Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

ספיד דייטינג
מאת: מערכת אתר דייט
ספיד דייטינג

בעולם המהיר בו אנו חיים, אין פלא שספיד דייטינג הפך ללהיט. אירוע כמו ספיד דייטינג מאפשר לכם להכיר עד ארבעים אנשים חדשים מבלי להתאמץ. יתרה מזאת, רוב האנשים מוצאים לפחות שש התאמות. בהחלט לא רע עבור ערב אחד, אתם לא חושבים?

אסור לכם לשכוח, שהתרשמות ראשונית היא קריטית בספיד דייטינג. לכן, אספנו עבורכם כמה עצות שיעזרו לכם ליצור רושם חיובי מהשנייה הראשונה.

חייכו

אין דרך יותר טובה לשפר את מראכם וליצור תגובה ראשונית חיובית מאשר לחייך! הן פסיכולוגים והן מומחים לשפת גוף מסכימים, שזוהי אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר שיש לבני האדם כדי לגרום לעצמם להיראות מושכים ונגישים יותר. בכלל, שפת גוף, אפילו במפגשים הקצרים בספיד דייטינג, היא משהו שיש לשים לב אליו וכדאי לנסות להבין מה היא אומרת

צבעים

אם אתם רוצים לוודא שישימו לב אליכם, לבשו צבעים חיים ובולטים, כמו אדום למשל. מומחים לצבע אומרים כי הצבע המעורר ביותר שקיים הוא אדום. בנוסף, התגלה כי נשים נמשכות לגברים שלובשים כחול. כחול נתפס כצבע שמקרין אמינות ויציבות, לכן זה לא מפתיע כי נשים אוהבות לראות את הצבע הזה על גברים. 

 סדר

אחד הדברים החשובים ביותר בערבים כאלה הוא להקפיד על סדר במילוי הטופס. הקפידו לרשום את שם האדם ליד המספר שלו, כדי למנוע בלבול ואופציה לפספס מישהו שמצא חן בעיניכם, רק כי לא הייתם מאורגנים.

הלאווים הגדולים

הקפידו לבדוק, בתחילת כל מיני דייט, עם יש דברים שמבחינתכם הם לא מקובלים. מתנגדים לעישון? שאלו אם הוא/היא מעשנים. אלרגי/ת לחתולים ולכם יש שלושה בבית? גם משהו שעדיף שתשאלו כמה שיותר מהר. אתם תחסכו לעצמם צרות אם תשימו דברים על השולחן ישר בהתחלה. 

מה ואיך לשאול

נסו להימנע מהשאלות המשעממות והנדושות, כמו מאיפה את/ה? במה אתה עובד/ת? וכיוצ"ב. שאלו שאלות שהן משעשעות וכיפיות, אבל לא מוזרות, לדוגמא: "מה החבר/ה הכי טוב/ה שלך אומר/ת עליך?" ולא "אם היית רוצח/ת המונים, איפה היית מסתיר/ה את הגרזן שלך?" הומור הוא דבר חשוב ואפילו חיוני, אבל אל תגזימו.

שמרו את זה נקי

שיחה של שלוש דקות, או אפילו עשר, אינה ארוכה או מעמיקה מספיק כדי לדבר על סקס. זכרו זאת!

כימיה

מחקרים מראים כי גברים מקשרים ריחות של וניל וקינמון לאהבה. מסתבר שהריחות הללו גורמים לשחרור חומר דמוי פרומונים ומגביר באופן דרמטי את המשיכה לכן, למה שלא תבשמו עצמכן בבושם בניחוחות כאלה או תתמרחו בקרם גוף עם הריחות הללו? 

ומה עם הנשים? ובכן, מסתבר שהנשים שבינינו נמשכות לריחות של ליקריץ' שחור. לכן, הביאו עמכם כמה מקלות ליקריץ'. ייתכן שזה נשמע תמוה, אבל מה אכפת לכם לנסות להגדיל את סיכוייכם? 

בטיחות וזהירות

לאחר הספיד דייטינג, כשכבר קבעתם דייט אישי, זכרו תמיד להיפגש במקום ציבורי. נשאו עמכם טלפון סלולארי, וידעו מישהו ממקורביכם לאן אתם הולכים ועם מי. אפילו שכבר פגשתם את האדם הזה, תמיד עדיף להיות זהיר מאשר להצטער.

התמונה צולמה ע"י Supercon Convention, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

מיתוסים אודות דייטים והאמת עליהם

כמה דברים פשוטים שיכולים לעזור לכן בחיפוש אחר אהבה

 שישה חוקים שיעזרו לכן בעולם הדייטים של המאה ה- 21

המקומות הכי לא צפויים למצוא בהם אהבה