Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

לבלבל סקס עם אהבה
מאת: מערכת אתר דייט
לבלבל סקס עם אהבה

אהבה היא גורם משמעותי ביצירת חיים שמחים ובריאים, ועם כמה שסקס הוא חלק מהותי מאהבה, הוא לא בא במקומה. אז מדוע כל כך הרבה גברים ונשים ממשיכים לבלבל סקס עם אהבה?

זהר היא בחורה מושכת בת 27, אשר מנהלת חנות אופנה. היא מוקפת חברים ומשפחה אוהבת, ויש לה חיי חברה פעילים. היא בטוחה בעצמה מבחינה מינית, ומשדרת זאת לסביבה. אבל במקום למשוך אליה גברים שאיתם היא יכולה ליצור מערכות יחסים חיוביות ובריאות, הטיפוסים שנמשכים אליה הם טיפוסים שליליים בעיקר: גברים נשואים, או כאלה שנמצאים בקשר, או שמחפשים קשר ללא מחוייבות, וכד'.

זהר חושבת שסקס נטול מחויבות עם הבחורים הללו מעניקים לה כוח, הופכים אותה לנחשקת, ליברלית ומתוחכמת. המציאות היא, שמפגשים אלה לרוב מסתיימים בדחייה, ופוגעים בהערכה העצמית השבירה שלה מלכתחילה. היא מבטלת את הדחיות, באומרה באדישות, שהיא במילא לא הייתה מעוניינת בהם מלכתחילה, ושוב יוצאת לחפש אחר בחור חדש שיגרום לה להרגיש נחשקת ו"אהובה".

למה גברים ונשים, שנדמה שיש להם הכל, מחפשים אחר מפגשים מיניים עם שותפים לא ראויים שהופכים אותם לאובייקט, מתייחסים אליהם בחוסר כבוד ושוברים את ליבם, כשכל מה שהם רוצים בעצם זה להיות נאהבים?

 

קסמה של הכימיה

כאשר אנו פוגשים מישהו, שיש לנו כימיה איתו, קל לחשוב שתחושת הסחרור שאנו חשים היא תחילתה של אהבה, ולעיתים קל לתת לתחושות אלה לסחוף אותנו אל חדר המיטות.

"לפעמים אנחנו שוכבים עם אנשים כי תחושת הכימיה נמצאת שם" אומרת דפנה, בת 27, "אבל הכימיה לא מספיקה כדי להפוך את זה למשהו שהוא מעבר לסטוץ".

 

פחד מאינטימיות

ירון מחפש חברה אבל מודה שהוא מושפע בקלות מהמשיכה הראשונית שהוא חש כלפי נשים שהוא פוגש. הוא מוצא שיותר קל ליזום סקס, מאשר ללמוד להכיר את הבחורה. " אם אני פוגש בחורה במסיבה, ואני נמשך אליה, אני אנסה להכניס אותה למיטה. להיות פיזי זה הרבה יותר קל מאשר להכיר מישהי באמת וילצור אינטימיות".

 

הערכה עצמית נמוכה

נשים – ובמידה מועטה יותר גברים – ישתמשו בסקס כדי למשוך מישהו שהן חושבות שאינן יכולות למשוך בשום צורה אחרת. לעשות סקס עם מישהו כדי שהוא יחבב אתכן, או יישאר איתכן, הינו דפוס רגשי הרסני שמוביל רק ללב שבור. בדידות ודיכאון גורמים לאנשים, שהם בדרך כלל הגיוניים, לפעול בדרך שמובילה אך ורק להרס עצמי, וכל זאת מתוך רצון ליצור קשרים רגשיים עם אנשים.

מילי, בת 30, תמיד שוכבת עם גברים בדייט הראשון ואז מדברת על הבחור כאילו הוא בן הזוג שלה. בחורים אלה לעולם לא מתקשרים אליה. נדמה שהדבר מאכזב ומעציב אותה, אבל אז היא פשוט שוכבת עם הבחור הבא שמגיע, והכל מתחיל מחדש.

 

איך לשנות דברים - קביעת גבולות היא אחת מהאסטרטגיות המועילות ביותר, שתוכל לעזור לכם להימנע מסקס מזדמן, כשאתם מחפשים אחר משהו רציני יותר. הנה כמה נקודות שכדאי לכם לשקול:

 

אל תעשו סקס בדייט הראשון

או בשני. משפט נדוש אומר ש"מי שלא יחכה לכם, אינו שווה את זה" – המשפט הזה נכון!

 

אל תעשו סקס בחודש הראשון

נשמע דרסטי, אבל אם אתם באמת מחפשים זוגיות אמיתית ורוצים להכיר מישהו לעומק, עליכם לעשות זאת כשבגדיכם עליכם! אז הצד השני יידע ויבין מה אתם באמת מחפשים.

 

אל תתעסקו עם אלה שאינם פנויים

גברים ונשים נשואים או שגרים ביחד עם בני/בנות זוגם הינם מחוץ לתחום. ייתכן שהם ייכנסו איתכם למיטה, אבל שם זה ייגמר.

 

אל תסכימו לקבל יחס מכוער

בן/בת זוג שאין להם שום תחושת מחויבות, שאינם תומכים, שאינם מראים אהבה וכבוד, חייבים ללכת! בלי כל הדברים הללו מערכת היחסים שלכם, בעצם, מבוססת אך ורק על סקס.

לסיכום, עליכם לזכור שסקס הוא מרכיב מרכזי ומשמעותי באהבה בין בני זוג, אבל הוא לא יכול להוות תחליף לאינטימיות, לכבוד ולאמפתיה שעליהם מתבססת מערכת יחסים אמיתית. אל תתנו לתשוקה והמשיכה לבלבל אתכם, היו שקולים ורציניים בבחירותיכם והציבו לעצמכם ולצד השני גבולות.

 תמונת המאמר צולמה ע"י kainr, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

 האם זו אהבת אמת או פנטזיה? 

 האם להיות זו שמתקשרת?

 האם הילד הרע תמיד משיג את הבחורה