Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
שאלות נפוצות
איך אני יכול/ה לחסום משתמש לפנות אלי ?
בתוך כרטיס משתמש ישנו כפתור "הוסף לרשימה השחורה",
לחיצה על הכפתור הנ"ל מצרפת את המשתמש לרשימת החברים
השחורה שלך ומונעת ממנו ליצור איתך קשר בעתיד.
על מנת להסיר את המשתמש מרשימה השחורה יש להיכנס
לרשימת החברים משם להיכנס לרשימה השחורה ולסמן את
המשתמש שרוצים להסיר מהרשימה וללחוץ על מחק.
אני מנוי אבל אני לא מצליח להכנס לחשבון שלי, מה יכולה להיות הסיבה?
שם המשתמש או הסיסמה שהכנסת אינם נכונים.
אם בכל זאת לדעתך הכנסת שם וסיסמא נכונים, יש לבדוק את הסיבות הנוספות הבאות:

1. לחצן ה-Caps Lock אינו דלוק (פעיל) - יש לוודא שלחצן זה אינו פעיל. יש לזכור שפרטי
הכניסה שלך רגישים להבדל בין אותיות גדולות וקטנות.
2. לחצן ה-Num Lock אינו דלוק (לא פעיל), לחצן זה צריך להיות דלוק אם הינך משתמש
בלחצני המספרים שנמצאים בצד ימין של המקלדת.
3. יש לוודא שהמקלדת נמצאת במצב אנגלית. שם המשתמש והסיסמא חייבים להיות
מורכיבם רק מאותיות אנגלית ומספרים בלבד.
4. אין להוסיף רווחים מיותרים בשם המשתמש והסיסמא.
5. שימוש במזכיר סיסמא - באפשרותך להשתמש במזכיר סיסמא ופרטי הכניסה ישלחו אליך
בדואר האלקטרוני שאיתו נרשמת לאתר.
6. הורדת עדכוני אבטחה למערכת ההפעלה שלך - ניתן להוריד אותם באמצעות האינטרנט:
בדפדפן "אינטרנט אקספלורר" יש להכנס לתפריט Tools ושם ללחוץ על windows Update.
מהאתר שנפתח יש להוריד את עדכוני האבטחה המומלצים למחשבך.
מדוע איני מקבל/ת תוצאות לחיפוש שלי?
תוצאות מתקבלות במידה וישנם אנשים בעלי מאפיינים המתאימים לחיפוש המבוקש. במידה
ולא נמצאו תוצאות לחיפוש מתקבלת ההודעה "אין תוצאות לחיפוש זה". במקרה שכזה ישנה
אפשרות של "חיפוש מתקדם" בו המשתמש יכול לחדד את מאפייני החיפוש שלו.
כמה זמן אורך חיפוש עד לקבלת תוצאות?
אורך החיפוש תלוי בכמות המשתמשים המחוברים בו זמנית למערכת. בנוסף, תלוי אורך
החיפוש בקצב החיבור לספק האינטרנט ובעומס המופעל עליו בזמן הנתון.
כיצד אוכל ליצור קשר עם האנשים שנמצאו בתוצאות החיפוש שלי?
האפשרות של יצירת קשר עם המשתמש קיימת רק לחברים המנויים באתר. בתחתית כרטיס
הביקור מופיעה ההערה "שלח הודעה למשתמש". לחיצה עליו תפתח בפנייך חלון בו תצטרך
להכניס את שם המשתמש והסיסמא שלך. במידה והנך משתמש רשום תוכל ליצור קשר עם
המשתמש באמצעות שליחת הודעה אליו. אם אינך חבר באתר תוכל להירשם תחילה למערכת.
כמו כן משתמשים המצרפים תמונה מקבלים כפי 10 יותר פניות ממשתמשים אחרים.
מדוע אני לא מקבל פניות לכרטיס הביקור שלי?
במידה ואינך מקבל פניות לכרטיס הביקור שלך תוכל לבדוק האם הפרטים שהכנסת כאשר
נרשמת לאתר מדויקים. תוכל לעשות זאת ע"י כניסה ל"עריכת כרטיס המשתמש שלך" מתוך
העמוד הראשי. אם ברצונך לשנות את אחד הפרטים שהכנסת תוכל לעשות זאת וכך לעדכן את
כרטיס הביקור שלך. זכור תפקידו של כרטיס המשתמש הוא למשוך את המשתמשים אליך.
לכן, רצוי להשתמש בשדות של הטקסט החופשי בהם תוכל לספר על עצמך בהרחבה.
כיצד אוכל לשנות את הפרטים איתם נרשמתי לאתר?
עדכון הפרטים נעשה ע"י כניסה למסך "עריכת כרטיס המשתמש שלך" מתוך העמוד הראשי. אם
ברצונך לשנות את אחד הפרטים שהכנסת תוכל לעשות זאת וכך לעדכן את כרטיס המשתמש.
שלך.בנוסף, לכל אורך הרישום יש באפשרותך לחזור אחורה ולערוך את הפרטים שהכנסת.
כיצד אוכל לדעת האם קיבלתי פניות?
הודעות המתקבלות מחברים אחרים באתר ניתן לראות באתר עצמו. כמו כן, הודעה מאתר
ההיכרויות תשלח לתיבת הדואר שלך, לחיצה עליה תובל אותך לתוכן ההודעה (לאחר
זיהוי) ולראות את פרטי השולח. בנוסף, בכל פעם שתיכנס לאתר תקבל הודעה ובה יהיה
כתוב כמה הודעות שלחת וכמה הודעות קבלת. במידה וקבלת הודעה תוכל לראות אותה,
להחזיר תשובה לשולח וכן למחוק אותה. בנוסף תוכל לראות את הודעות ששלחת למשתמשים
אחרים.
אילו פרטים יכולים המשתמשים לראות בכרטיס הביקור שלי?
הפרטים הנמסרים למשתמשים הם הפרטים הבסיסיים שלך כגדון שם פרטי, מקום מגורים,
תכונות אופי, גיל, תמונה, הטקסט החופשי שהכנסת וכו'. עם זאת פרטים כגון שם מלא,
מספר טלפון ואימייל נשמרים באתר ואינם מועברים אל המשתמש.
איך מבטלים את קבלת ההודעת באימייל על כל הודעה שמתקבלת באתר?
כדי להפסיק את משלוח ההודעות אליך יש להכנס לאתר DATE,
ואז להכנס למערכת שם שם המשתמש והסיסמא שלך.
לאחר מכן, כדי לבטל קבלת אימיילים על קבלת הודעה שהתקבלה במערכת
יש להכנס ל"עדכון פרטים" ולבטל את הסימון מהתיבה:
"מעוניין לקבל אימייל על הודעות ממשתמשים"
כדי להסיר עצמך מהמערכת לחלוטין, יש לבטל באוו העמוד
את הסימון מ-"סטטוס משתמש".
שכחתי את הסיסמא שלי , מה עליי לעשות?
במידה ושכחת את הסיסמא שלך תוכל להיעזר במזכיר הסיסמא, בעמוד הראשי, וכן בכל מקום
שבו צריך להכניס שם משתמש וסיסמא מופיע קישור הנקרא "שכחתי את הסיסמא שלי". לחיצה
עליו מובילה לעמוד בו תצטרך להכניס את האימייל שלך (האי מייל איתו נרשמת לאתר).
הסיסמא שלך תשלח אל תיבת הדואר האלקטרוני שלך.
למה אני לא מצליח לפתוח את ההודעות באתר?
ככל הנראה זוהי שגיאת אבטחה במחשבך. יש לבצע את הפעולות הבאות:
1. אם מותקן במחשבך תוכנת האנטיוירוס של נורטון, עליך להשתיק אותה בעת הפעילות
באתר (Disable) עם היציאה מהאתר יש להפעילו אותו מחדש.
2. יש להוריד עדכוני אבטח למערכת ההפעלה שלך - ניתן להוריד אותם באמצעות
האינטרנט: בדפדפן "אינטרנט אקספלורר" יש להכנס לתפריט Tools ושם ללחוץ על Windows
Update. מהאתר שנפתח יש להוריד את עדכוני האבטחה המומלצים למחשבך.
3. יש לוודא שלא פועלת תוכנה לחסימת "פופ-אפ", חלונות קופצים. במידה ופועלת - יש
להפסיק את פעילותה בזמן השימוש באתר, מאחר וההודעות וכרטיס החבר מוגדרים כחלונות
קופצים.
למה הפסיקו פתאום להגיע הודעות באימייל על הודעות שקיבלתי באתר?
יתכן ושרת הדואר שלך חוסם את המכתבים המגיעים מ-DATE
עליך לפנות למחלקת ה-Abuse של שרת הדואר שלך, למשל: abuse@netvision.net.il
ולבקש להסיר את DATE מרשימת הכתובות החסומות.
מגיעים אלי אימיילים על הודעות באתר, אבל באתר עצמו אני לא מוצא את ההודעות. לאן נעלמו ההודעת?
הדבר נובע מעיכוב זמני ברשת הדואר.
האימיילים המודיעים על הגעת ההודעות מתעכבים. בנתיים ההודעות נקראות על ידך באתר.
כאשר מגיעים האימיילים כבר קראת את ההודעות ועל כן נראה הדבר כאילו הודעות "נעלמו",
אך אין זה כך. מדובר, כאמור - בעיכוב באימיילים בלבד.
איך מוסיפים תמונה לכרטיס שלי באתר?
יש ללחוץ על כפתור "עדכון תמונה" ושם להעלות את התמונה המבוקשת" יש לוודא כי התמונה היא בפורמט מתאים: GIF,JPEG, ובגדול שאינו עולה על K200.
כדי להסיר תמונה קיימת, יש ללחוץ על "מחק תמונה", שמתחת לתמונה המבוקשת להסרה.
כיצד ניתן לאתר משתמש שדיברתי איתו בעבר וליצור עמו קשר?
על-מנת לאתר משתמש שהתכתבת איתו בעבר ביתר קלות, אנו ממליצים לצרף את אותו משתמש לרשימת החברים
שלך כבר בהתכתבות הראשונית.
במידה ולא עשית כן - באפשרותך להשתמש במנוע חיפוש מתקדם, להזין שם פרטים מדוייקים ככל הניתן המגדירים
את אותו משתמש, ולאחר שהצלחת לאתר אותו בתוצאות החיפוש - לצרף אותו לרשימת החברים שלך.
כיצד ניתן להסיר את עצמי מהאתר?
באתר Date קיימות 2 אפשרויות שונות להסרה:

האפשרות הראשונה היא הקפאת המנוי.
על-מנת לעשות זאת - עליך להכנס לאתר עם שם המשתמש והסיסמא, יש לבחור בתפריט עדכון פרטים, ושם לבחור בסטטוס משתמש לא פעיל, לשמור את הפרטים, ולצאת מהמערכת. על-ידי בחירה באפשרות זו - יהיה ניתן להכנס
בעתיד לכרטיסך, להשתמש בו ולבצע בו שינויים.

האפשרות השניה היא חסימת כרטיס המשתמש שלך על-ידינו;
פעולה זו חוסמת את כרטיסך לשימוש, ולא יהיה באפשרותך להכנס אליו לשום מטרה. על-ידי בחירה באפשרות זו -
תיפסק פעילותך באתר, לא תשלחנה אליך הודעות, לא יהיה ניתן לאתר אותך במנוע החיפוש, ולמעשה לא תחשב/י עוד כחבר/ה באתר.

לתשומת לבך, במידה וברצונך לחסום את כרטיסך לצמיתות - עליך לבקש זאת על-ידי יצירת קשר.