Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

זוגות מפורסמים כחול לבן
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
זוגות מפורסמים כחול לבן

  מערכת יחסים יפה וחזקה זה תמיד דבר שראוי להערכה והערצה, עוד יותר כאשר מדובר בזוג מפורסמים...לפניכם חמישה זוגות, מהכוכבים האהובים, שמייצגים בעינינו, מהי זוגיות יפה.

ששי קשת ויונה אליאן – בעוד רבים מהזוגות הישראליים המפורסמים מפרקים את החבילה, יונה אליאן וששי קשת הם עדיין אחד הזוגות הוותיקים והיציבים ביותר במחוזותינו. אליאן היא אחת משחקניות הקולנוע והתיאטרון המובילות בישראל, שעשתה את פריצתה הגדולה בסרט "נורית", מלודרמה עממית ושוברת לבבות, שם גם פגשה את בעלה לעתיד. קשת היה אחד מהכוכבים הבולטים של להקת הנח"ל בשנות השישים, ובעת צילומי הסרט היה כבר אליל נוער וזמר מצליח. מאז, כבר קרוב לארבעה עשורים, הם ביחד, מקיימים זוגיות יפה, מגדלים משפחה, מופיעים ביחד ואפילו חולקים בעלות על חברת הפקות שנקראת, באופן לא מפתיע, קשת-אליאן הפקות.

יהודה לוי ונינט טייב (יודה ונינט) – הבחורה האלמונית עם קול הזמיר מקריית גת, הפכה ל'מאמי' הלאומית וכוכבת ידועה בכל בית בישראל עם זכייתה הבלתי נשכחת ב"כוכב נולד" . יהודה לוי, שנודע בתחילת דרכו כבן הזוג של יעל בר זוהר,  פרץ לתודעה הציבורית עם הופעתו בסרט "יוסי וג'אגר". שני הסטארים נפגשו במופע שהועלה לכבוד חנוכה, לפני כחמש שנים, אז, כידוע, ניהלו שניהם מערכות יחסים עם אנשים אחרים; רן דנקר ואפרת בוימולד. הניצוצות שעפו בין השניים אמנם הוכחשו ללא הרף, אך כמה חודשים ספורים לאחר המופע, כבר היה ידוע לכל שיש זוג מלכותי חדש בברנז'ה, ממש בראנג'לינה משלנו. מאז, מנהלים השניים רומאן מתוקשר היטב, כאשר הם מקפידים להרעיף אהבה אחד על השנייה ולפרגן ללא סוף לקריירות של שניהם. השמועות הבלתי פוסקות על חתונה, אשר החלו כמעט מהרגע בו הפכו להיות זוג, אמנם מוכחשות ללא הרף, אך נדמה שזה רק עניין של זמן עד שיודה ישבור את הכוס...

עידו רוזנבלום ויונית לוי - שידוך שלמראית עין נראה מוזר ותמוה: מה לנסיכת הקרח ונהג המונית הסחבק שמחלק כסף? אבל לא סתם אומרים שניגודים נמשכים, וכנראה שבמקרה הזה רב הנסתר על הגלוי...רוזנבלום הוא לא רק מגיש שעשועונים, אלא אף מפיק, בימאי ותסריטאי, אשר בא משושלת משפחתית מכובדת: אביו היה העיתונאי הידוע אדם ברוך ז"ל ואחותו היא עמליה רוזנבלום, עיתונאית וסופרת. לוי הייתה בת 26 בלבד כאשר החלה להגיש את החדשות לצידו של גדי סוקניק, מה שהפך אותה לאישה הצעירה ביותר בישראל בתפקיד זה. היא עיתונאית מוערכת ומוכשרת, ונדמה שעם הזמן הקרח קצת הפשיר והחביבות שלה מתגלה גם בטלוויזיה, ולא רק לעיניו של רוזנבלום. רוזנבלום הוכיח את אהבתו ליונית, כאשר מצא את עצמו עומד בגבורה בהתבדחויות על חשבונם פעם  אחר פעם בתוכנית "מועדון לילה", וחתם את העניין סופית כאשר שלף את הטבעת ביום הולדתה ה-33 של יונית בשנה שעברה והציע לה להפוך באופן רשמי ל"יונית הכסף".

יעל בר זוהר וגיא זוארץ – יעלי, הבלונדינית הלאומית, פרצה לתודעה שלנו כשהייתה בת חמש עשרה בלבד, בפרסומת הבלתי נשכחת ל"פלפל", מאותו רגע היה ברור שנולדה כוכבת, ואכן כזאת היא גם היום, חמש עשרה שנה לאחר מכן. עד שפגשה את בעלה, הייתה יעלי שוברת לבבות, שיצאה עם לא מעט מהגברים המפורסמים והחתיכים בארצנו, כולל יודה של נינט...בר זוהר וזוארץ נפגשו כששיחקו שניהם יחד בהצגה "מרי לו". זוארץ הופיע במספר הצגות, סרטים וסדרות, אך מירב פרסומו הגיע עם נישואיו ליב"ז והנחייתו את תוכנית הריאליטי המצליחה "הישרדות". הזוג מתגורר במושב גבעת שפירא, הרחק מ"הביצה" והבלגן, מגדלים בנחת את בניהם הקטנים - יהלי ואורי, ובכלל, נדמה שהם מנהלים מערכת יחסים בריאה ומאושרת. 

יאיר לפיד וליהיא לפיד – יאיר לפיד הוא התגלמותו של הגבר הישראלי האידיאלי: חתיך ומסוקס, אך גם רגיש ויצירתי. קצרה היריעה מלהכיל את כל פעליו: הוא עיתונאי, סופר, מנחה טלוויזיה ועוד. ליהיא לפיד, אף היא עיתונאית וסופרת, פגשה את יאיר בזמן שהייתה צלמת צבאית בעיתון ב"מחנה", והוא הגיע לשם כמילואימניק. עבור לפיד אלה הם נישואיו השניים, והוא אב לבן מאשתו הראשונה, בנוסף לשני ילדיו מליהיא. השניים הפתיעו את האומה, ב- 2003, כאשר בישרו לאומה ש"יאיר לא גר כאן יותר...", אך כנראה שבסופו של הדבר האהבה והגעגועים ניצחו והם שבו זה לזרועות זו, לשמחת כולנו. לנו רק נותר לתהות כעת, אם מתי שהוא בעתיד, בעקבות הרהוריו של לפיד על פוליטיקה, נקרא כולנו לליהיא גב' ראש הממשלה...

 תמונת המאמר צולמה ע"י James Jordan, מאתר פליקר

למאמרים נוספים:

רק בישראל

עצמאות בתוך מערכת היחסים

שירי האהבה הישראליים הרומנטיים ביותר