Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

עשרת הדברים שגברים רוצים
מאת: מערכת אתר דייט
עשרת הדברים שגברים רוצים

בנות,

גם לגברים יש רשימת העדפות (לא רק לנו), אז עשינו מחקר קטןכדי לגלות מה הם מעדיפים. האם בראש הרשימה עומדות פנים יפות או גוף חטוב, או אולי בכלל אישיות?

אספנו עבורכן את התשובות, חלק הפתיעו אפילו אותנו. קראו, התרשמו והחליטו מה אתן רוצות לעשות עם המידע הזה.

 

 

10. קסם אישי

גברים אוהבים את הבנות שמצליחות לצאת מכל מצב בזכות החיוך והקסם שלהן (הקדישו פרק שלם של סיינפלד לנושא). קסם אישי הוא מה שעומד לזכותה של בחורה שאינה יפה או חתיכה כמו כל שאר הבחורות בזכרון הטלפון הנייד שלו. היא הבחורה שאולי תקבל קדימות על האחרות בחיפוש אחרי האחת המיוחדת עקב הרושם שהיא השאירה אצלו ואצל חבריו.

 

9. גוף חטוב

הם בחיים לא יודו בזה לפנינו, אבל גברים אוהבים להשוויץ ב"מיועדת". להשוויץ בפני החברים, במועדון וברחוב ולשם כך (אין מה לעשות) צריך גוף חטוב, הכולל את כל החמוקיים הנדרשים.

 

8. פרצוף יפה

זכרו, יופי הוא בעיני המתבונן, אך פנים יפות יעשו את זה לרוב הגברים. לעתים פרצוף יפה יחפה על גוף בינוני (ברוב המקרים זה לא עובד הפוך, למעט אולי בסטוץ).

 

7. אמון ונאמנות

לאחר שלב המשחקים, גם הגברים מודים שהם מעדיפים אישה שניתן לבטוח בה. אישה שתהיה נאמנה להם, גם פיזית וגם ברעיונות וסודות. מישהי שניתן לחלוק אתה הכל בלי חשש שזה יעבור לכל החברות שלה בשיחת הטלפון הבאה שלהן וכמובן שלא "תעבור" על כל חבריך כשאתה בעבודה.

 

6. כבוד

הדבר האחרון שגבר רוצה הוא, שהאישה לצידו תשפיל אותו ותרד עליו (גם לא בצחוק) ובמיוחד לא בפומבי. חשוב לציין, שדווקא רוב הגברים הודו שלא אכפת להם לקבל ביקורת בונה, אך כשהיא נעשית ברוגע, בטוב טעם, לא כחלק ממריבה, וכשהמטרה לשיפור כבן זוג ו/או אב טוב יותר, אך היו שמחים שנשים יוכלו לקבל את אותו הדבר מצידם.

 

5. חוש הומור

זה תמיד ישאר אצל הגברים ברשימה. הם חשים שהם עובדים קשה ומתייצבים מול העולם (לבדם), ואולי אף מגנים עלינו מאכזריותו (האבירות עדיין חיה וקיימת!). לכן, הם אוהבים את העובדה שהאישה שלצידם גורמת להם לחייך, הרי כשהם נכנסים במפתן הדלת הם רוצים לשכוח את מה שהשאירו מאחור. כשאישה מעלה חיוך על פני הגבר שלה, באותו רגע היא הדבר הכי נעלה בעיניו.

 

4. אינטליגנציה ובטחון עצמי

הגברים היום התפתחו (למול הדורות הקודמים) ומעדיפים מישהי חזקה לצידם, בלי חשש שהיא תאפיל עליהם. הגברים המודרניים רואים באישה כשותפה מלאה לחיים, וככזו היא צריכה להיות מצוידת ביכולות שכליות (ולא רק יכולות בישול). גברים מחפשים כיום את "זוגיות הכוח" אישה שהם יוכלו ללמוד ממנה כפי שהיא תוכל ללמוד מהם. (מעודד!)

 

3. אמביציה ורצון להתקדם

גבר המחפש שותפה יחפש מישהי שתאתגר אותו, רציונאלית ורגשית. הקו שיש להיזהר ממנו הוא, שאישה חזקה מדי (יותר ממנו) תהיה לפעמים עקשנית יתר על המידה (עבורו). דבר זה לא יקדם את הזוג, אלא יבלום אותו וייקח אותו לאחור תוך כדי ריבים בלתי פוסקים.

 

2. לב זהב

גברים לא אוהבים נשים צרות עין ורעות. גבר שיחפש מישהי ליצור איתה חיים משותפים,יעדיף את הנשים הטובות, אשר מנסות להיטיב עם העולם ואיתם. גברים רוצים נשים שתהוונה דוגמא נהדרת, אתנחתא מהעולם המלחיץ ואם חמה, דואגת ואוהבת לילדיו.

 

1. אהבה

לאחר כל הדברים, כל ההעדפות וההסתייגויות, כל הויכוחים והרעיונות, כל הגברים מסכימים שלאחר ההתרגשות הראשונית של הדייטים הראשונים, המשיכה והטירוף, מה שממשיך את הקשר למקום הענייני שלו והמשמעותי היא האהבה. אז נכון שהיא מורכבת מכל הנאמר לעיל, אבל לא ניתן שכל השאר יהיה בלעדיה.

 

 

למאמרים נוספים:

חמישה דברים שאסור לך להיות בשבילו

הדברים הסקסיים שנשים עושות ומוציאים גברים מדעתם

אתמול היה כל כל טוב, מה קרה בבוקר