Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

שיווק עצמי באינטרנט
מאת: צוות Date
שיווק עצמי באינטרנט

אתרי היכרויות באינטרנט מבקשים, ברוב המקרים, מהגולשים למלא מעין כרטיס חבר הכולל בתוכו פרטים אישיים, החל מגיל ומקום מגורים, דרך שנות השכלה וכלה בתיאור חיצוני. שיווק עצמי, כמו כל תחום שיווקי אחר, כאשר נעשה באופן נכון, תורם רבות לקידום השגת המטרות ולכן ראוי לעשותו כהלכה. 


שאלת השיווק העצמי בתחום ההיכרויות באינטרנט מבטאת לפחות שני מאפיינים של הגולש/ת- התפיסה העצמית, באופן כללי ומטרת ההיכרות. 

 

התפיסה העצמית היא האופן בו אתה תופס את עצמך ביחס לאחרים. בחלק מהאתרים עליך להגדיר איך לדעתך אתה נראה- מושך, נראה טוב, פיצוץ וכו'. לעיתים קיימת אפשרות לכתיבת 'כמה מילים על עצמך', מי אתה, מה אתה מחפש ובעצם כל מה שתבחר לכתוב או לא לכתוב. האפשרות להעלות תמונות היא הדבר הכי קרוב 'לדבר האמיתי', שבהחלט מקדם היכרות מוצלחת יותר. 

 

 

אפשר להכליל ולטעון כי מטרת ההיכרות היא המכתיבה את אופן השיווק, ברור כי גולשים המעוניינים בסטוץ, ואכן יש כזו אפשרות בחירה באתרים, לא 'ישקיעו' בשיווק עצמי אותנטי ורציני, אלא יציגו את נתוניהם ואת דרישותיהם.


לעומת זאת, גולשים המעוניינים בקשרים רציניים מפרטים את רצונותיהם ואת תכונותיהם כדי לקדם מטרות ומציאת בני זוג מתאימים.
ההמלצות הן להיות כנים כמידת הרצון שלך שאחרים יהיו כנים איתך.

 

האינטרנט הוא מאגר עצום של אנשים מכל העולם- אין קץ לסקרנות שרשת האינטרנט מספקת, אך תמיד יש לזכור שמאחורי הפרופילים, כרטיסי החבר והתמונות יש אדם, טוב או נבזה.  לעתים קשה לקבוע רק על פי כמה פרטים באינטרנט, לכן התקדמו לאט, ותמיד מומלץ להיפגש לראשונה במקום ציבורי.

בהצלחה

 

מאמרים נוספים:

להיות מאוהב און-ליין, מדריך למשתמש

הכרויות באינטרנט, משנה זהירות

הפער בין מציאות לדמיון

סיור וירטואלי בלב