Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

10 דברים קסומים שאתה יכול לעשות עבור האישה שלך
מאת: מערכת אתר דייט
10 דברים קסומים שאתה יכול לעשות עבור האישה שלך

עם כל הקורבנות שהקרבת כדי להראות לה איך אתה מרגיש ולשמור על מערכת היחסים לוהטת כפי שהיא הייתה בתחילה, אתה מרגיש שעליך לעשות משהו יותר מעניין. לכן, עליך להכניס קסם למערכת היחסים שלך, אפילו אם אתה לא רומנטיקן גדול, מתוך מטרה להוסיף יותר אינטימיות, אהבה, הבנה וחום.

הנה מספר דברים קסומים שבאפשרותכם לעשות כדי לשדרג את מערכת היחסים שלכם:


1.      הפתע אותה בארוחת בוקר למיטה; אם לא עשית את זה קודם לכן, היא בוודאי תתרשם. אתה יכול גם להכין לה ארוחת ערב הכוללת, לדוגמא, פיצה חתוכה בצורת לב...אישה תמיד תוקסם מגבר שמבשל עבורה, גם אם זה לא יהיה הכי טעים היא תעריך את הניסיון.

2.      הכן פיקניק בפארק. אל תספר לה כי אתה מתכנן כזה דבר, הפתע אותה. פיקניק באוויר הצח הוא תמיד מרגיע ומהנה. אתה יכול להפוך את זה למיוחד יותר בכך שתעשה זאת ביום רגיל; אמור לה שאתה מעוניין לאכול ארוחת צהריים ביחד (כבר רעיון נחמד בפני עצמו), ואז קח אותה לפארק.

3.      שלח לה פרחים סתם כך, ללא סיבה מיוחדת. נשים, לרוב, אוהבות פרחים, כך שאם תשלח לה פרחים, סתם כך ביום רגיל, יוכיח לה שאתה באמת חושב עליה ורוצה לגרום לה להרגיש מיוחדת ונאהבת.

4.      מלא את דירתה בבלונים. אולי זה נשמע כמו רעיון מטורף, במיוחד אם זה נעשה ללא סיבה, אבל זה בהחלט ירשים אותה. זה בוודאי ישעשע אותה ויגרום לה לחשוב עליך כספונטני ומשוגע (בצורה חיובית כמובן).

5.      אם יש לך כישרון כתיבה, כתוב לה שיר או סיפור קצר והקדש לה אותו. ייתכן שזה נשמע נדוש או קיטשי, אבל זהו אחד הדברים הרומנטיים ביותר שאישה יכולה לקבל מהגבר שהיא אוהבת. בנוסף, העובדה שזה משהו שנעשה במיוחד ובאופן אישי בהחלט מראה על רצינות ועל כך שחשבת עליה.

6.      מסאז', כשהוא נעשה בצורה הנכונה, הוא תמיד קסום. קנה סוגים שונים של שמנים ריחניים ושניכם תוכלו להתנסות; מהנה, סקסי ורומנטי. אם אתה לא כשרוני בכך, קח אותה לבילוי משותף בספא.

7.      צאו לארוחה רומנטית. הזמן מקומות במסעדה יוקרתית ורומנטית, שביום יום לא הייתם הולכים אליה. בקש כי ידליקו נרות על השולחן ויקשטו אותו בוורדים.

8.      קח אותה לטיול רגלי לאור הכוכבים. רומנטי באותה מידה כמו הסעיף הקודם, אך בהחלט זול יותר. אין זו חובה לבזבז הרבה כסף כדי לבצע מחוות רומנטיות ולהרשים את זוגתך.

9.      אם מתאפשר לכם כלכלית, קח אותה לחופשה רומנטית. האופציות הן אין סופיות; אי מבודד בתאילנד, פריז הקסומה, ניו יורק הקצבית וכיוצ"ב. אין יותר קסום ורומנטי משניכם יחד מבלים, הרחק מחיי היום יום, מהמשפחה והחברים, רק שניכם.

10.  הפתע אותה בביקורים כשהיא לא מצפה לך. אם היא בחורה שאוהבת הפתעות, והדבר לגיטימי בעיניה, אז קפוץ לבקרה בעבודה או בדירתה כשאתם לא אמורים להיפגש.

      התמונה צולמה ע"י yoga, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

שמונה רעיונות למתנות עבור נשים

8 רעיונות למתנות עבור הגבר שלך

5 הצעות לדייטים קצת שונים

רומנטיקה- רק בחג האהבה או לאורך כל השנה?