Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

הדברים הסקסיים שמוציאים גברים מדעתם
מאת: צוות Date
הדברים הסקסיים שמוציאים גברים מדעתם

גברים שאוהבים נשים, יאהבו את רוב הדברים שהן תעשינה עבורם.

אבל רוב הנשים חושבות שזה אומר ללכת עם מיני וחולצה עם מחשוף, בשבילן אספנו את עשרת הדברים הקטנים שגברים מטורפים עליהם, תאמינו או לא, זה עובד.

 

היא מגיעה ללב דרך הקיבה

אישה שמכינה את האוכל בדיוק כמו שהוא אוהב ואולי אף מגלה לו עולמות חדשים משלה, תכבוש אותו. אם יש לך את היכולת להגיש לו את האוכל מדי פעם בצורה סקסית, להאכיל האחד את השניה בידיים, מאכלים שניתן להנות מהם לאו דווקא ליד השולחן, תהנו לא רק ממטבח חם, אלא גם חדר השינה יתחמם.

 

גברים מתעוררים מינית ויזואלית מהדברים הכי קטנים שמעודדים את מחשבתם בכיוון של הסקס:

אישה שאינה מסתירה את עצמה, גם כשפטמותיה עומדות

בשביל גבר, מראה זה הוא ההבטחה למה שמצפה לו בהמשך, הקצפת של ההבטחה. גברים אוהבים נשים עם בטחון עצמי בעצמן וגופן, וזוהי ההוכחה שהאשה אינה מסתתרת מאחורי עצמה ותשוקותיה.

 

אשה שיודעת לתת את "המבט"

בואו נודה, רוב הגברים בוחנים נשים מכף רגל ועד ראש, אך כשהבחינה הזו נתקלת במבט מפתה, יצרי ומעוניין, זה יוצר תחושה סקסית חזקה מאד. ה"מבט" מאשר את כל הרעיונות שיש לגבר ונותן את האישור ל"מרדף".

 

 

אשה ששמה 'ליפ גלוס'

נשים חושבות שגברים אוהבים שפתיים רכות ולכן שמות 'ליפ גלוס' כזה או אחר, אבל זו טעות בסיסית, מה שהם אוהבים זה להסתכל על אשה מורחת שפתון, לאט ובעדינות על השפתיים. החושניות של התנועה הזו, העיניים החצי עצומות, זה מה שעושה להם את זה.

 

ג'סטות קטנות המאפשרות לבדוק את הנסתר. 

עבור גבר, מבט מהיר במשהו שכביכול אסור שיראה מגרה כמעט כמו הסקס עצמו. זה האסור המתוק. כתפיית שמלה שנפלה וחושפת כתף וכתפיית חזיה סקסית, קו תחתוני החוטיני המבצבץ. זה יגרה אותם יותר מחשיפת כל החלק העליון.

 

אשה שמתלבשת בפשטות, ונראית טבעית וטוב.

זה ברור שגברים אוהבים לראות אישה לבושה במיטב בגדיה המעוצבים, לבושה ומאופרת, אבל הם גם כבר יודעים את הסוד, שרב הנשים יכולות להיראות טוב עם מאפר טוב וספר טוב. גברים יעדיפו את האישה שנראית טוב וטבעית גם בג'ינס הפשוט, חולצת טריקו ושיער אסוף לקוקו.

 

אישה שיודעת לדבר מלוכלך, בזמן הנכון.

גברים לא אוהבים נשים שמקללות ללא הרף וללא מטרה וקשר. אבל רוב הגברים מודים שהם אוהבי נשים שיודעות לדבר "מלוכלך" בחדר המיטות ו/או כדי להדליק אותם לפעולה.

 

אשה שרוקדת עם חברה שלה על הרחבה ללא חשש

למרות שגברים יודעים שזה לא אמיתי ושנטיותייך המיניות לא השתנו, הם עדיין ידלקו כשיראו את האישה שלהם וחברתה רוקדות יחד על רחבת הריקודים, פרצי הצחוק והאינטנסיביות עושים את זה.

 

כשאישה מציעה לראות סרט ארוטי

רוב הגברים אינם גאים בצפייה שלהם בפורנו. כשהגבר מקבל אישור לצפות ועוד כחלק מהזוגיות, זה הופך את הצפייה למהנה עוד יותר וכן מעלה את זוגתו לעמדה של יצור סקסי השותף למאוויו ורצונותיו. שותפה אמתית.

 

 

למאמרים נוספים:

עשרת הדברים שגברים רוצים

חמישה דברים שאסור לך להיות בשבילו

אתמול היה כל כל טוב, מה קרה בבוקר