Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

5 הצעות לדייטים קצת שונים
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
5 הצעות לדייטים קצת שונים


אז יצאתם פעם פעמיים, הלכתם לבית קפה, ראיתם סרט, ומה עכשיו? אולי זה הזמן לצאת מהמסגרת ולשבור קצת תבניות. לכבוד זה קיבצנו עבורכם מספר רעיונות לדייטים קצת פחות שגרתיים ויותר מיוחדים.

"יקירתי, האם תסכימי לרקוד עימי את הריקוד הבא?"
אהבתם את "רוקדים עם כוכבים"? נהניתם מהתלבושות הנוצצות? עורגים אל העבר בו ריקודים היו דבר שעושים בזוגות, לבושים בטוקסידו ושמלות ערב? אז דייט בסטודיו לריקוד הוא בדיוק הדבר בשבילכם... סלסה, וואלס, מרנגה או טנגו - ניחוח של פעם; אלגנטי וקלאסי, קצת כושר וסיבה נהדרת להתקרב וליצור מגע גופני...

"אז מי עושה יותר זמן על הסטפר?" 
לכאורה, דייט במכון הכושר לא נשמע כמו רעיון מוצלח, אך אם תחשבו על כך לשנייה, זה בהחלט יכול להיות בילוי נהדר בשניים. אתה תרצה להרשים אותה בשריריך המפותחים, ואת בסיבולת לב-ריאה המרשימה שלך. בנוסף, תוכלו לתמוך אחד בשנייה במהלך האימון: את תשמרי עליו כשהוא מרים משקולות, אתה תאחז ברגליה כשהיא עושה כפיפות בטן. חוץ מזה, אתם חייבים להודות שדווקא העובדה כי שניכם מזיעים ביחד, בתזוזה משותפת, היא די סקסית, לא?
 

"זוג האוהבים שם בפינה- תפסיקו להתלחשש"
יתכן שעבר קצת זמן מימיכם בבית הספר, ואולי גם מאז שישבתם להרצאה באוניברסיטה, אבל ללכת לשמוע הרצאה על נושא שמעניין את שניכם, ביחד כזוג, יכול להיות חוויה מרתקת. ראשית, זו דרך נפלאה לגלות תחומי ענין משותפים וללמוד ביחד דברים חדשים. בנוסף, הדבר מצביע על שניכם כאנשים אינטיליגנטיים וסקרנים, שיכולים להוות אתגר אינטלקטואלי אחד לשנייה. כולנו הרי רוצים בן זוג שיהיה חכם ומשכיל, אז למה לא ללמוד ביחד? 
 

"ספרים, רבותיי, ספרים"

אם שניכם חולקים אהבה משותפת לקריאה, למה לא לחלוק את הקריאה עצמה? דמיינו לעצמכם ערב חורפי, כשהגשם מטפטף בחוץ, שניכם מול האח המבוערת(אולי לא מול האח, אבל לפחות מול הרדיאטור), מקריאים זה לזו וההיפך. זה יכול להיות רב המכר האחרון, ספר שירה של המשורר האהוב עליכם, ככל העולה על רוחכם. אל תשכחו שזה גם תירוץ נהדר להתכרבל ביחד מתחת לשמיכה... אין רומנטי מזה! 

"אני קופצת אם אתה קופץ!"

הרעיון הבא מיועד לאמיצים שבינכם, הנועזים, אלה שמחפשים ריגושים והרפתקאות: צניחה חופשית משותפת. לא רק שזו חוויה מדהימה בפני עצמה, תחשבו איך זה יהיה לחוות אותה ביחד. שניכם למעלה, בנוף עוצר נשימה, אוחזים זה בידה של זו, נותנים אומץ אחד לשנייה, וקופצים החוצה, אל השמיים המרהיבים. אין כמו זרימת האדרנלין המטורפת כדי להגביר ולהעצים את ההתאהבות של שניכם...אז יאללה, אחת, שתיים, שלוש ו...  
 

בסופו של דבר, בין אם יצאתם לשתות קפה, ובין אם הלכתם לקפוץ בנג'י, אל תשכחו כי המטרה בדייטים היא ליהנות ולהכיר אחד את השנייה, אז הכי חשוב שתהיו רגועים ואתם עצמכם, ותעשו חיים!

למאמרים נוספים:

 
יש לי דייט 

כללים לדייט ראשון 

מלכת הדייטים 

המלצות ליום שאחרי