Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

האמת על קריאת מחשבותיהם של גברים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
האמת על קריאת מחשבותיהם של גברים

 אם את בחורה שנוטה לנתח ולנסות לפענח למה גברים עושים את מה שהם עושים (והבה נודה באמת: מי לא עושה זאת?), אז אולי רצוי שלא תעשי זאת! נשים בהחלט אוהבות לדון ולדוש בכל מה שקשור לגברים ומה שבין גברים לנשים: האם הוא נמשך אליי? האם הוא מתכנן להתקשר אליי? מה הסימנים שהוא משדר לי? למה הוא באמת התכוון כשהוא אמר דבר זה או אחר? ועוד שפע של דוגמאות דומות. הבעיה הגדולה בניסיונות אלה היא שבסופו של דבר, אנחנו לא באמת יודעות מה עובר לבחור בראש ואז אנחנו פשוט משלימות את המידע החסר באמצעות דמיוננו. 

דוגמא מצוינת לכך היא הסיפור שלפנינו. נועה, בת עשרים ותשע, חזרה מדייט ראשון עם אסף, כשהיא מבולבלת ותוהה. נועה ניסתה להבין כל פרט ופרט מאותו דייט; האם העובדה שהוא לבש מכנסי שלושת רבעי וכפכפים מעידים על חוסר כבוד וזלזול כלפיה, האם העובדה כי הוא הזמין שתייה קלה ולא משקה אלכוהולי מעידה שיש לו בעיית אלכוהוליזם וכד'. כמובן שהדבר שהטריד אותה יותר מכל היה האם הוא מעוניין בה, האם היה ביניהם קליק, מה שגרם לה, כמובן, לנסות למצוא סימנים, בין אם קטנים ובין אם גדולים, המעידים על כך. 

לאחר ניתוחים, בחינות ודיונים עם חברות היא החליטה שהוא פשוט עוד בחור שלא רוצה בה, שלא היה ביניהם קליק. כמובן שהיא מצאה עצמה מאוכזבת, אבל היא חשבה "אוקיי, הוא במילא לא התכוון להתקשר אז זה לא משנה". 

אפשר לומר שנועה יצאה משליטה, היא ניתחה וחשבה יתר על המידה, במטרה לנסות לפענח מה אסף חושב ומה המניעים שלו. בסופו של דבר, לא היה מדובר בניתוח המבוסס על המציאות, אלא על השלמת פערים שנועה עשתה באמצעות דמיונה שלה עצמה. נועה התישה את עצמה בניסיון למלא את הפערים הללו, היא לא הייתה יכולה לחיות עם המסתורין, או ליתר דיוק עם האפשרות לדחייה, לכן היא יצרה לעצמה הסברים, שנטו לכיוון השלילי, בדומה למה שנשים רבות נוטות לעשות.

הבה נבחן את הסיטואציה שנית וננסה לענות על השאלות שהטרידו את נועה: ייתכן שאסף לבש מכנסי שלושת רבעי וכפכפים כי הוא בחור קליל שחש מספיק בנוח איתה כדי שהוא יוכל להימנע מלהתגנדר ולהתלבש בבגדים שלא נוחים לו. אולי הוא לא שתה אלכוהול מאחר שהיה לו חשוב לעשות את הרושם הראשוני הטוב ביותר על נועה, והוא חשש שאם ישתה הדבר יפגע בכך, וכן הלאה.

נשים צריכות לזכור כי גברים חושבים בצורה מאוד שונה מהן. ניסיונות להבין ולפענח מה עובר לגבר בראש, הם כמעט תמיד מתכון בטוח לאסון. 

השאלות שנועה הייתה צריכה לשאול את עצמה הן: האם הדייט היה מהנה, האם אסף בחור נחמד, האם השיחה ביניהם קלחה וכיוצ"ב. בנוסף, במקום לשער באופן מיידי שהוא לא היה מעוניין, היה עליה לחשוב על האופציה שאולי עקב החששות שלה וניסיונות הניתוח שבוודאי התבצעו גם תוך כדי הדייט, ייתכן שהיא שידרה לו שהיא איננה מעוניינת. 

דייטים אינם קלים לאף אחד, ו"אנליזת היתר" הזו רק הופכת אותם לקשים יותר. אל תשכחו שאסור להסיק מסקנות לגבי אדם שעוד לא הכרתן לעומק, וזה דבר שלוקח זמן. בנוסף, אפילו כאשר אתן מכירות בן אדם לעומק ולאורך זמן, אתן לא תמיד יודעות מה הוא חושב. למדו כיצד לתקשר עם גברים, למדו להבחין מתי אתן באמת יודעות משהו לבין מתי אתן משערות לגביו. לבסוף, זכרו שאתן לעולם לא תצליחו לקרוא את מחשבותיהם של גברים, ולרוב עליכן פשוט להסיק כי הם מתכוונים למה שהם אומרים, ושאסור לכן לשקוע בהתחבטויות עצמיות ועם חברות סביב כל מילה שנאמרה ודבר שנעשה.

למאמרים נוספים:

5 המיתוסים הגדולים אודות גברים

כמה דברים על גברים שחבל שלא ידענו בגיל שמונה עשרה

ארבעה גברים שלא כדאי שתצאי איתם

מה אומרת לך שפת הגוף שלו?