Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

המלצות ליום שאחרי
מאת: צוות Date
 המלצות ליום שאחרי

דייטים יכולים להיגמר באחת משתי צורות: או שאין סיכוי שתיפגשו שוב (מבחינתך) או שלא בא לך לסיים את הפגישה והציפייה לדייט השני בעיצומה. אז מה עושים כשנגמר הדייט, הגיעה השעה חצות   וסינדרלה צריכה להגיע דחוף לכרכרה... מה הפרוטוקול, מה מומלץ לעשות כדי שהנסיך לא יהפוך לצפרדע והנסיכה לא תעלם ביער של נעלי סטילטו של ג'ימי צ'ו.

כמובן שההמלצות הן תלויות מצב ומקרה.
 
יש דייטים שהם בליינד דייט ויש דייטים שהתקיימו לאחר שיחות ממושכות (אם אלקטרוניות או טלפוניות) ואז כמובן יש להתייחס להיסטוריה האישית של בני הזוג. אבל יש כמה כללי נימוס בסיסיים שכדאי לשים לב אליהם:
אם הדייט מסתיים בנימה חיובית, כדאי להראות שמעניין לך, שברצונך לראות מה הלאה, אבל לא לעבור את הגבול של להיסחף יותר מדי, תמיד תשאירו טעם לעוד....
מומלץ לסגור את הפגישה עם נשיקה ידידותית עד מרגשת. תנו לצד השני להרגיש שאתם מעוניינים בעוד, רוצים להבין אם הכימיה והמשיכה שם מעבר לעניין, רוצים להתקדם – אבל לא כרגע.
 
לגברים שבינינו:
אם התקשורת ביניכם לפני הדייט היתה מלווה במסרונים ואימיילים, שלח מיסרון נחמד או בסיום הפגישה (כשהיא כבר באוטו או במונית), או למחרת בבוקר, לא משהו מלחיץ או מחייב, משהו קליל כמו: "היה לי מאד נחמד אתמול" ואיזה שהוא משפט על כוונתך בעתיד "אתקשר בערב" או "מחכה לפגישה הבאה" – אל תתן לה לחכות כל היום לשיחה ממך, בימים של הורינו זה עבד כי לא היו סלולריים... כיום זה מיותר.
 
מצד שני זכור, נשים אוהבות להיות מחוזרות, אך כמו גברים – שום דבר שבא בקלות הוא לא ממש מעניין.
 
בשלב זה כדאי להשאיר את ההודעות קצרות, חביבות וענייניות. רבים טוענים שגבר צריך לחכות יומיים לפני שהוא מתקשר, בתור בחורה אני מודה שקצת קשה לי להחליט. אני חושבת שיש הרבה אמת בעובדה שמהר מדי ויותר מדי יכול להפחיד מיד, אך כיום בעולם סלולרי- דיגיטלי מהיר כל-כך, לחכות 48 שעות נראה לי מוגזם.
 
כיום אישה יודעת שניתן להשיג אותה בכל מקום, ושהבחור יכול ליצור קשר מכל מקום, בכל שעה ולכן המתנה של יומיים היא כמעט כמו לומר "לא חשבתי עליך בכלל במשך יומיים", וזה כבר כמעט מעליב, בייחוד אם לפני זה הייתם בחילופי אימיילים, IM או מסרונים. ליצור שקט סטטי של יומיים זה מעליב ובחורה יכולה לחשוב שלא נהנית בדייט.
 
אך אין ספק בכך שאסור להפוך את השיחה השנייה לדייט של ממש. צריך לציין כמה היה נחמד, לקבוע מקום וזמן ולסיים. אמור מה שרצית לומר, היה קצר ולעניין, אך לא משעמם או אפטי. נסה לא להיסחף לשיחות "הקשר, לאן.."
חיוך תוך כדי דיבור - גם אם הדייט שלך לא רואה אותך, היא בהחלט יכולה להעריך אם אתה מדבר עם חיוך מאושר והיא תגיב לזה.

לנשים שבינינו:
אל תתקשרי, אל תשלחי הודעות, אל תשלחי מיילים!
אני יודעת, אני יודעת.. בדיוק ראית את הדיסק שדיברתם עליו, בדיוק הוא שאל איפה להשיג X ומצאת את התשובה, בדיוק..... הכל נכון! רישמי לך את כל המידע החשוב הזה בנייד לתזכורות לאחר הדייט השלישי, כשהיחסים ביניכם יהיו על בסיס כלשהו.
 
גברים צריכים להרגיש שהם גברים! הם מחליטים, הם מחזרים, הם רוצים, הם רודפים, ואנחנו צריכות לשמור על זכותנו להיות מחוזרות! אל תעשי לו את החיים קלים מדי! אל תהיי קלה להשגה. את לא צריכה לשחק אותה מלכת קרח (אם את לא) אבל אל תקפצי לו לידיים, תני לו לסחוף אותך.
 
הימנעו מהודעות טקסט הלוך ושוב, הרבה פעמים הן מאבדות את כוונתן בדרך עם כל הקיצורים וה"ריגשונים". צמצמו בהתחלה את הטקסטים ביניכם לקצרים, ענייניים וממוקדי מטרה. יהיה לכם מספיק זמן להתחכם בהודעות טקסט באמצע ישיבות משעממות.
 
כמה חוקים שקשה לנו לקבל אותם לפעמים:
הגעת למשיבון שלה / שלו יותר מפעמיים – זה סימן רע. גבר - השאר לה הודעה קצרה עם הפרטים שלך ורצונך. אל תנסה שוב. אנחנו בעידן שכל אחד יודע לקבל הודעות, שומע אותן ומגיב אם הוא רוצה.
 
קיבלתם יותר מדי הודעות מהצד השני, יותר מדי שיחות מנותקות – זה סימן רע. האדם שאיתו אתם בקשר נראה תלותי ו/או חסר ביטחון.
 
תירוצים הם תמיד תירוצים! – מי שרוצה להשיג אותך או לענות לשיחות שלך, יכול! וגם אם ברגע נתון הוא לא יכול היה או שהיא היתה עסוקה, מי שרוצה את השיחה שלך, מי שמחכה שתתקשר, מי שמקווה לפגישה נוספת ידאג לחזור אליך בשניה שיתפנה. "ניסיתי להתקשר אליך, אבל...." זו התחלה רעה ומתכון לאסון.
 
קיימו את הבטחתכם!
גם אם זה אומר שתעשו שיחה שלא בא לכם לעשות, אמרו את האמת ועמדו מאחורי המילה שלכם. עדיף לנהל שיחה לא נעימה למשך כמה דקות מאשר להסתובב בהרגשה שפגעתם ריגשית במישהו/מישהי. שמרו על ציפיות נמוכות – תמיד עדיף להיות מופתע לטובה מאשר לרעה.
 
זה מדהים כמה דברים קורים מסוף הדייט ועד למחרת בבוקר. רבבות של דייטים שהיו מקסימים ונגמרו עם ציפיה לבאות לא הפכו למערכת יחסים ואפילו לא לדייט שני. למה? אין לי מושג ... אבל אתרי הפנויים - פנויות מלאים בסיפורים כאלה. לפעמים זה הרגע הקסום שמתפוצץ כשמגיעים הביתה, לפעמים זה מישהי שפוגשים למחרת, לפעמים סתם מישהו/מישהי שיקרה לגבי כוונותיה. עדיף לא לצפות מאשר להתאכזב.
 
והכי חשוב – היו עצמכם
היו נאמנים למערך הרגשות שלכם והערכים שלכם, וכך תוכלו למצוא את מי שמתאים רק לכם!
בהצלחה ובאהבה