הדרום מערבית של הבית או החדר סמל של זוגיות: תמונה, שני נרות אדומים, שני קריסטלים- רוז קוורץ למשל, או כל דבר אחר המסמל לכם זוגיות. 

 

גאיה אריאל, מנהלת קהילת פנג שואי באתר Stars -
יועצת ומורה לפנג שוואי וטיהור המרחב, מורה להילינג ולרייקי, מנחה לצמיחה רוחנית וטרנספורמציה, בוגרת ביה"ס של ביירון קיטי לשיטת העבודה.
לשיחת ייעוץ אישית ודיסקרטית עם גאיה התקשר/י עכשיו
018-449-0179-88767 שלוחה 26

 

למאמרים נוספים:

קצת על האשה בפאנג שואי

זוגיות בעידן החדש

אהבה ונשמה תאומה