Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

היתרונות של הכרויות באינטרנט
מאת: מערכת אתר דייט
היתרונות של הכרויות באינטרנט

 בדומה לכל דבר אחר בחיינו, גם להכרויות באינטרנט יש יתרונות מול חסרונות, בעיקר כאשר משווים זאת לצורות ודרכים אחרות בהן ניתן להכיר אנשים. הבה נבחן מהם היתרונות הגדולים בכל הנוגע להכרויות ודייטים.

1. היצע. אין ספק שהאינטרנט פותח פתח להכרות עם כמות הרבה יותר גדולה של אנשים מאשר ב"עולם האמיתי". בנוסף, מדובר בשפע של אנשים, שלולא האינטרנט, כנראה שלא היה יוצא לכם להכיר או להיתקל בהם.

2. אנונימיות. האינטרנט חוסך את המבוכה, אי הנעימות והפגיעה שבדחייה פנים אל פנים. גברים, כמה פעמים נמנעתם מלגשת לבחורה כי חששתם מהתגובה שלה? ואתן הנשים, שלא מעזות לפנות לגבר, מכיוון שאתן מתביישות לעשות את הצעד הראשון? האינטרנט הוא כלי שעוזר להפחית ולהקל על המבוכה והחשש, מאחר שאתם לא נאלצים לעשות זאת ישירות. בנוסף, אם נבחן זאת אף מהצד השני, הרבה יותר קל לומר למישהו  שאתם לא מעוניינים בו מעל מסך המחשב, מאשר כשהוא עומד מולכם. 

3. פניות וזמינות. האם הגבר הזה פנוי? האם האישה הזאת נמצאת בזוגיות? רבים מאיתנו קיבלו את תגובת ה"יש לי חבר/ה", כאשר ניסו לדבר עם גבר או אישה. לרוב, זה קורה יותר לגברים מאשר לנשים. המרחב האינטרנטי פותר את הבעיה הזאת; אנשים נכנסים לאתרי הכרויות מתוך כוונה למצוא זוגיות, לכן, רוב הסיכויים, שהם פנויים. עדיין, אל תהיו תמימים וקחו בחשבון, שכמו בכל דבר, ייתכן שמשקרים לכם. אבל, צאו מנקודת הנחה כי בדיוק כמוכם, האדם שמולכם הוא ישר, אמיתי ואכן מחפש זוגיות.

4. היכרות. בשלב בו תיפגשו פנים אל פנים, מדובר במישהו שיש לכם הכרות ברמה מסוימת איתו; כבר החלפתם איתו הודעות, ניהלתם איתו שיחה בצ'אט, ודיברתם בטלפון. לכן, ניתן לומר שהוא לא בדיוק אדם זר, ושאתם מכירים אותו יותר מאשר מישהו שפגשתם בבר, בית קפה וכיוצ"ב.

5. בטיחות. תמיד יש סיכון מסוים שאנו לוקחים כאשר אנו מכירים בן אדם חדש, אך זה קיים בכל צורת היכרות, ולא רק באינטרנט. שימוש באתרי הכרויות, כל עוד שומרים על משנה זהירות, הוא בטוח וכיף!

6. נוחות. בעולם בו אנו חיים, אנשים רבים מוצאים עצמם כה עסוקים עד שלא נשאר להם זמן להכיר ולצאת עם בני זוג פוטנציאלים. לכן, האינטרנט מהווה פתרון לבעיה זו, מאחר שהוא מאפשר לכם להכיר אנשים בתנאים שלכם. זה לא משנה אם אתם אנשים של בוקר, ציפורי לילה, אנשי קריירה וכו'; אתרי היכרויות תמיד פתוחים! כל עוד יש לכם מחשב נגיש וזמין אתם בוחרים מתי להיכנס ולהכיר אנשים חדשים. 

לסיכום, אתרי היכרויות הם בהחלט פונקציה נהדרת להכיר אנשים חדשים, והרבה מהם. כל עוד תפעלו לפי חוקים מסוימים, תזכרו שיש פער בין מציאות לדמיון, ותשתדלו להיות פתוחים לאנשים וחוויות חדשים, תוכלו ליהנות ואפילו להכיר את אהבת חייכם.

בהצלחה!!! 

תמונת המאמר צולמה ע"י bluebike, מאתר פליקר

 

למאמרים נוספים:

הניסיון האישי שלי

 שיווק עצמי באינטרנט