Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

גבר - טפח את עצמך!
מאת: מערכת אתר דייט
גבר - טפח את עצמך!

דמיין את הסיטואציה הבאה: אתה בדייט שהולך ממש טוב, עד כדי כך שבסיומו היא מזמינה אותך לעלות אליה. אתה נכנס, מסיר את הנעליים ומקווה שהיא לא תחוש בריח...ובכן, אין לך למה לקוות, מאחר שבכל הנוגע להיגיינה ותחזוקת גוף, נשים שמות לב להכל!  

לפניך רשימה של חלקי גוף שגברים נוטים להזניח וטיפים כיצד לטפח ולהקפיד עליהם, על מנת שלא תבריחו את הבחורה שמוצאת חן בעיניכם...

1. גבות. זה לא שאנחנו מצפות שיהיו לך גבות מעוצבות היטב, אך גבה אחת במקום שתיים זו כבר הגזמה...

מה לעשות בנידון: פתרון פשוט ביותר – פינצטה! שוב, אף אחת לא מבקשת ממך לסדר אותן כפי שאנחנו עושות, רק למרוט את האזור הבעייתי שבין הגבות. אם אתה מתקשה או נלחץ מכך, פנה לקוסמטיקאית. שתי דקות וזה יהיה מאחוריך.

2. ציפורניים. מצב הידיים שלך מעיד בכלליות על ההיגיינה והניקיון שלך, לכן אל תיתן לציפורניים מלוכלכות וארוכות להפיל אותך. בנוסף, השתדל לא לכסוס את ציפורנייך. ציפורניים כסוסות עד הבשר הן פשוט דבר מגעיל, ואף מרמזות על היותך אדם לחוץ ועצבני.

מה לעשות בנידון: אתה לא זקוק למניקור שבועי, אבל לכל הפחות עליך להקפיד על אורכן, ניקיונן ולשייף אותן כדי שלא יהיו להן קצוות חדים ומכאיבים. 

3. עור. אף אחת מאיתנו לא יכולה לעמוד בפני מגע של עור רך וחלק. זוהי בוודאי סיבה מספיק טובה שתגרום לך לשמור על עורך, לא?

מה לעשות בנידון: נשים מקפידות מאוד ללכת לקוסמטיקאית, למרוח קרמים וכיוצ"ב. ייתכן שעבורך זה נשמע קצת מרתיע, אך לפחות התחל בדברים הקטנים: מריחת קרמים המותאמים לעורך. אם הינך בעל עור יבש, כל קרם לחות יעשה את העבודה. אם הבעיה הפוכה, ועורך שמן, פשוט מרח קרמים נטולי שמן שמטרתם לייבש ולאזן את העור.

4. כפות רגליים. פטריות, ציפורניים ארוכות, יבלות, ריח רע – לא מתקבלים על הדעת, והם הדברים שכל אישה תשים לב אליהן ברגע שתסיר את נעליך.

מה לעשות בנידון: אם הקרמים, הטלקים והמשחות לא עוזרים, פנה לפדיקוריסטית מקצועית ואפילו רופא כדי לעזור לך לטפל בבעיות.

5. שיער אף ו/או אוזניים. שיער אף ואוזניים מקביל לשפם אצל נשים; אם אנחנו יכולות למרוט אותו, גם אתה יכול!

מה לעשות בנידון: אם הוא בולט החוצה, לגזור או למרוט. נכון פשוט?

6. גב. גב של גבר הוא איבר בעל פוטנציאל עצום להיות סקסי, אבל לא אם יש עליו שיער, פצעים ועור מת.

מה לעשות בנידון: כדי להימנע מפצעים ועור מת פשוט נקה אותו היטב בסבון מיוחד, המיועד בדיוק לבעיות הללו. לגבי שיער גב – אם מדובר במעט, זה בהחלט נסבל, אך אם מדובר בכמות רצינית, שקול הסרת שיער באמצעות שעווה או לייזר. גברים רבים מקפידים להסיר את שיער הגב שלהם, כך שאתה לא צריך להרגיש מוזר או נבוך בשל כך. 

תמונת המאמר צולמה ע"י reegmo , מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

דברים שאסור להתבדח עליהם עם נשים

הדברים שאסור לומר לבחורה

10 דברים קסומים שאתה יכול לעשות עבור האישה שלך