Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

5 המיתוסים הגדולים אודות גברים
מאת: מערכת אתר דייט
5 המיתוסים הגדולים אודות גברים

הצגנו לפניכם מיתוסים אודות דייטים, ואף הפרכנו אותם...עכשיו הזמן לדון בחמשת המיתוסים הגדולים אודות גברים, מזווית הראייה שלהם, ולהבין, סוף סוף, כמה מהם באמת נכונים.

מראה של אישה זה הכל

אכן, היופי הנשי הוא דבר שיש להעריץ אותו, ואפילו לסגוד לו, אבל מדובר רק בגירוי חיצוני, ויזואלי. התמריץ החשוב ביותר הוא זה שמגיע לליבנו ומוחנו. אישה עם שכל חריף, חוש הומור חד ולב רחום היא מה שבסופו של דבר באמת עושה לנו את זה.

גברים חושבים רק על סקס

טוב, זה לא לגמרי נכון, אנחנו גם חושבים על כדורגל...אבל ברצינות, אין ספק שאנחנו חושבים על סקס המון, וכנראה שיותר מהזמן שאתן מקדישות למחשבה על כך (אבל בבקשה, אל תיתממו, גם אתן חושבות על זה!), אך אנו עדיין מסוגלים גם לעסוק ולהרהר בדברים אחרים. וכן, מעניין אותנו גם מה אתן חושבות ומרגישות, אפילו אם זה לא תמיד נראה כך.

גברים שונאים להתחייב

גבריות היא אחת הכוחות המדכאים ביותר שקיימים; היא דורשת מאיתנו להיראות קשוחים בכל מחיר ובכל מצב. לכן, אנחנו לרוב נמנעים מהפגנת רגשות, מה שיכול להיות קטלני עבור מערכת יחסים, ולא תמיד תואם את מה שאנחנו מרגישים בפנים. לכן, עד כמה שגברים נראים כמי שמעריכים עצמאות וחופש מעל הכל, בליבנו אנחנו בהחלט מעריכים אינטימיות ונאמנות. כאשר אנו חשים שהאישה שלידנו אכן מעניקה לנו את הדברים הללו, אנו מתחייבים ללא בעיה, ומרצון.

גברים לא לוקחים שום דבר באופן אישי

זהו מיתוס שהיינו מאוד רוצים להאמין בו; המיתוס שמציג אותנו כקלילים, ככאלה ששום דבר לא באמת מזיז לנו. האמת היא שאנחנו כן לוקחים ללב, כן נפגעים ולוקחים דברים באופן אישי; אם זה סביב הביצועים שלנו במיטה, ההתבדחות על ההתקרחות שלנו (דרך אגב, זה אחד מהדברים שפשוט אסור להתבדח עליהם) וכיוצ"ב. אבל שוב, הגבריות שלנו לא מאפשרת לנו להודות בכך ואנחנו ממשיכים להעמיד פנים כאילו שום דבר לא באמת מזיז לנו. אז בפעם הבאה שנדמה שאנחנו לא נפגעים או נעלבים מכלום, קחו בחשבון שזה לא באמת כך...

גברים מתכוונים למה שהם אומרים, בלי שום כוונות נסתרות

אנחנו יודעים כמה אתן אוהבות לנתח ולדסקס כל מילה שיוצאת לנו מהפה, לחקור ולנסות להבין מה באמת עומד מאחורי מה שאנחנו אומרים, אבל במקרה הזה, המיתוס הזה הוא נכון; אנחנו אומרים בדיוק את מה שאנחנו חושבים ומתכוונים אליו. אם לא בא לנו משהו – אנחנו אומרים אותו מבלי לחשוב פעמיים. אם אנחנו אומרים שאנחנו עייפים – אנחנו כנראה באמת עייפים, ולא, מנסים "לנפנף" אתכן. בניגוד אליכן, שלא פעם נדמה שאתן מתכוונות להיפך הגמור ממה שאמרתן, אנחנו דוגלים בלומר את מה שמתרוצץ אצלנו בראש. עם זאת, הדברים נאמרים בהסתייגות מסוימת; אנחנו בהחלט נשתדל לא להעליב או לפגוע, ולכן לעיתים לא נאמר בדיוק את מה שאנחנו חושבים, אבל במקרים הללו אנחנו בדרך כלל פשוט נשתוק! 

תמונת המאמר צולמה ע"י Matthew Fang, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

סמסים במערכות יחסים ודייטים: מה אסור לעשות!

להגיד " אני אוהב/ת אותך"

8 סימנים שהוא חזק בעניין שלך