Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

האם "הילד הרע" תמיד משיג את הבחורה
מאת: מערכת אתר דייט
האם "הילד הרע" תמיד משיג את הבחורה

 

אם נאמין למה שאנחנו רואים בסרטים, הבחור הקשוח וחסר הרחמים הוא זה שתמיד משיג את הבחורה, אז מהו, למעשה, סוד הקסם של הבחור הרע לפי אתר topdatingtips, והאם ניתן גם ללמוד ממנו משהו?

לא פלא שגברים מבולבלים. מצד אחד, הם מקבלים מסרים שגורמים להם להאמין כי נשים רוצות בחור קשוח, 'גבר גבר', ומצד שני, מסרים שאומרים להם שכדאי להיות מחוברים לצד הרגשי שלהם. בינתיים, לשכן במורד הרחוב שמתייחס לחברה שלו נורא ואיום - אף פעם לא מתקשר, נוהג בה בגסות ובחוסר כבוד - יש מועדון מעריצות הולך וגדל. אז, מה בעצם קורה פה?

בחורים רעים הם מעניינים. הם סטו מדרך הישר ויצרו לעצמם קוד התנהגות משלהם. הם עושים מה שהם רוצים, הם הולכים להיכן שבא להם, מתי שבא שלהם, הם לא "דופקים חשבון" לאף אחד חוץ מלעצמם. במילים אחרות, הם מרתקים. עשה מה שנאמר לך, ציית לחוקי החברה ואוטומטית תהפוך למשעמם ואפרורי.

 

בחורים רעים הם מלאי בטחון עצמי. תחושת הערך העצמי שלהם מספיק גבוהה כדי שהם לא יטריחו עצמם להיות מושפעים ממה אנשים אחרים חושבים עליהם. בחורים רעים לא צריכים להיות בכושר, רק הסתכלו על ג'יימס גנדולפיני מ"הסופרנוס", שנתפס כסקסי ומושך למרות עודף המשקל שלו ולו רק בשל היותו מאפיונר קשוח.
בנוסף, בחורים רעים הם אתגר, ופה בעצם קבור הכלב: נשים אוהבות אתגר יותר מגברים. אם משהו מאתגר, התוצאה הסופית חייבת להיות שווה את המאמץ, לא? בחורות שנוהות אחרי בחורים רעים רוצות למצוא את קערת הזהב שמחכה בקצה הקשת בענן. הן יעשו מאמצים כבירים כדי לפזר את המסתורין. וברגע שהן השיגו אותם, כבשו את הפסגה, הן לא מוכנות לשחרר. ככל שהסכנה גדולה יותר, כך יגדל המאמץ שהן יעשו כדי להחזיק אותו.
מה נקבל אם נחבר בין כל העובדות הנ"ל? כוח, חוזקה, בטחון עצמי, אופי של זאב בודד ואישיות מרתקת ששווים ביחד - סקסיות. אין זה פלא , אם כך, שברב הפעמים הבחור הרע הוא זה שמשיג את הבחורה. אין זה אומר שאנו מחבבים אותם, או שזה פייר, אבל משיכה לגבר המחוספס היא טבעית ומובנת.

אין זה אומר שעליכם להפוך לילדים רעים, אך יש פה לקחים שצריכים להילמד. ניתן להתאים ולעדן את התכונות האלה כדי להוסיף למשיכה. הצורה בה אנו תופסים את עצמנו היא הדבר החשוב ביותר. אם אפשר להגביר את רמות הביטחון והערך העצמי אפילו באמצעות הקריירה שלכם, אזי שמץ מהביטחון של הילד הרע ידבק בכם, וגישתכם תגביר את כוח המשיכה שלכם. זה לא אומר שאתם צריכים להפוך למניאקים ורעים, אבל אתם בהחלט יכולים להיות קצת פחות זמינים וקצת יותר אניגמאטיים.

משחק הדייטים המודרני הוא מורכב, וריטואל החיזור יכול להיות שדה מוקשים. חזרו לבסיס, נסו לחשוב מהם הדברים שבת זוגתכם הפוטנציאלית תאהב, וחשבו מה אתם יכולים לעשות כדי להתאים עצמכם לכך. שינוי קטן יכול לעשות את כל ההבדל...

תמונה: צולמה ע"י jakuza, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

"עשה ואל תעשה" כשאתה מזמין מישהי לדייט

תקשורת בין נשים לגברים

רעיונות לתחפושות זוגיות לפורים