Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

האם זו אהבת אמת או פנטזיה?
מאת: מערכת אתר דייט
האם זו אהבת אמת או פנטזיה?

האם אתם יודעים מה ההבדל בין מציאת "האחד" במציאות לבין פנטזיה? המבחן האמיתי של מערכות יחסים הוא אם אתם מסוגלים לאהוב אחד את השנייה עבור מה שאתם באמת. לכן, כשאתם מחפשים אחרי אביר החלומות או הנסיכה עליכם לוודא, שהאהבה שאתם חשים היא אמיתית ולא בגדר פנטזיה. מערכות יחסים שמבוססות על פנטזיה לרוב תתפוגגנה אחרי חצי שנה עד שנה, בעוד אהבה אמיתית יכולה להחזיק מעמד לנצח. 

 

לפניכם שבע דרכים שיעזרו לכם להבחין בין אהבת אמת לפנטזיה:

1.      בדקו אם המעשים תואמים את המילים. הרבה אנשים טובים בדיבורים. הם תמיד יודעים מה הדבר הנכון לומר, אבל לא תמיד מגבים את המילים הללו במעשים. הם יספרו לכם כמה רומנטיים הם; אבל לא יבצעו שום מחווה רומנטית. הם יספרו לכם כמה הם אוהבים להרעיף חיבה; אבל לא יראו זאת. אם אתם רוצים לדעת אם האהבה שאתם חולקים היא אמיתית, העמידו זאת במבחן המעשים ואל תקשיבו רק למילים.

 

2.      הקשיבו בזהירות למה שנאמר. כדי לגלות אם מערכת היחסים שלכם אמיתית עליכם להקשיב בזהירות לדברים שהצד השני אומר ואיך הם אומרים זאת כאשר הם משוחחים עם אנשים אחרים חוץ מכם. איך הם מדברים עם חברים או משפחה? האם זה תואם את הצורה בה הם מדברים איתכם? או שמא יצרתם דמות דמיונית בראשכם, כאשר במציאות הם מישהו אחר לגמרי?

 

3.      השוו בין שאיפותיכם ורצונותיכם לאלה שלהם. בחנו את הדברים שאליהם אתם שואפים מול הדברים שאליהם שואף הצד השני. אמנם, הם אינם אמורים להיות זהים, אך צריכה להיות חפיפה או קרבה מסוימת ביניהם. חשבו על מטרות "גדולות" כגון האם ברצונכם להביא ילדים לעולם. כמו כן בחנו את הדעות שיש לכם ולהם לגבי כסף, דת ואפילו אינטימיות גופנית. ייתכן שאתם מאוהבים בטירוף כרגע, אך אם ההשקפות, המטרות והשאיפות שלכם שונות במובהק, מערכת היחסים הזו כנראה לא תחזיק מעמד.

 

4.      שימו לב לשינוי גדול. "דגל אדום" משמעותי הוא אם הצד השני משתנה פתאום לאחר תקופה מסוימת. לדוגמא, האם הם היו רומנטיים כל הזמן ופתאום אחרי חצי שנה זה נפסק? אנשים יכולים להיות טובים בלעשות דברים שהם לא מורגלים בהם לתקופה מסוימת, אבל רוב האנשים לא יוכלו להתמיד בזה לאורך זמן. אם אתם נאחזים בפנטזיה שהייתה לכם בתחילה ייתכן שאתם מפספסים מישהו אחר, שאיתו תוכלו לחלוק אהבה אמיתית.

 

5.      אל תהיו המושיעים. האם אתם עם מישהו שתולה בכם את כל סיכוייו לאושר? האם זה שווה את זה – להציל מישהו ולגרום לו להרגיש נהדר? בהתחלה, זו יכולה להיות הרגשה נהדרת, אבל אינכם יכולים להיות הכל עבור מישהו לתמיד. אהבה אמיתית אמורה להיות תוספת לתחושת הערך העצמי והאהבה העצמית שיש כבר לבן אדם. כאשר מישהו נתלה באופן מוחלט באדם אחר בשביל אושר וסיפוק, מערכת היחסים תהפוך, בסופו של דבר, למזיקה ואומללה. אל תיסחפו בפנטזיה של להציל מישהו, אתם הרי רוצים אהבה אמיתית ומערכת יחסים בריאה.

 

6.      היו כנים. אחד הדברים הקשים ביותר לעשות כשאתם שבויים בפנטזיה הוא להיות כנים עם עצמכם. אתם באמת רוצים שהאדם שמולכם יהיה כל מה שאתם משתוקקים לו וחולמים עליו. היו כנים ושאלו את עצמכם כמה שאלות קשות: האם אתם באמת מסכימים עם דבריו של הצד השני, או שמא אתם מוותרים על עצמכם ואפילו הופכים להיות אדם אחר? ייתכן שתגלו שעם כמה שבן/בת הזוג שלכם הם יפים ומקסימים בדרכים מסוימות, יש דברים מסוימים שאתם פשוט לא יכולים לחיות איתם.

 

7.      וודאו שהצרכים שלכם נענים. זהו המבחן האמיתי המבדיל בין אהבה אמיתית לפנטזיה.. אהבה אמיתית היא כשאתם יכולים להסתכל בעיניו של הצד השני ולומר "אני צריך שתעשה כך וכך עבורי", והם מסתכלים עליכם חזרה ואומרים "אין בעיה מותק, אני אוהב/ת אותך, אני אעשה זאת בשמחה." אם אתם נאבקים באופן קבוע כי הצרכים שלכם אינם נענים, זה אומר שהצד השני לא אוהב אתכם בדרך שמגיעה לכם. אם זה מה שקורה, אתם לעולם לא תחושו סיפוק במערכת היחסים הזו.
 
התמונה צולמה ע"י , sWrightOsment, מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: