Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הדברים שאסור לומר לבחורה
מאת: מערכת אתר דייט
הדברים שאסור לומר לבחורה

 דיברנו על דברים שאסור לצחוק עליהם עם בחורים, ועל הדברים שגברים חושבים שנשים רוצות לשמוע, אבל מה עם מה שאסור לומר לבחורה? הדברים שפשוט אסור לתת להם לצאת מפיכם? ובכן, הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם לדעת מה לא לומר...

שום דבר רע על הידידים שלה

אחת הדרכים לגרום לאישה לסמן אותך כחסר ביטחון היא אם תתחיל "ללכלך" על הידידים שלה. במיוחד אם עוד לא פגשת אותם ואתה לא מכיר אותם בכלל. ככה זה עובד: אפילו אם הם יותר מידידים, אתה רק גורם לעצמך להיראות כאילו אתה מפחד מתחרות, מה שאומר לבחורה שאתה חסר ביטחון. עדיף שתשמור את דעותיך לעצמך ואת פיך סגור כאשר היא מדברת עליהם...

"אני אתקשר אליך ביום שישי"

לסיים שיחת טלפון עם הבטחה להמשכיות היא טכניקה טובה כאשר אתה מנסה למכור משהו, אבל לא כשאתה מדבר עם בחורה. ראשית כל, אתה הורג כל אופציה לספונטניות. שנית, אתה מחסל כל סיכוי שהיא תתקשר אליך, מאחר שעכשיו היא צריכה לחכות לך או להסתכן בלהיראות נואשת ולהרים לך טלפון. לא טוב!

"עם כמה בחורים שכבת?"

ראשית, אתה באמת רוצה לדעת?! שנית, שוב אתה מפגין חוסר ביטחון, במיוחד אם אתה שואל זאת בתחילת הקשר. ברור שאם היא שואלת אותך קודם, אתה יכול לשאול בחזרה, אבל אתה ממש לא רוצה להיות זה שיתחיל את השיחה הזו...אתה רק תפסיד מכך.

"השארתי לך הודעה אתמול, למה לא חזרת אליי?"

זו כנראה הטעות הכי נפוצה שבחורים עושים. הדבר הטוב ביותר יהיה להתעלם ולהמשיך הלאה. כשאתה שואל שאלה כזאת את הבחורה שאתה יוצא איתה אתה בעצם עושה שני דברים:  מראה עד כמה אכפת לך שהיא לא חזרה אליך, מה שלא מתאים אם רק התחלתם לצאת... ושוב, אתה גורם לעצמך להיראות חסר ביטחון.

שום דבר לגבי המכונית שלך, העבודה שלך או כל דבר שנראה כאילו אתה מנסה להרשים עליה

אתה יודע איזה טיפוסים משוויצים באמצעות המכונית שלהם והעבודה שלהם לפני בחורות? ובכן, אמנם מדובר בטיפוסים שונים, אבל נשים מכניסות את כולם לקטגוריה אחת : גברים שאין להם שום דבר אחר להציע. ייתכן שזה יעזור לך למשוך בחורות מסוימות, אבל כאלה שלא באמת יתעניינו בך, אלא בכסף שלך ובנוחות החומרית שאתה יכול להציע.

"אולי נצא לדייט מתי שהוא?"

אישה רוצה להיות עם גבר שהוא בטוח בעצמו ובשליטה, לא מישהו שמבקש ממנה רשות להתחיל איתה...אל תשאל בחורה אם אתה יכול להציע לה לצאת, פשוט תציע לה! 

תמונת המאמר צולמה ע"י nixternal , מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

להגיד "אני אוהב/ת אותך" 

תקשורת במערכות יחסים

עשרת שקרי האהבה הנפוצים ביותר