Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

8 רעיונות למתנות עבור הגבר שלך
מאת: מערכת אתר דייט
8 רעיונות למתנות עבור הגבר שלך

מתקשה למצוא מתנה לגבר שלך? כל פעם כשמגיע יום ההולדת שלו, חג האהבה, ראש השנה וכו' את מוצאת עצמך נלחצת?

הנה כמה רעיונות מאתר datingtrek, שאולי יעזרו לך:

תחתוני בוקסר: גברים פשוט אוהבים להתרווח על הספה בתחתוני הבוקסר שלהם. הדבר הנהדר הוא שהיום את יכולה למצוא גם תחתונים עם הקדשות, אמרות הומוריסטיות וכו'. בנוסף, הם לא יקרים ושימושיים.

אפטר שייב: אם הגבר שלך אוהב לשים על עצמו אפטר שייב (יש גבר שלא?), אז זה רעיון מוצלח. וודאי שאת קונה לו את הריח האהוב עליו.

פריטי ספורט: הגבר שלך חובב מושבע של כדורגל? כדורסל? קני לו חולצה של הקבוצה האהובה עליו, ספל עם הסמל שלהם וכד'.

כרטיסים למשחק: בהמשך ישיר לרעיון הקודם; כרטיסים למשחק של הקבוצה האהובה עליו. בנוסף, גברים מתים על זה כשבנות הזוג שלהם חולקות איתם את אהבתם לספורט. אם יש לכם את התקציב, תוכלי לשלב נסיעה לחו"ל כדי לצפות באחד מהספורטאים הישראליים שמככבים בקבוצות הזרות.

שעון: רוב הגברים עונדים שעון, כך שגם זה פתרון לא רע להתלבטות. זכרי כי רוב הגברים אוהבים גאדג'טים, כך שככל השעון יהיה מתוחכם יותר, כך הם יעריכו זאת יותר.

מנוי למגזין: רוב הגברים יעריכו מנוי למגזין שעוסק בספורט או כלכלה. בנוסף, אם יש לו תחביב כלשהו – מגזין שעוסק בו יהיה רעיון נהדר. לחילופין, נסי את המגזינים המיועדים אך ורק לגברים ומכילים בתוכם את כל הנושאים הנ"ל.

מתנה שקשורה למוסיקה: מה דעתך על אייפוד חדש שיכיל את כל הלהיטים והשירים שהוא אוהב?

מסאז' זוגי: מסאז' מפנק הוא משהו שגם גברים נהנים ממנו, אז למה לא ביחד? אפשר להפוך את זה ליום פינוק בספא; מסאז', ג'קוזי וכוס יין, פשוט תענוג!
ומה עם מתנה לנשים? הנה 8 רעיונות למתנות עבור נשים
תמונה באדיבות redstamp.com,  , מאתר פליקר 
למאמרים נוספים: