Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שישה חוקים שיעזרו לכן בעולם הדייטים של המאה ה- 21
מאת: מערכת אתר דייט
 שישה חוקים שיעזרו לכן בעולם הדייטים של המאה ה- 21

 1.      חלקו את החשבון.  

אף אחד לא אוהב את הרגע המביך הזה כשהחשבון מגיע...בימינו, לחלק את החשבון בין הגבר והאישה הופך להיות נהוג יותר ויותר. לא משנה אם אתן שייכות ל"אולד סקול" שמאמין כי על הגבר לשלם עבור הארוחה; אם הוא עושה זאת, זו אכן מחווה יפה, אבל זה לא הופך אותו באופן אוטומטי לבחור איכותי יותר. כולנו היינו בדייטים בהם הבחור שילם את החשבון, אבל התגלה כאדם נורא. במקום לשפוט את הבחור על בסיס תשלום החשבון, נסו להעריכו בהתבסס על הדייט עצמו. עם זאת, אין זה אומר שזה לא מקנה לבחור כמה נקודות זכות, אם הוא בחור לשלם.
 
2.      קחו את זה לאט.
 
אמנם המטרה העיקרית של דייטים היא למצוא זוגיות, אבל אסור לשכוח שגם הנאה אמורה להיות חלק מהעניין. להפוך להיות רצינית מהר מדי היא דרך בטוחה לחסל כל טיפת כימיה שיש לכן עם הבחור. את לא צריכה להתקשר אליו כל חמש דקות, ואתם גם לא צריכים לבלות כל דקה פנויה ביחד. לא משנה עד כמה את רוצה, ביום שאחרי הדייט, להרים את הטלפון, אל תעשי זאת, זה מפעיל כל מיני פעמוני אזעקה אצל הצד השני, וחוץ מזה, זכרי שיש לך חיים משלך.
 
 
3.      חוקי המשחק
 
מצד שני, יש דבר כזה שנקרא 'יותר מדי אדישה'...כולם נהנים ממרדף מדי פעם, אבל אל תיסחפי לתוך המשחק עד כדי כך שתשכחי במה מדובר: להכיר את הבחור וליהנות מחברתו. לשחק עם בחור אינו מועיל ויכול להוביל לאי הבנות. תוהה מדוע הוא לא מתקשר יותר? אולי שיחקת אותה קשה להשגה יותר מדי...
 
 
בימינו, זה בהחלט מקובל להזמין בחור לצאת, למרות שזה כבר דבר שבשגרה, הרבה נשים לא מרגישות בנוח לעשות זאת. אם יש מישהו שאת רוצה לצאת איתו, אל תתביישי, ואם גבר מרגיש מאוים בגלל זה, ייתכן שהוא מישהו שלא תרצי לצאת איתו בכל מקרה. 
 
5.      השאירי את האקס שלך מחוץ לשיחה
 
סיפורים על האקס רק יגרמו לבחור שמולך לחשוב שאת מנסה לגרום לו לקנא, או שאת עדיין תקועה בעבר. אם את לא מסוגלת להפסיק לדבר עליו, ייתכן שזה הזמן לקחת הפסקה מעולם הדייטים ולעשות את מה שביכולתך כדי להתגבר עליו. בהחלט קיים זמן בו צריך לדבר על מערכות יחסים קודמות, אבל תחילת הקשר אינה הזמן המתאים לכך.
   
6.      להיות רווקה זה לא דבר רע
 
העובדה שאת לא במערכת יחסים אינה הופכת אותך למנודה חברתית. קצת זמן לעצמך זה בריא ומאפשר לך להתמקד במטרות שלך. דייטים יכולים להיות דבר נפלא, אבל בסופו של דבר את לא תוכלי להיות בת זוג טובה עבור מישהו, עד שלא תהיי בטוחה בעצמך מספיק, ואין דבר יותר סקסי מביטחון עצמי
 
תמונת המאמר צולמה ע"י spiritquest, מאתר פליקר
 
למאמרים נוספים: