Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

לבד בחגים - איך עוברים את זה בשלום?
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
לבד בחגים  -  איך עוברים את זה בשלום?

 חגים תמיד מחדדים את תחושת הבדידות של הרווקים שבינינו, ופסח הוא בהחלט חג שעושה זאת ביתר שאת. ההתרכזות מסביב לשולחן הסדר, במשפחות וזוגות, מדגישה את העובדה כי אתם הגעתם בגפכם. בנוסף, בדומה לחתונות ושאר אירועים משפחתיים, גם בליל הסדר תישאלו פעם אחר פעם מה קורה עם זוגיות ומתי כבר תתחתנו... אז איך מתמודדים עם החג הזה, שעלול לעורר לחץ, דיכאון, כעס וחרדה? איך הופכים את החוויה לקצת יותר נעימה?

ובכן, אם המעגל החברתי שלכם מורכב ברובו מרווקים כמוכם, למה שלא תארגנו סדר משלכם? נטול אימהות, דודות ותינוקות. אוכל טוב, אלכוהול וחברה טובה. אם דבר כזה אינו אפשרי, עקב לחץ משפחתי וחשש להעליב את האימהות, הסבתות והדודות, ארגנו לעצמכם מפגש חברתי לאחר הסדר, עם אנשים שאתם אוהבים וכיף לכם בחברתם.

אם אתם באמת רוצים להתחמק ככל האפשר מהמשפחתיות הדביקה, סעו לחופשה קצרה, אם בארץ ואם בחו"ל, אם לבד, או עם מישהו קרוב שנמצא במצב זהה לשלכם. דילים לא חסרים בתקופה זו של השנה, אתם במילא בחופש ובטח זקוקים למילוי מצברים, אז פרגנו לעצמכם.

אם אין באפשרותכם לצאת לחופש, פנקו את עצמכם בבית. נצלו את החופש בשביל לקרוא את הספר שלא הספקתם, להתרווח באמבטיית קצף שביום יום אין לכם זמן בשבילה, שנו עד מאוחר – כל דבר שיגרום לכם להירגע וליהנות.

התנדבו. עזרו לעצמכם בכך שתעזרו לאחרים. לקראת פסח מתקיימים מבצעי איסוף מזון לנזקקים וכיוצ"ב, שתוכלו להתנדב אליהם. לא רק שתעשו מצווה, אלא גם התחושה הטובה שתרגישו בעקבות כך תגרום לכם להרגיש פחות בודדים ולהתמלא בגאווה וסיפוק עצמי. בנוסף, זה בהחלט יגרום לכם להסתכל על החיים שלכם בפרספקטיבה שונה ולהודות על מזלכם הטוב.

ייתכן שפסח הוא הזדמנות טובה לבחון אם הבדידות שאתם חשים היא אך ורק בשל החגים, או שמא זוהי תחושה מתמשכת. אם ה"לבד" שלכם באמת מציק לכם, אולי זה הזמן להתחיל לטפל בכך, לבחון אם קיים אצלכם מחסום שמונע מכם ליצור זוגיות; ייתכן שרווקותכם הפכה למעין מצב כרוני, שאתם מתקשים לפתור,או שאולי התקשורת בין נשים לגברים קשה לכם, או שמא עליכם להשקיע יותר זמן ומאמץ במציאת קשר. 
על כל מקרה, עליכם לזכור שאם הנכם מוקפים בחברים ומשפחה, אתם לא באמת לבד! בנוסף, אל תשכחו כי פסח זה רק כמה ימים ספורים שחולפים במהרה...

חג שמח!!!

התמונה צולמה ע"י liber, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

 סדר ראשון אצל ההורים שלו/שלה

 כנגד ארבעה בנים דיברה התורה והאישה...

 מעבדות לחירות - להשתחרר ממה שעוצר מבעדנו להתקדם

 שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע - אהבה באה?