Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

מעבדות לחירות - להשתחרר ממה שעוצר מבעדנו להתקדם
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
מעבדות לחירות - להשתחרר ממה שעוצר מבעדנו להתקדם

 בקרוב מאוד נשב כולנו לשולחן הסדר ונקרא על שחרורם של בני ישראל מעול השעבוד במצריים. נדמה שזה בדיוק הזמן להשתחרר מכל אותן מוסכמות, דעות ועמדות שיש לנו לגבי מערכות יחסים, דייטים וכד', אלה שמחזיקים אותנו מאחור, מונעים מאיתנו להתקדם ולמצוא אהבה. אז לכבוד חג הפסח, חג החירות, הנה כמה מאותם "כבלים" שכובלים אותנו, וכיצד אפשר לשחרר כדי להתקדם.

 

 "בליינד דייט? אני? בחיים לא!!!"

הרתיעה מפגישות עיוורות היא די מובנת, הרעיון על פגישה עם מישהו שחברה של אימא שלך מהעבודה סדרה לכם לא נשמעת מבטיחה במיוחד...אבל, למה לא בעצם? מה יש לכם להפסיד? במקרה הכי גרוע בזבזתם שעתיים ושתיתם קפה או שהרווחתם סיפור משעשע לספר לחברים, במקרה הכי טוב מצאתם אהבה...תחשבו על זה כך; זוהי סך הכל אופציה נוספת להכיר, להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם ולהתנסות במשהו חדש. בנוסף, כדי להפחית את החשש אתם תמיד יכולים לבקש לראות את כרטיס הפייסבוק שלהם, משהו שכמעט לכולם יש היום, אשר יאפשר לכם לפחות לראות תמונה.

 

"הוא זה שצריך להתקשר וליזום, אני צריכה לשחק אותה קשה להשגה"

למה? מי קבע שהאחריות מוטלת רק עליהם? הרי אם היה מדובר בכל דבר אחר שברצונכן להשיג, בין אם זו עבודת חלומותיכן ובין אם זו סך הכל שמלה שבא לכן עליה, הייתן עושות כל מה שביכולתכן כדי להשיג זאת, לא? אין שום דבר רע בקצת אסרטיביות ויוזמה, לא חסרים גם בחורים שמוצאים את זה מדליק ומושך. אל תשאלי את עצמך האם להיות זו שמתקשרת, התקשרי! הדבר מתחדד עוד יותר כאשר הבחור כן יוזם ועושה, בעוד את נשארת פסיבית – בחורים רוצים להרגיש ולדעת שגם את מעוניינת ועושה משהו כדי להוכיח זאת. אם כבר יצאתם יותר מפעם אחת, ונראה שהוא משקיע ויוצר קשר, זה הזמן שלך לעשות צעד, אחרת הבחור  יחשוב שאת לא מעוניינת, יהפוך לפסיבי בעצמו ואפילו ייעלם. זה לא משהו שאת רוצה, נכון? אז יאללה, קדימה, קומי מהכיסא ועשי!

 

"בחורות לא מסתכלות עליי כי אני לא נראה מספיק טוב"


לא נכון! ראשית, נתחיל באמרה הנדושה אך הנכונה "יופי הוא בעיני המתבונן", אבל, הדבר החשוב ביותר שעליך לזכור הוא שמרבית הנשים לא מחפשות (להוסיף לינק למה חשוב לנשים) חתיך הורס.
מה שחשוב לנשים אצל גברים, למעשה, מתבסס הרבה יותר על אישיות, אופי וכיוצ"ב. מראה חיצוני, לרוב, פחות מעניין אותן. עם זאת, אין זה אומר שאתה לא צריך לשמור על אסתטיקה והיגיינה בסיסיות, ואם יש משהו במראה החיצוני שלך שלא מוצא חן בעיניך, עליך לטפל בו אבל למענך בלבד; כדי שתוכל להרגיש טוב יותר עם עצמך וביטחונך העצמי יגדל. אתה תגלה שברגע שאתה תרגיש טוב יותר עם עצמך, נשים יתחילו לשים לב אליך יותר ויותר.
 

"אתרי היכרויות? מה יש לי לחפש שם?"

אז זהו, שדווקא יש...אתרי היכרויות מלאים באנשים כמוכם, שמחפשים אהבה. זו עוד דרך להגדיל את מעגל ההיכרויות שלכם, בדיוק כמו פגישה עיוורת, רק שפה יש לכם את האופציה ללמוד קצת על בן האדם, לדבר איתו ולהכיר אותו, ואולי אפילו להתאהב און ליין...מצד שני, תוכלו  "לסנן" את האפשרויות שלא מתאימות לכם. תחשבו על זה כך – זה מאגר שלם של בחורים ובחורות, שייתכן שלא הייתם יכולים להכיר לולא האתרים הללו היו קיימים. אם עדיין לא השתכנעתם, פשוט חשבו על המוני הזוגות שהכירו כך, התאהבו, התחתנו והקימו משפחות. 

כל המצוינים לעיל הם רק חלק קטן ממכלול שלם של מעצורים ועכבות, שאנו שמים לעצמנו בכל הקשור לאהבה. למעשה, בכך אנו רק פוגעים ומונעים מעצמנו את האפשרות לצאת, להכיר ולהתאהב. נצלו את החג הזה, שכולו בסימן של יציאה לחופשי, כדי להפסיק להיות עבדים למכשולים הללו. עצרו לרגע, בחנו את כל  הדברים שמעולם לא נתתם לעצמכם לעשות, לחשוב או להרגיש מסיבה זו או אחרת, והסתכלו עליהם מזווית שונה ופחות שיפוטית. ייתכן שתגלו שהשד אינו כה נורא, ושכדאי לכם לשנות גישה על מנת שתוכלו למצוא לכם אהבה אמיתית.
 

חג שמח ובהצלחה!!!
 

התמונה צולמה ע"י banspy, מאתר פליקר 

 

למאמרים נוספים:

 סדר ראשון אצל ההורים שלו/שלה

 לבד בחגים - איך עוברים את זה בשלום?

כנגד ארבעה בנים דיברה התורה והאישה... 

 שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע - אהבה באה?