Date.co.il - אתר הכרויות חינם וגם אתרי שידוכים ובהם בליינד דייט דתי דוסי סטוץ חברה
Date.co.il
כרגע אונליין באתר 28 חברים (נשים:11 , גברים:17)
טיפים

רומנטיקה- רק בחג האהבה או לאורך כל השנה?
מאת: אסנת דון, מנהלת אתר דייט
רומנטיקה-  רק בחג האהבה או לאורך כל השנה?

וולנטיין דיי, הקרב עלינו לטובה, מעורר כל פעם מחדש את שאלת מיליון הדולר: האם מחוות רומנטיות צריכות להיות דבר שבשגרה, חלק מהיום יום, או שכדאי לשמור אותם לאירועים מיוחדים: חג האהבה, יום הולדת, יום נישואין וכד'?

אסור לשכוח גם שההגדרה לרומנטיקה משתנה מאדם לאדם; יש כאלה אשר עבורם דבר פשוט כמו הכנת כוס קפה, הוא מעשה בעל אופי רומנטי, בעוד אחרים לא יסתפקו בפחות משלט על נתיבי איילון המצהיר על אהבתו של בן הזוג.

אז מהו המינון הנכון של רומנטיקה? האם יש דבר כזה בכלל? 

 

 

 

 

 

 

ורד, בת 29: "אני מכורה לרומנטיקה. מבחינתי אני אשמח לקבל זר פרחים כל יום בשבוע. אולי זה יישמע מוגזם לכמה אנשים, אבל אני חושבת שיש משהו מקסים בגבר שמשקיע וטורח להפגין את אהבתו כלפיי"

ענת, בת 31: "רומנטיקה? כל השמאלץ הזה, הלבבות הוורודים והשוקולדים מיותרים בעיניי, אני לא צריכה הוכחה קיטשית שבן הזוג שלי אוהב אותי. יותר מזה, אם הוא יתחיל להביא לי פרחים ושוקולדים כל יום אני אתחיל לחשוד אפילו שאולי הוא בוגד בי".

עמי,  בן 32:  "אני מאוד אוהב להיות רומנטי וגם אוהב שמחזירים לי באותו מטבע. עדיין, אני לא חושב שזה משהו שצריך לקרות כל יום, או אפילו כל שבוע. ככל שמשתמשים במחוות רומנטיות יותר ויותר כך הן מאבדות את היופי והייחודיות שבהן. אקט רומנטי בעיניי יכול להיות אפילו פתק שאשתי משאירה לי על המקרר, או העובדה שהיא דואגת להעיר אותי כל בוקר".

 

אין זה פלא כי הדעות המוצגות לעיל חלוקות; איש איש- רצונותיו וצרכיו, איש איש והדרך בה הוא תופס רומנטיקה, הציפיות שיש לו מבן זוגו וכו'. יש את אלה המשתוקקים לרומנטיקה ויש את אלה שבורחים ממנה, אבל בסופו של דבר זו הדרך להפגין את אהבתנו וחיבתנו כלפי יקירנו, כך שאפילו אלה שאינם נמנים בין מעריציה הגדולים של הרומנטיקה לא יכולים לומר, כי לא ישמחו לדעת מעת לעת שהם אהובים ומוערכים.

בסופו של דבר, המחוות הרומנטיות צריכות להיות מותאמות לבני הזוג שלנו ואופיים, ואם מדובר במערכת יחסים חדשה, נדמה שוולנטיין דיי הוא הזדמנות נפלאה לגלות מהי הרומנטיקה עבורם...ואל תשכחו- גם ספל קפה למיטה בבוקר הוא, למעשה, מחווה רומנטית מקסימה...
 
 
וולנטיין דיי שמח ורומנטי לכולנו!!!

 

 

 

 

למאמרים נוספים:

איך אצית מחדש את הלהבה

זוגיות ונישואין בפרק ב'

מה עושים כאשר האהבה נגמרת?