Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע - אהבה באה?
מאת: מערכת אתר דייט
שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע - אהבה באה?

 קצת כמו בעלי החיים, כשהקרח נמס ושנת החורף מסתיימת, אנחנו מקלפים מעלינו את השכבות, מתעוררים מתרדמת החורף, ויוצאים החוצה לחפש קצת "אקשן".
אתר msn  מביא כמה סיבות למה הרומנטיקה עוברת להילוך גבוה בתקופה זו של השנה, ואיך לרתום את האנרגיה, שעולה ומתחזקת בהשפעת מזג האוויר כדי למצוא מישהו מיוחד לאהוב:
 

האהבה באוויר וההורמונים משתוללים. יחד עם הכפכפים, מסיבות באוויר הפתוח, ומזג האוויר החמים מגיע גם גל של טסטוסטרון שמציף את הגברים באשר הם. "פרץ הורמונים קורה כתוצאה מעלייה בכמות שעות האור שאנו מקבלים, כאשר האביב מתחיל ואיתו מתארכים גם הימים" אומר פרופ' פרנזארוני מאוניברסיטת רואנוק בוירג'יניה. הדבר משפיע גם על נשים, לא רק על גברים, אומר הפסיכולוג רוברט בטרוורת': "אור השמש המוגבר גורם להפחתה בהפרשת מלטונין, מה שגורם לנשים לחוש יותר אנרגטיות, ומתרחשת עלייה בליבידו, באופן טבעי"

להתראות צווארוני גולף,שלום עור חשוף. הופעת הבכורה השנתית של המכנסונים והגופיות יכולה לטלטל אפילו את האדישים שבינינו. אפילו בארצנו הקטנה, בה החורף לא דורש מאיתנו להתכסות בשכבות על גבי שכבות, עולה ההתרגשות באוויר כאשר הבגדים הקצרצרים והחושפניים יוצאים מהארון.

הרצון להתאמן חוזר ואיתו גם ההערכה העצמית. עם הרמז הראשון של מזג אוויר מתאים לים, אנשים עולים על ההליכון, על מסלול האופניים, על מזרן היוגה – וחוזרים לכושר. עם החזרה לכושר מגיעה גם התחושה המשופרת לגבי גופנו, עצמנו ופוטנציאל ההיכרות שלנו עם המין השני. האביב מביא איתו עלייה בכמות האנשים הנרשמים למכוני כושר.

אין חוקים לאהבות קיץ. כאשר מתחיל להתחמם כולנו מתכוננים לכיף...וזה לרוב אומר גישה רגועה ונינוחה לגבי אהבה ורומנטיקה. יש מעין תחושה של פריקת עול כאשר השמש זורחת ואתם אוחזים במוחיטו בידכם. הלחץ להיות במערכת יחסים רצינית פוחת בזמן הקיץ אז למה לא לפלרטט ופשוט ליהנות?

למאמרים נוספים:

סדר ראשון אצל ההורים שלו/שלה

 לבד בחגים - איך עוברים את זה בשלום?

כנגד ארבעה בנים דיברה התורה והאישה...

מעבדות לחירות - להשתחרר ממה שעוצר מבעדנו להתקדם