Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

אהבה: חכמת הלב
מאת: צוות Date
אהבה: חכמת הלב

אהבה היא מזון היקום, היא אחד המרכיבים היותר חשובים בעולמינו. אהבה היא תדר, אנרגיה, שנמצאת בכל דבר בעולם. הביטו סביבכם: כל חוויה שלכם יש לה קשר לאהבה. גם בחוויה שנראית לכאורה חשוכה - יש קשר הדוק לאהבה.

מהי פירוש המושג "אהבה"?
"אהבה היא קבוצת רגשות וחוויות הקשורות לתחושה של חיבה עזה ו/או אחדות עמוקה כלפי אדם אחר, בעל-חיים או חפץ כלשהו. במקרה של אהבה לחפץ קיים עניין הבעלות, שבאהבה בין בני אדם פחות אפשרי. אהבה מאופיינת בגעגועים, חיפוש אחר קרבת הנאהב, דאגה לו ובקשת טובתו. כאשר האהבה אינה ממומשת, היא יכולה להיות גם מכאיבה ולא נעימה, וטרגדיות רבות עוסקות באהבות בלתי ממומשות ותוצאותיהן". (מתוך ויקפדיה).
 
פנים רבות לאהבה
אהבה יכולה להתבטא בכמה אופנים:
במתכונת של מערכות יחסים – היא מתבטאת במחויבות, נישואין, טקסיות ופולחן.
במתכונת המשפחה – היא מתבטאת בדאגה לאחר, טיפול, תלות ועצמאות, היצמדות ואי היצמדות.
במתכונת של האישיות בדר"כ האהבה תציג את הקיצוניות לה, את הפחד. האישיות מתעתעת בנו כל פעם שאנו חווים אהבה, ומיד מעלה רגשות של פחד וספקות.

אהבה בריאה – תנו וקבלו
בכל מערכת יחסים בין אם זה בין אישה לגבר, אישה לאישה, גבר לגבר, הקשר יצליח בהתאם למידה שהאחר יוכל לספוג את האהבה של הצד השני. בכדי לחוות באמת אהבה עליכם לקבל את אהבתו של הצד השני, את מתנותיו, ידידותו ותמיכתו.
 
בקשר זוגי שם המשחק הוא סירקולציה, אתם נותנים ומקבלים. ברגע שאחד מהצדדים מפר את את חוקי המשחק, נוצר קצר, ומיד צצות בעיות.
 
אהבה לא בריאה – לתת על מנת לקבל
אם אתם מוצאים את עצמכם נותנים על מנת לקבל, ז"א העשייה שלכם לצד השני מותנית בקבלה, פיספסתם את הנקודה. הימנעו מעשייה לבן/בת הזוג מתוך רצון לקבל. מהר מאוד תמצאו את עצמכם מרירים, מאוכזבים ומחוץ לתמונה.
 
אתם צריכים להיות כמו צינור, פתוח משני צדדיו, הן מהחלק העליון והן מהתחתון. כדי שהשפע = אהבה, יזרום בכם, עליכם להישאר פתוחים, לנתינה וקבלה. כל עוד אתם בתוך המעגל הזה, אתם תצליחו לקיים את האהבה.
 
הלב – מרכז האהבה
אהבת העצמי נובעת מליבנו, זוהי אהבה ללא גבולות, שאינה תלויה בדבר מלבדנו. ברגע שאנו אוהבים את עצמנו אנו מקרינים את זה.
אתם בטח זוכרים את אותו הבוקר שיצאתם לעבודה מאושרים וזורחים, כל היום החמיאו לכם על האנרגיה הקורנת שלכם. כן, ככה זה עובד, ברגע שאתם בתדר של אהבה, אתם תמשכו אהבה.
 
חברה שלי שאלה אותי לא מזמן:"בתקופות שאני לבד, ללא בן זוג אני לא מכירה אף אחד, וברגע שאני יוצאת עם מישהו וטוב לי איתו אני מוקפת מחזרים. איך אני מגיעה למצב הזה?"
 
ברגע שהתדר, האנרגיה שלנו היא אהבה, אנו נמשוך מצבים של אהבה, שמחה, פתיחות, קלילות ועוד רגשות חיוביים.
 
ההמלצה שלי: אם אתם לבד, תאהבו עצמכם, האהבה שלכם אינה מותנית בדבר, היא נובעת מליבכם ולא רק מחוצה לו. ברגע שתהיו בתדר הזה סביר להניח שהדרך לאהבה תהיה הרבה יותר מהירה.